Szukaj

Lista ocen Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 (25) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tomekoleks
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Układ hybrydowy cichy. Pod względem zużycia paliwa absolutna rewelacja. Trasa: przy prędkości 90 km/h 4,5 -5 litra benzyny; przy prędkości 91-120 km/h 5,1 - 5,9 litra Pb 95 na 100 km; przy prędkości powyżej 120 km/h (nie przekraczając 140 km/h) do 7 litrów. Miasto: na samym prądzie przejedzie około 1,5 km (niska jednostajna prędkość jazdy) - tryb EV. Spalanie na krótkich miejskich trasach (szczególnie zimą) w dużej mierze zależy od tego czy...
5,0
~Bombelito
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Sprawdzona w bojach 2.0 benzyna pracująca w cyklu Atkinsona, ale głównie działa jako napęd generatora. Sam silnik elektryczny ma 184KM i to on przeważnie napędza Hankę. Przyspiesza liniowo, zmierzone 8,03 do 100km/h, czyli na poziomie Civica X 1.5T. Czy ja wiem, że kiepsko jak na auto o tej masie i gabarytach? Ze świateł większość zostaje w tyle. Przytaczana w innych opisach przypadłość podczas zimnego rozruchu ( dziwny odgłos z okolic silnika...
5,0
~Kamil
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny silnik spalinowy, jak potrzeba to chętnie się kręci na wysokie obroty, silnik elektryczny cichutki, jak potrzeba to od razu daje pełną moc i kopa do przodu, co w połączeniu z napędem 4x4 wgniata w fotel w każdych warunkach. Nie jest przy tym głośno, bo podbicie prędkości o 30-40km/h zaczyna się na prądzie z baterii, a nie trzeba czekać na rozkręcenie się silnika spalinowego - można skończyć manewr wyprzedzania a silnik spalinowy nie...
5,0
~HeniekF2
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Generalnie bardzo ok. Spalanie jak na gabaryty uważam za bardzo dobre, trochę rośnie w trasie gdzie głównie używam tego auta, ale też hybryda nie do końca jest do tego stworzona. Tak czy siak ... oceniam jako bardzo dobre. Myślę, że nawet diesel nie byłby wiele lepszy, a komfort akustyczny większy. No i brak wibracji, nawet przy odpalaniu ... zupełnie nie czuć, że motor zastartował. Bardzo dobrze ogarnięte.
5,0
~MarPin
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
To jest elektryk wspomagany przez silnik 2.0. , a nie silnik spalinowy 2.5 wspomagany przez elektryczny jak w RAV 4. Jest bardzo cicho przy spokojnej jeździe. Najsłabiej chyba na autostradzie, wtedy od razu włączam tryb sport. W tym trybie doskonale przyspiesza, wyprzedzanie jest przyjemnoscią. Choć może drażnić zawywanie silnika, który sie włącza przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub przy jeździe pod górę.
5,0
~tommy
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo nim lubię jeździć po mieście. Jest dynamiczny (szczególnie spod świateł) i oszczędny. W trasie też fajnie z zastrzeżeniem, że nie jest to konfiguracja na autostradę. Na autostradzie się męczy (porównuję do poprzedniego turbodiesla) - na miejsce dowiezie, ale szału nie ma i raczej prędkości "dozwolone".
5,0
~leffski
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo żwawy silnik. Duża kultura pracy - jak to Honda. Idealnie pasuje do miejskiej jazdy. Większość czasu po mieście można przejechać na elektryku, jedynie czasami wspomaganym spalinówką. Przejście między elektrykiem a spalinowką prawie niewidoczne.
5,0
~Pandrejew
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo cichy świetnie wyciszone auto lecz jak się mocno odepnie pedał gazu potrafi trochę być słyszalny. Hybryda idealnie nadaje się do miasta spalanie idealne 5,5 l/100km w mieście potrafi zejść poniżej 5. Bieszczady jazda po serpentynach około 6 litrów.
4,0
~Bartek D.
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Wiem, że jest to dobry sprawdzony wolnossący silnik iVTEC, ale mam wrażenie, że bardzo często wchodzi na wysokie obroty, i boję się, żeby nie stracił przez to swojej legendarnej bezawaryjności.
5,0
~PIotr
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
fajnie się zbiera. Jednak do specyficznego wycia przy dynamicznym przyspieszaniu trzeba się przyzwyczaić jest dziwne nie do starsi kierowcy jesteśmy przyzwyczajeni
Honda CR-V V SUV