Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra VI Sedan Facelifting (9) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ahugon
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Dałem max, choć jest jedno "ale"; może to wina średnicy moich kół (15) i wysokiego profilu opony. Zawieszenie jest zestrojone w miarę komfortowo z odczuciem przyjemnej sprężystości. Ładnie tłumi nierówności. Nie "galopuje" na poprzecznych nierównościach (to też zasługa dużego rozstawu osi), spokojnie pochłania "leżących policjantów" z uwagi na duży prześwit. Jednak czasem jak zbyt energicznie użyję kierownicy w zakręcie 90 st., to czuję takie...
4,0
~Sławomir Karsznia
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Proste zawieszenie z belką skrętną, ale nastawione na komfort. Nawet przy dużych prędkościach autostradowych dobrze trzyma się drogi, nie zauważyłem tendencji do "myszkowania" może dlatego, że w mojej wersji z tyłu znajduje się mini dyfuzor.
4,0
~loo1
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Miękki, komfortowy, przechyla się na boki w zakrętach i wtedy hamujemy. Jak ktoś szuka agresywnej jazdy to nie ten adres. Spokojna jazda z 2 dzieci - jak najbardziej tak.
4,0
~Bartolini
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Dość sztywne, ale bardzo dobrze i cicho tłumi nierówności. Dobijanie praktycznie się nie zdarza. Przy prędkościach rzędu 120~130km/h i podmuchach wiatru auto potrafi myszkować.
3,0
~passat
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
U mnie ok u innych na forach Elantry po 17-25 tyś potrzeba naprawy kolumny kulierownicy na gwarancji występuje słyszalne tarcie podczas kręcenia kierownicą
3,0
~passat
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
U mnie ok u innych na forach Elantry po 17-25 tyś potrzeba naprawy kolumny kulierownicy na gwarancji występuje słyszalne tarcie podczas kręcenia kierownicą
3,0
~PioKor
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Pudełko, lekko podsterowne przy ostrzejszym wchodzenia w zakręt. Kierownica chodzi lekko i ok. W każdym razie 5o nie jest auto do wyscigow
5,0
~Dfg
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Układ jezdny oczywiście precyzyjny z elektrycznym wspomaganiem kierownicy bardzo wygodny przy manewrowanie na parkingu
3,0
~Andrzej800
Hyundai Elantra VI
Sedan Facelifting 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Jest ok, ale nic specjalnego. Przeciętny jak wszystko inne w tym aucie.
Hyundai Elantra VI Sedan Facelifting