Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV Facelifting (16) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
O tej skrzyni naczytałem się wielu rzeczy, w testach na necie niektórym nie podobała się jazda z CVT, ale moim zdaniem tej skrzyni "trzeba się nauczyć". Dla każdego coś miłego, można korzystać z automatu lub z manetek przy kierownicy w trybie sekwencyjnym. Przy gwałtownym przyspieszaniu, wciskając pedał do oporu samochód gwałtownie nabiera obrotów jednostajnie przyspieszając. Jadąc na tempomacie dłuższy odcinek, zauważyłem korzystniejsze...
5,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Bardzo precyzyjna o krótkim ruchu gałki, biegi wchodzą idealnie, nie ma odczucia że przesuwa się gałką po metalowych krawędziach w skrzyni - jak to bywa w innych markach lub że gałka "pływa" pomiędzy poszczególnymi biegami. Przełożenia krótkie - warto zmieniać w miarę szybko na wyższy bieg ( czuć to oraz dodatkowo jest wskaźnik zmiany biegów na wyższy-niższy) - wtedy jest jazda eko (zielone oświetlenie) , w sytuacjach "awaryjnych" na drodze...
3,0
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jedyny plus skrzyni to lewarek zmiany biegów. Ma krótki, mięsisty cykl pracy. biegi wchodzą lekko i bez oporu. Natomiast w moim egzemplarzu słychać wyraźnie pracę skrzyni. Do kabiny dochodzą piski oraz nieprzyjemne chrobotanie przy dodawaniu gazu.
5,0
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia manualna ok, krótki skok, precyzyjne działanie. Przez pierwsze 2-3 tyś km trochę ciężko wchodził pierwszy bieg. Po 9 tyś już jest prawie normalnie, Skrzynia działa delikatnie.
5,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Bajka, CVT polecam każdemu, dla mnie ta skrzynia jest po prostu stworzona. Dla chcących pojeździć dynamiczniej, jest taka możliwość na łopatkach przy kierownicy.
5,0
~Alek_113
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Rewelacyjne osiągnięcie japońskich inżynierów - pracuje w trybie D jak "normalny" automat bez wycia silnika przy przyśpieszaniu. W trybie S można robić co się tylko chce.
5,0
~P.
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Manualna o krótkich skokach lewarka. Jest też zestrojona bardzo elastycznie. Na 6 biegu przyśpiesza bez kłopotów od 60 km/h.
5,0
~Mirek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Bez żadnych usterek przy 18000 km. Bezstopniowa więc nie rwie. Jest opcja zmiany biegów (7) w trybie sport
5,0
~piotr
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
tu rewelacja, mam manual, krótkie przełożenia i charakterystyczny "klik", przyjemnie się wachluje drążkiem
5,0
~nissp
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Perfekcyjna, zmiana biegów to przyjemność, wchodzą pewnie i lekko
Honda HR-V II SUV Facelifting