Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
dobrze się prowadzi w zakrętach, nie przechyla się, przy ostrym hamowaniu nie zarzuca. Miałem poprzednio CRV poprzedniej generacji - prowadził się dużo gorzej. Zawieszenie twarde, na nierównościach nieprzyjemnie podskakuje, bywa, że lekko zarzuci tyłem, na dobrej nawierzchni OK. Niestety zawieszenie pracuje dosyć głośno, informacje o rodzaju nawierzchni są przekazywane wyraźnie, nie jest to przyjemne.
3,0
~Literka_m
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Byłoby bardzo dobrze, gdyby nie to, że na dwójce zwłaszcza przy zimnym silniku pojawiają sie jakieś drgania. Temat troche problematyczny, bo żona nie czuje. Potem gdy silnik jest ciepły zjawiska nie zauważam. Temat rozwojowy. Co ciekawe w której z wcześniejszych ocen użytkowni również o tym wspomina. Nie wiem czy to problem generalny, czy tylko w moim modelu.
4,0
~Mariusz
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie bardzo komfortowe, dobrze wybiera nierówności i jest ciche (w porównaniu do Civica VIII którym wcześniej jeździłem). Precyzja prowadzenia dobra (Civic był lepszy pod tym względem). Również większy prześwit należy potraktować jako zaletę szczególnie w mieście gdzie trzeba nieraz wjechać na dość wysoki krawężnik aby zaparkować.
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jest nieźle, bo precyzja prowadzenia samochodu jest dość dobra,zdecydowanielepsza od RAV4, ale zuwagi na dość sztywne zawieszenie, samchód ma tendencję do nerwowego zachowanie przy nierównej i krętej jednocześnie nawierzchni (w tych okolicznościach RAV4 była ja czołg, choć zakrętów nie "lubiła").
4,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie dość twarde, dla mnie w sam raz. Ładnie wytłumia nierówności, choć przy bardzo częstych nierównościach poprzecznych (tzw. tarka) zawieszenie potrafi się zgubić i może dobić do oporu.
4,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Trochę twardy ale to mały samochód i nie należy do drogich, więc czego oczekiwać. Dołki czuć. Ale za to w zakręty wchodzi się bardzo przyjemnie nawet przy 80kmh. Dla mnie miłe zaskoczenie.
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zawieszenie jest dość sztywne i niezbyt lubi nierowności, za to auto dobrze się prowadzi, układ kierowniczy jest precyzyjny i łatwo go wyczuć.
5,0
~Jeep
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Czasem łupnie na poprzecznym garbie, ale i tak jest lepiej nić w civicu UFO. Sztywno kiedy trzeba, komfortowo, bez zbędnych wychyleń. Świetna robota.
4,0
~michalmacpro
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Jak na razie za mało kilometrów, żeby pisać coś więcej o trwałości. Samochód raczej z twardymi nastawami, ale przy tym znacznie bardziej komfortowy od civika.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Edek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Twardawe zawieszenie , nie za duże autko więc skacze po naszych dziurawych drogach. Na równej drodze OK . Może jak pojeździmy wypracuje się i będzie lepiej.
Honda HR-V II SUV