Szukaj

Lista ocen Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 (25) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~HeniekF2
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Mam problem z mocnym hałasem podczas odpalania samochodu. Generalnie, brzmi jakby ktoś próbował zmielić kamienie w jakiejś młockarni. Honda twierdzi, że to nie wpływa na osiągi czy trwałość auta, jednak na samopoczucie, przynajmniej moje - już bardzo. Trochę wstyd odpalać przy znajomych, ich stare Corolle są cichsze. Dobrze, że po jakimś czasie dźwięk jest zdecydowanie mniej intensywny, niemniej jednak gdzieś tam w tle zawsze jest. Osobiście,...
3,0
~Bombelito
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na początku bywa dziwnie, po jakimś czasie już normalnie. Kwestia przyzwyczajenia i "wjeżdżenia się" w ....brak skrzyni biegów. W tym aucie jest stałe, jedno przełożenie - przy około 80-90 km/h układ zasprzęgla i dopiero wtedy silnik spalinowy bierze udział w bezpośrednim napędzaniu auta. Silnik wkręca się na maksymalne obroty tylko przy pełnym kopie ale 315Nm pozwala nie cisnąć przy wyprzedzaniu. Nie ma rewelacji przy wyższych prędkościach...
4,0
~RB
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Nie posiada skrzyni biegów jako takiej. Silnik służy jako napęd generatora i prąd wytworzony zasila silnik elektryczny trakcyjny. Do 70 km/h jazda wyłącznie na silniku elektrycznym. Powyżej załącza się silnik spalinowy bezpośrednio na koła jedno przełożenie. Do szybkości około 130 km/h załącza się silnik elektryczny. Bieg wsteczny wyłącznie silnik elektryczny. Niestety głośna praca sprzęgła wielopłytkowego jakby grzechotanie, podobno tak ten...
5,0
~tomekoleks
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Bardzo funkcjonalna jest zmiana biegów za pomocą przycisków, mimo wcześniejszych obaw teraz za nic nie zmieniłbym tego rozwiązania. Skrzynia płynnie przyśpiesza, generowany przy gwałtownych zmianach prędkości dźwięk nie jest uciążliwy. Wcześniej jeździłem rownież Hondą Civic VIII gen. tam też żeby przyspieszyć trzeba było wejść na wysokie obroty co łączyło się ze wzrostem głośności (dlatego mnie to nie dziwi).
1,0
~Bartek D.
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Skrzynia CVT jest najbardziej nieudanym podzespołem tego samochodu i myślę, że nie tylko tego (ten typ skrzyni tak ma). Zanim skrzynia ustawi stożki, to silnik musi wejść na wysokie obroty, po czym zwalnia dopasowując się do przełożenia. Trzeba się naprawdę do tego przyzwyczaić. Dodam, że każdego to irytował, kogo wiozłem tym autem.
4,0
~MarPin
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Połączenie silników z kołami po prostu działa idealnie. Za to największą wadą jest brak lewarka zmiany ustawienia skrzyni automatycznej. Zamiast tego bezsensowne przyciski. Dalej nie potrafię przejść z D na R bez popatrzenia na konsolę.
5,0
~leffski
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Tutaj rzwiązane za pomocą przycisków. Myślałem, że będę mieć większy problem z przejściem na to rozwiązanie, ale teraz wiem, że jest to lepsza opcja. Zmiana ustawienia czy kierunku jazdy jest dużo szybsza niż zwykłą "wajchą".
5,0
~lukas_luk
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Nie dotyczy, auto rozpędza się silnikiem elektrycznym. Skrzynia z 1 biegiem tj. piątym jest sprzężona z kołami od ok70km/h do 130km/h wtedy benzyniak 2.0 145KM napędza bezpośrednio koła a nadmiar energii trafia do baterii.
5,0
~Kamil
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
W tym samochodzie nie ma skrzyni biegów, auto napędza silnik elektrycznych, nie ma żadnych szarpnięć, redukcji... tego nie ma. Jest czysta przyjemność ciągłego przyspieszania
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Łuki
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Jednobiegowa skrzynia mi nie przeszkadza. Jeżdżę raczej spokojnie więc wycie tylko w trasie przy np wyprzedzaniu. Nie jest aż tak uciążliwe póki co.
Honda CR-V V SUV