Szukaj

Oceny Honda Jazz IV

Podsumowanie 24 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda Jazz IV - Oceń swoje auto
4,52
średnia ocena z 24 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
83%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Honda Jazz IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda Jazz IV – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Honda Jazz IV
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Honda Jazz IV

4,8
~Beata
Honda Jazz IV
Mikrovan 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wracam z oceną po 8 latach użytkowania. Auto było warte zakupu i jeszcze go nie zamierzam sprzedać; może wymienię na nowy model, ale nie ten obecny. Jestem z niego bardzo zadowolona. Mam najwyższą wersję wyposażenia. Brakuje mi tylko podgrzewanej kierownicy w zimie. Spalanie na poziomie 4,8/100 km (średnia). Nic nie trzeszczy, nic się nie wytarło wewnątrz. Poza regularną wymianą elementów eksploatacyjnych, wymieniony został tylko elektroniczny...
4,9
~Ludoczka
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód niezawodny, wymienione tylko łączniki stabilizatora, pozostałe rzeczy oryginalne. Samochód kupiłem ze względu na mocniejszy silnik 130KM. Poprzednio w rodzinie był Jazz z 2010 ( jest zresztą do dziś) , z którym nie była żadnych problemów technicznych. Rywali przewyższa głównie ilością miejsca z tyłu oraz funkcjonalnością dzięki systemowi Magic Seats. Do minusów zaliczyłbym głośną pracę skrzyni CVT podczas przyspieszania, oraz dosyć...
4,7
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
No i przyszedł czas kolejnego podsumowania. W końcu po ponad 2 latach użytkowania aktualnego Jazz-a można coś więcej napisać. Oczywiście podtrzymuje wszystko co pisałem w poprzednich dwóch opiniach i obecnie auto jeździ bez zarzutów. Nie obyło się niestety bez pierwszego małego "problemu". O ile poprzedni Jazz był bezawaryjny przez kilka lat o tyle w obecnym pojawiła się mała skaza na niezawodności. Piszę o tym ponieważ ktoś może aktualnie...
4,8
~Ryszard M.
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Bezawaryjna, bardzo oszczędna w mieście i na trasie (korzystam ze start/stop). Ocena zużycia paliwa wynika z obliczeń na podstawie tankowań i przebiegu. Komputer pokładowy podaje zużycie mniejsze o około 0,5 ltr. Liczyłem na trochę więcej jeśli chodzi o system Honda Connect. Bazuje na starym Androidzie 5 i jest dość oporny. Nie udało mi się przekazać map z telefonu na ekran, ale nie twierdzę że to niemożliwe. Natomiast dla osób lubiących...
4,8
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wracam z opinią po pół roku użytkowania (miasto + trasa). Ogólnie auto w swojej klasie bardzo fajne. Takiej przestrzeni próżno szukać u konkurencji. CVT z silnikiem 1.3 mimo wszystko daje radę, chyba nie ma sensu dopłata do 1.5 bo to wiąże się z brakiem m.in. automatycznej klimatyzacji, a osiągi i tak nie powalą na kolana. To nie jest auto do rajdowej jazdy. Najbardziej ekonomiczna jazda to tempomat i max. 110-120 km/h. Przejechałem 640 km i...
4,4
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wracam z opinią po przejechaniu 13 tyś km w niecałe pół roku. Auto nadal mogę polecić. Jeśli się jeździ normalnie to pali naprawdę bardzo mało. W sumie gdyby jakiś mały diesel miał takie spalanie to można by powiedzieć że jest bardzo dobre. W trasie potrafi spalić nawet 4L jeśli nie przekraczamy 100 km/h, nie ma dużego ruchu i jedziemy płynnie. Średnie spalanie oscyluje u mnie w okolicach 5-5.2L przy czym komputer przekłamuje o około 0,2-0,3L...
Dziennik kosztów dla Honda Jazz IV
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Ocena po przejechaniu niecałego tysiąca km. Szukając samochodu dla siebie chciałem coś niewielkiego, który będzie jednocześnie duże w środku oraz wyposażony w prosty, oszczędny i niezawodny silnik. Brałem pod uwagę Clio kombi, Corse E z fabrycznym LPG czy Fiata Tipo hatchback. Clio odpadło ze względu na brak sensownego silnika benzynowego. Corsa E ma problem z oprogramowaniem fabrycznego LPG. Tipo z silnikiem T-Jet jest ok, ale strasznie...
4,9
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Wcześniej pisałem po zakupie swoją opinię a teraz przyszedł czas na głębsze przemyślenia i nowe rzeczy które zauważyłem w trakcie użytkowania. Po sprawdzaniu spalania wychodzę z założenia, że w mieście na krótkich dystansach po około 2 km auto średnio pali około 6-6,5 litra/100km przy normalnej jeździe bez klimy (podobnie jest przy jeździe autostradą 140kh/h). Przy dłuższych przejazdach po mieście spalanie około 5,5 - 6 litra/100km bez klimy....
4,9
~-x-
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W porównaniu do poprzedniego Jazz-a, Honda wielki skok do przodu. Patrząc na Jazz jako auto klasy B nie widzę na chwilę obecną żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Oceniam wersję comofort. Wiem, że znajdą się pewnie miłośnicy polo, fiest, c3, yaris-a itp ale proponuję im zapoznać się z Jazz-em i przejechać się nim a na pewno bardzo się zdziwią. Patrząc pod kątem praktyczności auto bardzo przestronne i bardzo pakowne. W...
3,8
~Wlaziu
Honda Jazz IV
Mikrovan 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Jeśli ma to być praktyczny, niezawodny, "idiotoodporny" i oszczędny "osiołek" do miasta to ten samochód doskonale spełnia założone cele. Sportowych wrażeń w nim się nie znajdzie, to nie Polo GTI. Całokształt psuje nieco zawieszenie, które jest niespójne z resztą auta. Jest bardziej sportowe niż komfortowe i średnio sprawdza się w mieście. Na plus, że prowadzi się pewnie aż po Vmax, ale to chyba nie o to chodzi.
Honda Jazz IV