AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
HR-V
II
SUV
1.5 i-VTEC 130 KM 96 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
(44) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
10
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
dobrze się prowadzi w zakrętach, nie przechyla się, przy ostrym hamowaniu nie zarzuca. Miałem poprzednio CRV poprzedniej generacji - prowadził się dużo gorzej. Zawieszenie twarde, na nierównościach nieprzyjemnie podskakuje, bywa, że lekko zarzuci tyłem, na dobrej nawierzchni OK. Niestety zawieszenie pracuje dosyć głośno, informacje o rodzaju nawierzchni są przekazywane wyraźnie, nie jest to przyjemne.
Dodane
7 lat temu
3,0
~Literka_m
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Byłoby bardzo dobrze, gdyby nie to, że na dwójce zwłaszcza przy zimnym silniku pojawiają sie jakieś drgania. Temat troche problematyczny, bo żona nie czuje. Potem gdy silnik jest ciepły zjawiska nie zauważam. Temat rozwojowy. Co ciekawe w której z wcześniejszych ocen użytkowni również o tym wspomina. Nie wiem czy to problem generalny, czy tylko w moim modelu.
Dodane
8 lat temu
4,0
~Mariusz
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie bardzo komfortowe, dobrze wybiera nierówności i jest ciche (w porównaniu do Civica VIII którym wcześniej jeździłem). Precyzja prowadzenia dobra (Civic był lepszy pod tym względem). Również większy prześwit należy potraktować jako zaletę szczególnie w mieście gdzie trzeba nieraz wjechać na dość wysoki krawężnik aby zaparkować.
Dodane
9 lat temu
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jest nieźle, bo precyzja prowadzenia samochodu jest dość dobra,zdecydowanielepsza od RAV4, ale zuwagi na dość sztywne zawieszenie, samchód ma tendencję do nerwowego zachowanie przy nierównej i krętej jednocześnie nawierzchni (w tych okolicznościach RAV4 była ja czołg, choć zakrętów nie "lubiła").
Dodane
8 lat temu
4,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie dość twarde, dla mnie w sam raz. Ładnie wytłumia nierówności, choć przy bardzo częstych nierównościach poprzecznych (tzw. tarka) zawieszenie potrafi się zgubić i może dobić do oporu.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Trochę twardy ale to mały samochód i nie należy do drogich, więc czego oczekiwać. Dołki czuć. Ale za to w zakręty wchodzi się bardzo przyjemnie nawet przy 80kmh. Dla mnie miłe zaskoczenie.
Dodane
9 lat temu
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie jest dość sztywne i niezbyt lubi nierowności, za to auto dobrze się prowadzi, układ kierowniczy jest precyzyjny i łatwo go wyczuć.
Dodane
7 lat temu
5,0
~Jeep
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Czasem łupnie na poprzecznym garbie, ale i tak jest lepiej nić w civicu UFO. Sztywno kiedy trzeba, komfortowo, bez zbędnych wychyleń. Świetna robota.
Dodane
7 lat temu
4,0
~michalmacpro
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak na razie za mało kilometrów, żeby pisać coś więcej o trwałości. Samochód raczej z twardymi nastawami, ale przy tym znacznie bardziej komfortowy od civika.
Dodane
10 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda HR-V II SUV
1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt
przejechania 100 km
24,00 zł
pb
7,4
l/100km
lpg
6,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,0
~Edek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Twardawe zawieszenie , nie za duże autko więc skacze po naszych dziurawych drogach. Na równej drodze OK . Może jak pojeździmy wypracuje się i będzie lepiej.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda HR-V
Zobacz 3 auta
od ręki
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
4,4 (54 oceny)
Sprawdź oferty Honda HR-V
Wybierz inny silnik
1.5 i-VTEC 130 KM
1.6 i-DTEC 120 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda HR-V w pigułce
Honda HR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda HR-V
Dane techniczne
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Opinie
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Usterki
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Publikacje
Honda HR-V
Newsy
Honda HR-V
Galerie
Honda HR-V
Nasze pomiary
Honda HR-V
Filmy
Honda HR-V
Ogłoszenia
Honda HR-V
Ceny aut używanych
Honda HR-V
Dziennik kosztów
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Opinie o instalacjach LPG
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda HR-V II SUV
Dane techniczne
71 raportów
zużycia paliwa
109 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda HR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy