Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback

Mariusz, 2 lata temu
Silnik 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 T-GDI 140KM 103kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Świetna dynamika w trasie.
5,0
Całokształt
Bardzo dobry i solidnie zmontowany samochód, bezproblemowy i wygodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja, silnik bardzo elastyczny, na autostradzie wrzucamy 6 bieg i zapominamy o skrzyni biegów. Spalanie 6-9l w trasie ciężko przekroczyć 7litrów nawet przejeżdżając większość dystansu autostradą.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana, jedyny zarzut to niezbyt przyjemna droga prowadzenia dźwigni zmiany biegów, ma się wrażenie jakby coś delikatnie haczyło.
5,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie dobrze radzi sobie z nierównościami na tle konkurencji, zawieszenie nie hałasuje.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń, wszystko ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Standard w tej klasie, widoczność bez zastrzeżeń, może tylko kamera cofania mogłaby mieć wyższą rozdzielczość.
5,0
Ergonomia
Na tle nowych aut z tabletami do obsługi wszystkiego - rewelacja, mamy przycisk do obsługi wszystkiego, nie musimy czekać na mrozie aż ekran się obudzi żeby uruchomić ogrzewanie. Wszystkie przełączniki znajdują się tam gdzie ich miejsce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pierwsze moje auto gdzie nie wiem co to zaparowana szyba, jeszcze nigdy nie musiałem uruchamiać funkcji odparowania. Działa super. Podgrzewana kierownica i fotele również działają szybko i sprawnie, co ciekawe fotele grzeją też lędźwie a nie tylko tyłek.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko super, dużo miejsca z przodu, standardowo jak na kompakt z tylu, podobnie z bagażnikiem.
5,0
Wyciszenie
Nie wyróżnia się ani na plus ani na minus na tle konkurencji, natomiast dałem 5 gwiazdek ze względu na postęp względem poprzednich generacji - silnika właściwie nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tanie przeglądy w aso. Poza tym auto kompletnie bezproblemowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy obecnie wybór w klasie kompakt pod względem cena jakość jeśli chcemy mieć pod maska 4 cylindrowy silnik, a nie 3 cylindrowe 1.0 które elastycznością nigdy nie dorówna 1.4 na turbo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero jakichikolwiek problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback