Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021 (6) - Karoseria

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Bryła samochodu jest stonowana, aczkolwiek taka mi się podoba, wszystkie elementy są idealnie spasowane, to jednak produkcja japońska daje się poznać. Z lakierem na razie nic się nie dzieje, za szybko by cokolwiek powiedzieć, po prostu trzeba o niego dbać, nie żałować past i wszelkich preparatów utrzymujących lakier w dobrej kondycji. Jak wiadomo lakiery w dzisiejszych czasach daleko odbiegają od naszych oczekiwań i przyzwyczajeń z lat dawnych.
5,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Ilu klientów tyle gustów ale mnie się po prostu podoba, moim zdaniem udane połączenie dobrego stylu, szyku, ciekawych smaczków ( duży chromowany grill przechodzący w skośne klosze reflektorów , kształt i przetłoczenia na karoserii ,nieczęsto spotykane okrągłe poprowadzenie linii dachu).
5,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jeśli chodzi o wygląd to rzecz gustu, podobno się o tym nie dyskutuje. Ale kupując samochód za 100 tysi jednak musi być to coś. Mnie się np. dużo bardziej podoba niż CR-V, który z zewnątrz jest bardzo udziwniony tylko po to, by w środku doznać klaustrofobii.
4,0
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Po tak krótkim czasie użytkowania trudno mi wypowiadać się na temat trwałości lakieru. Wygląd zewnętrzny zdecydowanie na plus. Jednak jest to kwestią gustu.
4,0
~nissp
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Trochę na początku było zamieszania z klamką tylnych drzwi. Nie wszyscy użytkownicy umieli się przyzwyczaić do miejsca jej usytuowania
5,0
~Mirosław
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Dużo miejsca jak na ten rozstaw osi. Przód przekombinowany i trudny do mycia. Bardzo praktyczny szyberdach.
Honda HR-V II SUV Facelifting