Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021 (10) - Silnik

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik 1.5 iVTEC - 130 km , 155 Nm - ze względu na umiarkowaną moc i moment obrotowy zestopniowany dosyć krótko, trzeba szybko opanować jazdę na wyższych biegach, na których bardzo przyjemnie ciągnie auto bez spadków mocy, fajnie podświetla się wtedy prędkościomierz na kolor zielony - przy jeździe ekonomicznej. Po mieście jazda na piątym biegu jest idealna, w trasie na szóstym można jechać przez większą część trasy. Wersja po liftingu...
4,0
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mógłby mieć 20KM więcej. Silnik VTEC więc wyższa moc i moment po uzyskaniu wyższych obrotów i otwarciu drugiego zaworu. Przy niższych obrotach silnik jest słabszy ale za to w ogólnej ocenie za to jest ekonomiczny. Coś za coś.
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak na razie jest OK, moc 130 KM może nie powala, ale w zupełności wystarcza do normalnej jazdy, nawet podczas jazdy autostradowej załadowane auto po brzegi z czterema osobami na pokładzie radziło sobie lepiej niż dobrze.
2,0
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kultura pracy silnika oraz osiągi to kpina. Pracuje niczym podkaszarka elektryczna. Niemiłosiernie rzęźi i wyje. O sensownym przyśpieszeniu lepiej zapomnieć. Spalanie w mieście na poziomie 9l trasa 6-7l.
5,0
~adamex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Ekonomiczny przy spokojnej jeździe, przy bardziej agresywnej również. Wystarczająco żwawy, przy wyższych obrotach nieco głośniejszy, ale mnie akurat się to podoba.
4,0
~nissp
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
W zasadzie bezawaryjny, trochę głośny na wyższych obrotach i jednak odczuwa się brak turbiny
4,0
~Mirek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak się go wprowadzi na obroty to jedzie idealnie. Wyprzedzanie na 130 koni jest ok
4,0
~Mirosław
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mały moment obrotowy. Ale prosta budowa. Rewelacyjne spalanie jak na te gabaryty.
4,0
~młody emeryt
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
głośna praca powyżej 3 tys. obrotów
2,0
~Paweł
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
1,8 ameryka/ kanada
Honda HR-V II SUV Facelifting