Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Jazz III

miiki, 12 lat temu
Silnik 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : przestrzeń+silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : parowanie przednich szyb
Silnik
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK POSIADA DWA OBLICZA : 1.OD 0 DO 3500 OBR/MIN - WOŁEK = ekonomia 2.OD 3500 WZWYŻ CZUĆ MOMENT OBROTOWY SZCZEGÓLNIE NA 3-JCE POKAZUJE CO POTRAFI (ZALEŻY CO I GDZIE ZATANKUJESZ-BENZYNKA JEST TERAZ Z DODATKIEM BIOETANOLU WIĘC TO NIE TO CO KIEDYŚ NA STACJACH \"CPN-u\"-- wiem bo pracuję w \"BRANŻY\" ) -MOMENT OBROTOWY JEST USADOWIONY WYSOKO TAM GDZIE INNE SILNIKI SIĘ KOŃCZĄ TAM HONDA SIĘ ROZKRĘCA 3. SILNIK BEZAWARYJNY , BEZOBSLóGOWY na Łańcuszku 4.silnik bardzo ekonomiczny - jak szalejesz >3500 obr/min wydajesz - masz efekt jak chcesz ekonomii to ją masz ale jeździsz do 3000 obr/min o ekonomi później...
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA PASI - troszkę \"gumowata\" -subiektywne odczucie ale pracuje lekko , wsteczny - czasami haczy ....: ale ogólnie ok.
4,0
Układ jezdny
układ jezdny tłumi wszelkie anomalie dostępnych u nas dróg , czasami troszkę daje o sobie znać wręcz hałasuje ale ogólnie mocno 3-yma auto w zakrętach -zawieszenie raczej twarde, czuć boczne podmuchy - wysokie autko
Komfort
4,0
Widoczność
dałbym 5 gdyby nie 1. słupki boczne które czasami ograniczają widoczność 2. lusterko od strony kierowcy ze zwężką krawędzi bocznej - wkurza mnie ta martwa zwężająca się stREFA 3.krótki dziobek hani którego nie widzę gdzie się kończy
5,0
Ergonomia
ERGONOMIA DLA MNIE SUPER -WSZYSTKO TAM GDZIE POWINNO BYĆ
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
SAMOCHÓD POSIADAM PRAWIE DWA MIESIĄCE PRZEJECHAŁEM NIM 4000 KM I MYŚLĘ , ŻE WYROBIŁEM SOBIE ZDANIE ODNOŚNIE WENTYLACJI .NADMIENIĘ IŻ POSIADAM KLIMATRONIKA . W DESZCZOWE WILGOTNE DNI BORYKAM SIĘ Z ZAPAROWANĄ SZYBĄ przednią-- CO BĘDZIE W ZIMĘ -ZOBACZYMY. WYMIANA FILTRA KABINOWEGO PRZYNIOSŁA MIERNE EFEKTY. ktoś mi doradził taką konfigurację :AUTO 22c nawiew na stopy i szybę -w deszczowe dni podkreślam -i działa . na pewno zamówię owiewki - krople deszczówki dostają się do środka kabiny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag - super
4,0
Wyciszenie
ok - zestaw hi/fi z funkcją progresywnego zwiększania głośności rekompensuje nierrówności naszych polskich dróg,,.................
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6.5 /100 - cykl:trasa-70%/miasto30% :stosuję ecodriving -i niech nikt nie pisze że pali 5litr/100 bo to są brednie . Prowadzę dziennik tankowań , i wiem ile to pali a ile podaje komputer : zaniża o około 1literka . Ale generalnie pali mało jak muskamy pedał przyśpieszenia ..trzeba ją wyczuć :) Co by nie było bardziej opłacalny jak diesel kosztem momentu obrotowego.-w perspektywie czasu oczywiście (mam na myśli :filtry FAP,dwumasy,commonr-aile,turbo ,filtry PALIWA Z dodatkiem oleju kukurydzianego z BIOOLWERKU i innych .............
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Jazz III