Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I (317) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 211 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~macho
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Byłoby świetnie, gdyby nie fakt, że układ kierowniczy tego samochodu, to niestety jego najsłabszy punkt. Po kolei - stuki w kolumnie kierownicy na krótkich nierównościach przy skręcie w lewo (serwis sobie nie poradził z tematem); \"gumowa\" (jak ktoś wcześniej napisał, a ja się w pełni zgadzam)charakterystyka układu kierowniczego powoduje pewne minimalne opóźnienie w reakcji, wymagające przyzwyczajenia; wyraźne ściąganie na bok przy...
5,0
~lognith
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Tu również weryfikuję pierwszą ocenę na +. Mam bezpośrednie porównanie z innym autem podobnej klasy i podobnej generacji, którym jeździłem kilka dni jako zastępczym (Hyundaiowi jakiś łobuz zrobił \"ała\" na parkingu). Auto dobrze znanej i popularnej w Polsce marki. i30 na tym tle wypadło naprawdę bardzo dobrze. Po tych kilku dniach jeszcze bardziej doceniam świetny układ kierowniczy (który w i30 stawia nieco większy opór, niż w aucie, o którym...
2,0
~Mirek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Nowoczesne tylne zawieszenie nie uwidacznia zalet konstrukcji. Auto bardzo mocno kładzie się w zakrętach. Jest bardzo głośne. Zgłaszałem w serwisie w Lublinie stuki przedniego zawieszenia-od nowości, przyznają że hałasuje ale niby jest wszystko w porządku. Najbardziej boli jak pasażerowie przy wolnej jeździe po trylince, kiedy silnik nie zagłusza pracy zawieszenia pytają co tak stuka z przodu? Auto źle trzyma kierunek jazdy, myszkuje po...
3,0
~Tomek
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Prowadzi się dobrze, ale nic ponadto. Twarde zawieszenie, nie wiem czy odpowiednie na nasze drogi. Występują problemy z zawieszeniem tzn. kiepskiej jakości elementy tzw. odbojniki, które na mrozie się odklejają i ... problem. Dotyczy to aut montowanych w Czechach. Byłem już w serwisie, będą niebawem kleić. Zniesmaczony tym jestem, moim zdaniem powinni zepsuty element (przy każdym kole) zastąpić nowym. Teraz na każdej nierówności do wnętrza...
4,0
~Łukasz
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
4+ Moje zdanie jest takie, że Hyundai daje kompromis pomiędzy komfortem, a prowadzeniem. Jest po środku. Nie za miękko, nie za sztywno. Mam porównanie do wielu marek aut, które miałem okazje zjeździć. Układ działa precyzyjnie i prawidłowo, pomimo wagi ponad 1300kg przy każdej prędkości na drodze czuję, że panuję na pojazdem. Wspomaganie działa dość dobrze. Do dziś brak kłopotów, chociaż takie były w tym modelu (wymiany układów kierowniczych,...
2,0
~drpureevil
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Zawieszenie sztywne i głośne. Problem dodatkowo potęgują bardzo głośne fabryczne opony Kumho. Samochód ma bardzo mały prześwit. Producent najwyraźniej nie wie, że jest taki kraj nad Wisłą, gdzie w miastach wolno parkować na chodnikach, a poza miastem wiele osób nie ma utwardzonej drogi do domu. Próba wjechania na krawężnik to hazard, zjechanie z utwardzonej drogi to już szaleństwo. Konkurencyjna Skoda rozumie polską specyfikę i za niewielką...
4,0
~AC_i30
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
zawieszenie mimo wielowahaczowej tylnej osi dostaje ocenaę 3.5 może 4-, raczej sztywne, pozwala na bardzo pewne pokonywanie zakrętów, ale nie zapewnia zbyt dużego komfortu. Buja nawet na drobnych pofałdowaniach, na większych poprzecznych hałasuje, na dziurach wali, stuka, sprawia wrażenie mało solidnego. układ kierowniczy bardzo bezpośredni, pozwala na wykonywanie dynamicznych manewrów, brakuje jedynie trochę precyzji w środkowym położeniu,...
5,0
~Mieszko
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Zawieszenie stanowi dobry kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Nie bez znaczenia jest tutaj zaawansowane wielowachaczowe zawieszenie tylne, które w przeciwieństwie do belki nie zmusza konstruktorów to nadmiernego usztywniania samochodu. Wersje z silnikiem diesla są zauważalnie \"twardsze\" od aut benzynowych które mogą wydawać się odrobinę za miękkie. Jedyny minus mało precyzyjny za silnie wspomagany układ kierowniczy (pomaga montaż...
4,0
~Betegie
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Na pewno zawieszenie do sportowych nie należy, do komfortowych również nie. Czyli w sam raz na jazdę umiarkowaną. Za to jest bardzo trwałe. Amortyzatory przejechały 180 tys. km i dalej miały na diagnostyce ponad 83%. W peugeot 308 sprężyna w przednim zawieszeniu strzeliła przy 130 tys. km i na forum pisano, że to normalna usterka. To samo przy tarczach hamulcowych, że wymienia się je co 35 tys. km, bo są za małe do masy auta. Tu widać zupełną...
4,0
~wert
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
samochód prowadzi się dobrze, jest dość twardo ustawiony, po zakrętach jeździ bardzo przyjemnie (wielowahaczowe zawieszenie z tyłu) chociaż nieco ogranicza go seryjne ogumienie o niewielkim rozmiarze (185/65 R15). Zawieszenie pracuje dość głośno (szczególnie tylne) na początku miałem problemy z odbojnikami które zostały przyklejone w serwisie i przez jakiś czas był spokój ale ostatniej zimy znowu dało się słyszeć znajome stuki z tyłu i z...
Hyundai i30 I