Szukaj

Oceny Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting - Oceń swoje auto
4,33
średnia ocena z 9 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi...
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji...
4,4
~Jars
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Żadnych usterek. Ekonomiczny, zwrotny, duży zbiornik paliwa (wchodzi faktycznie 56-57 l) Mało pali - przy 100 km/h na trasie 700km spalił właśnie 4,9 l (komputer pokazuje 4,4 ale zawsze przekłamuje i zaniża zużycie o 0,5). Po wytłumieniu maski i podłączeniu chipa power racing (w zrost momentu w dolnym zakresie i mocy o ok 10%) zlikwidowałem jego wady czyli mułowatość w dolnym zakresie obrotów i głośność w kabinie pow 120 km/h. teraz jest cichy...
3,8
~Radek
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Do miasta - super. Dłuższe trasy - niekoniecznie. Autostrada - w słuchawkach. Nienajgorsze fotele. Zadawalające spalanie (ostatnio w trasie 4,8 z cały czas działającą klimatyzacją; miasto 6,2-6,5. Najgorszy element: skrzynia biegów!
3,8
~Damian
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Samochód użytkuje jako Sluzbowy robię Ok. 100tys rocznie, opinie udostępniam dla tych którzy będą ten samochód użytkować maksymalnie czyli jak prawdziwa służbówkę autostrada do oporu czyli 197 bo to jego licznikowy maks i robić po 300-700 kilometrów codziennie.
4,0
~Mateusz
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Jak na auto miejskie, jest znośnie. W trasy się za bardzo nie nadaje. Ale do dojazdów do sklepu, pracy czy na niedalekie wypady to jest nieźle. Dość dużo pali jak na tak mały silnik. Nie wiem czy to kwestia automatu, ale dość długo się zbiera jak wciśnie się gaz, co jest zwyczajnie niebezpieczne. Ogólnie nie polecam.
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,5
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~Konrad
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
5,0
~Michał M
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Silnik pracuje rewelacyjnie cichutko i kulturalnie na wolnych mozna nie zauważyć że pracuje . Co ważne dla mnie nie bierze nic oleju .od nowości zmieniam co 10 tyś . Silnik pracuje w pełnej skali obrotów i nic nie bierze :) Nie klekocze i klepie jak TSI i Pure Tech (Silnik)
4,7
~fynf
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Mało schowków, zagłówek pomimo regulacji jakby trochę za bardzo odchylony do przodu był. (Ergonomia)
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting