Szukaj

Oceny Hyundai i30 III Hatchback

Podsumowanie 36 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III Hatchback - Oceń swoje auto
4,48
średnia ocena z 36 ocen
10% lepiej od średniej w segmencie
81%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Hyundai i30 III Hatchback

4,9
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Cena do jakości 6/6. Bezawaryjny (54 k). Oszczędny 5.6-6.5 Super cichy np. przy 140 km/h można swobodnie rozmawiać, słuchać radia bez pogłaśniania itp. Przy niższych prędkościach ledwo słyszalny silnik chyba, że kreci powyżej 3500-4000. Super mocne hamulce/ Wyposażenie Classic plus optymalne (skórzana kierownica z opcją sterowania radia, tempomat, system utrzymania pasa, czujniki ciśnienia w oponach, regulowany kąt tylnego oparcia,...
3,7
~Nanuś
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
Auto ma dwa obliczy przy spokojniej jeździe jest fajnie i miło jak się jedzie, natomiast jak chcemy depnąć to już jest słabo. Do miasta spoko poleciłbym, i dla pyrkających sobie w trasie 90 km/h też ok, natomiast jak ktoś jeździ w trasy i dynamicznie lub szybko i agresywnie to odradzam ze względu na słabą przyczepność i za małą moc, pod względem przyczepności focus jest milion razy lepszy co nie jest bez znaczenia nawet dla pyrkających przy...
4,9
~Tomek
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Solidny typowy przedstawiciel tej klasy pojazdów, nie ma tu ani fajerwerków, ani nie ma za bardzo do czego się przyczepić. Jeżdżę nim już 50k kilometrów i jest całkowicie bezawaryjny. Pierwsze co robię po uruchomieniu silnika to wyłączam start/stop - wk***ia niesamowicie. Bagażnik jest duży w porównaniu do bezpośrednich rywali, ale próg załadunku jest wysoko, przez to nie wygodnie się go używa. Sam bagażnik jest standardowych wymiarów,...
4,1
~philo0
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
W parametrach silnika podane jest, że pełen zakres mocy jest od 1500 obr. Nie da się tym autem jeździć poniżej 2k. Silnik ma wtedy wyraźną zadyszkę. Całkowity brak elastyczności tej jednostki. Spalanie minimum 7 l/100. Ostatnia makabryczna rzecz wiesza się elektronika zapłonowa. Jak start stop wyłączy auto na światłach, to i minutę nie potrafi wystartować. Serwis Hyundai twierdzi, że nie może tego , wyłączyć bo przepisy zabraniają.
3,6
~Pawel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Miałem okazje jeździć i30 1,2 i teraz 3 dwa pierwsze były służbowe, wiec przebiegi grubo ponad 100tys km. I30 w trzeciej edycji to zdecydowanie najgorsze auto z całej trójki. Auto nerwowe na zakrętach, przy większych prędkościach skacze jak piłeczka do pingponga. Wszędobylski plastik. Jednym słowem dramat. Gdybym mial go kupić dla siebie to nie wiem czy dojechałybym do bramy wyjazdowej salonu hyundaia. Wrażenia podobne do jazdy Dacia Logan.
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
2,6
~Daniel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
Jakość wykonania to masakra silniki który się dusi i ASO nie potrafi rozwiązać problemu potwierdzone już w kilku samochodach, sami możecie sprawdzić opisane w sekcji silnik, przy hamowaniu ze 190 do 100 pokrzywiły się tarcze hamulcowe lol kpina, wycieraczki nie zbierają powyżej 160
2,6
~Daniel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
Jakość wykonania to masakra silniki który się dusi i ASO nie potrafi rozwiązać problemu potwierdzone już w kilku samochodach, sami możecie sprawdzić opisane w sekcji silnik, przy hamowaniu ze 190 do 100 pokrzywiły się tarcze hamulcowe lol kpina, wycieraczki nie zbierają powyżej 160
Hyundai i30 III Hatchback