Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra V Sedan (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~luki1852
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
dobrze ale do spokojnej jazdy. Układ jezdny nieskomplikowany (o to mi chodziło) ale przez to nie jest super precyzyjny. Powyżej 130 auto mniej stabilne od poprzedniego (jest dosyć lekki.trzeba uważać na silny wiatr-wtedy jazda staje się mało komfortowa-czuć wyraźnie siły natury działające na autko-inni chyba potrafią lepiej a i proszę pamietać, że auto porównuje do poprzedniego z wyższej klasy i znacznie cięższego-a to ma chyba duuuże...
3,0
~ja
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
To chyba najsłabszy element całego samochodu, ale też nie uważam, żeby było tak źle jak niektóry piszą w swoich komentarzach. Samochód prowadzi się dość pewnie i nie ma mowy o powodowaniu przez auto zagrażających bezpieczeństwu sytuacji (chodzi o zakręty z nierównościami), choć oczywiście trzeba zachować umiar mając na uwadze nieskomplikowane zawieszenie. Kierownica pracuje bardzo lekko co jest bardzo przydatne w mieście, ale dla niektórych...
3,0
~Elantra1
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Tu chyba jest najsłabszy. Dla przeciętnego kierowcy w zupełnośc wystarczy ale moje zastrzeżenia to: 1. Auto delikatnie za twarde 2. Zawieszenie tylne przy wysokich prędkościach jest nieprecyzyjne (belka). Kierowca ma wrażenbie niestabilności tyłu i jego delikatnego myszkowania-to nie jest za miłe uczucie. Według opinii fachowca z zakresu testowania pojazdów przed wprowadzeniem ich na rynek(mój znajomy) pomogłoby zastosowanie sztywniejszej...
3,0
~Janusz
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
I to niestety jedna z bolączek Elantry jeśli chodzi o jazdę z prędkościami powyżej 110km/h, auto jest bardzo niespokojne m.in. na podmuchy wiatru wtedy zaczyna "myszkować" a przez nierówności w drodze ma się wrażenie że samochód wypadnie z drogi przez swoje "podskakiwanie". Natomiast plusem jak dla mnie jest komfort tego zawieszania ale przy niższych prędkościach np. w mieście wtedy nie czuć w kabinie i na układzie...
3,0
~Paweł P.
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Jest miękko. Fabryczne amortyzatory, szczególnie tył, są słabe. Auto potrafi myszkować i podskakiwać na nierównościach. Zdecydowana poprawa po wymienianie na amory Bilstein. Poza tym wymieniłem sworznie przód oraz łączniki stabilizatora. Ceny części bardzo przystępne. Jest bardzo skrętny, prawie jak stary mercedes. Wymieniłem tarcze i klocki na EBC (pasuje od velostera). Auto staje w miejscu.
4,0
~Proxa
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Tutaj każdy ma swoje zdanie - trzeba pamiętać, że samochód był robiony pod względem komfortu i przyjemności z jazdy... więc wg. mnie jest bardzo ok i nie mam czego się doczepić. Fakt przy większych prędkościach auto reaguje nawet na drobne ruchy kierownicą ale można się do tego przyzwyczaić w moment... teraz nie robi mi to już żadnej różnicy (wcześniej w Audi kierownica chodziła jak w traktorze :) ).
4,0
~limakcki
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Zawieszenie nie należy do mega komfortowych (w koncu to auto segmentu kompakt sedan), czuć wyboje i słychać dziury oraz nierówności nawierzchni, a przy włączonej kontroli trakcji przy zaliczeniu większego wyboju mam odczucie jakby samochód przejmował stery (ale to chyba dobrze). Ogólnie mogłoby być cichsze, bardziej miękkie i lepiej wybierać dziury, ale też bez przesady jest komfortowo 4/5
3,0
~Aventinus
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Tutaj jak piszą inni użytkownicy jest jeszcze sporo do zrobienia. Owszem nierówności wybiera bardzo dobrze i cicho jednak masa auta i belka z tyłu sprawia że auto przy większych prędkościach (od 120) robi się nerwowe. Najgorzej gdy jedzie się nieobciążonym autem autostradą i wieje silny wiatr, wtedy czasem można wręcz mieć wrażenie że złapało się z tyłu gumę.
4,0
~marcel
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Samochód jest w miarę miękki, mój poprzedni samochód był zdecydowanie twardszy i wyczuwalne były wszelkie nierówności ale w przeciwieństwie to Elantry lepiej trzymał się drogi przy pokonywaniu zakrętów. W Elantrze trzeba pamiętać że przy wyboistej i dziurawej drodze nie da się szaleć bo tył bardzo podskakuje co robi się niebezpieczne.
3,0
~I-KOSMETYKA Sieradz
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Długo się zastanawiałam czy dać 3 (przeciętnie) czy 4 (dobrze) - postanowiłam być jak najbardziej obiektywna. W moim poprzedniku (Fiat Bravo) było naprawdę lepiej. Mam możliwość dokładnego porównania z VW Jetta (1.2 TSI) i pobieżnymi/okazyjnymi porównaniami z innymi autkami - no szału z tym układem jezdnym nie ma - jest ... poprawnie :-)
Hyundai Elantra V Sedan