Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
dobrze się prowadzi w zakrętach, nie przechyla się, przy ostrym hamowaniu nie zarzuca. Miałem poprzednio CRV poprzedniej generacji - prowadził się dużo gorzej. Zawieszenie twarde, na nierównościach nieprzyjemnie podskakuje, bywa, że lekko zarzuci tyłem, na dobrej nawierzchni OK. Niestety zawieszenie pracuje dosyć głośno, informacje o rodzaju nawierzchni są przekazywane wyraźnie, nie jest to przyjemne.
3,0
~Literka_m
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Byłoby bardzo dobrze, gdyby nie to, że na dwójce zwłaszcza przy zimnym silniku pojawiają sie jakieś drgania. Temat troche problematyczny, bo żona nie czuje. Potem gdy silnik jest ciepły zjawiska nie zauważam. Temat rozwojowy. Co ciekawe w której z wcześniejszych ocen użytkowni również o tym wspomina. Nie wiem czy to problem generalny, czy tylko w moim modelu.
4,0
~Mariusz
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie bardzo komfortowe, dobrze wybiera nierówności i jest ciche (w porównaniu do Civica VIII którym wcześniej jeździłem). Precyzja prowadzenia dobra (Civic był lepszy pod tym względem). Również większy prześwit należy potraktować jako zaletę szczególnie w mieście gdzie trzeba nieraz wjechać na dość wysoki krawężnik aby zaparkować.
5,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto bardzo zwrotne, świetnie zawraca się lub nakręca w mieście. Zawieszenie moim zdaniem zestopniowane idealnie , czuć że auto stale trzyma się drogi (nawet na długich nierównościach lub krótszych defektach drogi) , również na zakrętach i przy jeździe autostradowej -140-160 km/h. Dobrze wybiera studzienki itp., nie hałasuje.
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jest nieźle, bo precyzja prowadzenia samochodu jest dość dobra,zdecydowanielepsza od RAV4, ale zuwagi na dość sztywne zawieszenie, samchód ma tendencję do nerwowego zachowanie przy nierównej i krętej jednocześnie nawierzchni (w tych okolicznościach RAV4 była ja czołg, choć zakrętów nie "lubiła").
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rewelacja, samochód stabilnie trzyma się nawierzchni, nie ma odczucia niepewnego pokonywania zakrętów z większymi prędkościami. Zawieszenie jest zestrojone może troszkę za sztywno dla osób oczekujących dużego komfortu, dlatego wybrałem wersję Elegance z większym profilem opon.
4,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie dość twarde, dla mnie w sam raz. Ładnie wytłumia nierówności, choć przy bardzo częstych nierównościach poprzecznych (tzw. tarka) zawieszenie potrafi się zgubić i może dobić do oporu.
4,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Trochę twardy ale to mały samochód i nie należy do drogich, więc czego oczekiwać. Dołki czuć. Ale za to w zakręty wchodzi się bardzo przyjemnie nawet przy 80kmh. Dla mnie miłe zaskoczenie.
5,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak to w Hondzie - precyzyjny, nawet przy samochodzie nie stworzonym do dynamicznego wchodzenia w zakręty. Pewnie się w nich trzyma i daje dużo frajdy.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie jest dość sztywne i niezbyt lubi nierowności, za to auto dobrze się prowadzi, układ kierowniczy jest precyzyjny i łatwo go wyczuć.
Honda HR-V II