Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback

Marcin, 4 lata temu
Silnik 1.4 MPI 100KM 74kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy
5,0
Całokształt
Choć auto nie zachwyca wyglądem, to okazało się bardzo funkcjonalne, praktyczne i co najważniejsze, wygodne i przyjemne w prowadzeniu ;)
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik wolnossący sprawdza się przy wyższych prędkościach - auto sunie płynnie i szybko. W mieście, przy częstym zatrzymywaniu się i ruszaniu niestety, auto wolno się rozpędza, silnikowi brak dynamiki, jest mułowaty.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi w porządku, wchodzą bez problemu. Wsteczny zintegrowany z kamerą cofania. Warto słuchać podpowiedzi komputera co do zmiany biegów. Auto odpłaca się mniejszym zużyciem paliwa podczas jazdy.
5,0
Układ jezdny
Auto fajnie trzyma się drogi, bez problemu pokonuje zakręty i wzniesienia.
3,0
Karoseria
Niestety, ale lakier jest słaby. Próba starcia ptasich odchodów z maski samochodu wilgotną chusteczką higieniczną skończyła zarysowaniem lakieru....
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu bez zarzutu! Do tyłu także jest super jak na współczesnego hatchbacka! Nie mam problemu z cofaniem nawet bez zerkania na obraz kamery!
5,0
Ergonomia
Bardzo wysoki komfort, i wygoda podczas prowadzenia samochodu! Dzięki fotelowi kierowcy z regulowanym podparciem lędźwiowym nie bolą plecy ani kark, nawet podczas dłuższej trasy. Rozmieszczenie wszelkich przycisków i przełączników oraz ich widoczność także jest bez zarzutu. Widać, że przemyślano te kwestie. Mnie mojego Hyundaia prowadzi się naprawdę bardzo przyjemnie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma do czego się przyczepić - wentylacja skutecznie chłodzi, a ogrzewanie skutecznie grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma problemu z przestrzenią. Zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażerów średniego wzrostu w samochodzie jest wystarczająco miejsca.
5,0
Wyciszenie
Bardzo fajne wyciszenie samochodu. Na początku nawet było mi trudno się do tego przyzwyczaić i przeszkadzał mi nawet najdrobniejszy stuk czy dźwięk wewnątrz samochodu. Oczywiście, przy większych prędkościach, hałas w samochodzie jest większy, ale i tak znośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby palić nieco mniej. Koszty przeglądu po I roku znośne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewygórowaną cenę dostaje się świetnie wyposażone auto (moje jest w wersji Go!Plus). Za coś podobnego u konkurencji trzeba zapłacić co najmniej z 15-20 tysięcy złotych więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko w porządku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Hatchback