AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
CRX
III
1.6 ESi 125 KM 92 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
(29) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
19
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~dream28@wp.pl
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
fajnie. troche wymiętolony po zimie ale jak był nowszy to był lepszy:) nie polecam jazdy na 17-stkach... myslałem ze skoncze w rowie przy najmniejszych koleinach... 14stki są o niebo lepsze !!!! zimą rozkład masy powoduje że mam wrazenie ze jezdze autem z napędem na tylnią oś... drift za driftem - wystarczy troche musnąć mocniej gaz i kontra nieduża... max frajda ... i problem bo czasem niepotrzebnie go prowokowałem...ale z głową.
Dodane
15 lat temu
5,0
~cz
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Choć ogumienie mam nieco szersze od standardowego co powoduje ściąganie na nierównościach i koleinach, to prowadzenie tego autka, przyczepność, promień skrętu zasługują na pochwałę. Trochę twardo.. czyt. da się odczuć polskie drogi, ale przecież to autko sporowe. Ingerencja w zawieszenie nikła: Amortyzatory seria + sprężyny Eibach nie obniżające.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Kuba Oss
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Wszystko było by dobrze gdyby nie brak sztywności przez to że jest to tagra. Przy dużej prędkości na zakręcie to czuć i to bardzo wyraźnie, dziwne uczucie, do 100KM/h nie ma różnicy między zwykłym Civic-em. Zawieszenie jest twarde, kierownica jest bardzo czuła, trochę ciężko się kręci.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Bostorn
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
świetnie się prowadzi, jak sportowym autem, jednym za ciężko innym nie, ale tu trzeba czuc ze się jedzie perfekcja czysta ps: dużo zależy od opon, na szerokich letnich i prawie łysych ciężko mi się kręciło, zażucilem zimmówki węższe i od razu lżej i przyjemniej
Dodane
15 lat temu
5,0
~Hube
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
W zakrętach trzyma się jak na szynach. Ze względu na małą masę i doskonałe trzymanie każdy inny odpada na krętej drodze. W koleinach (ze względu na szersze kapcie i obniżone zawieszenie) lata jak Żyd po pustym sklepie. Trochę niebezpiecznie.
Dodane
18 lat temu
5,0
~grand87
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Auto mam lekko obniżone (chyba 20mm) tym samym sztywniejsze. Na dziurach których u nas nie brakuje można sobie potłuc kość. Jednak mam to czego chciałem. Jeżdżę na oponach 195/50 15\'. Auto trzyma się bardzo dobrze
Dodane
14 lat temu
5,0
~Mr.Z
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
autko mam obniżone o -40mm na sportowym zawiasie, do tego opony 195/50 co sprawia że auto jest dosłownie przyklejone do drogi. Pokonywanie zaketów tym autem to bajka - auto jedzie jak po szynach, i to przy duzych predkosciach.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Maciek
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Zdradliwa nadsterowność przy szybkim pokonywaniu zakrętów, z tego powodu cała masa solek konczy swój żywot. zawieszenie raczej bardziej nadaje się na tor niż na nasze polskie drogi dlatego ponownie nie zdecyduje sie na ten samochód.
Dodane
17 lat temu
5,0
~Jan
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Hondy znane są ze świetnego prowadzenia, dodam tylko, że seryjne sprężyny zamieniłem na markowe sportowe sprężyny Weitec. Auto dzięki temu jeszcze pewniej prowadzi się w zakrętach - można cisnąć :)
Dodane
12 lat temu
4,0
~Przemek (Poznan)
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Na seryjnym zawieszeniu8 jest naprawde dobrze ,mimo lekkich przechyłów na zakrętach cięzko zerwa przyczepnośc w "rajdowych akcjach" raczej nadsterowny. Na "zawiasie" nie "latałem" ale pewnie jak gokartem :)
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
4,5 (48 ocen)
Wybierz inny silnik
1.6 ESi 125 KM
1.6 i VTi 160 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda CRX w pigułce
Honda CRX
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda CRX
Dane techniczne
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Raporty zużycia paliwa
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Opinie
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Usterki
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Publikacje
Honda CRX
Newsy
Honda CRX
Galerie
Honda CRX
Nasze pomiary
Honda CRX
Filmy
Honda CRX
Ogłoszenia
Honda CRX
Ceny aut używanych
Honda CRX
Dziennik kosztów
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Opinie o instalacjach LPG
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda CRX III
Dane techniczne
73 raporty
zużycia paliwa
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy