Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback

Nanuś, 5 lat temu
Silnik 1.6 CRDI 115KM 85kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
3,71
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie, komfort
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : słaba przyczepność, wycieraczki
3,0
Całokształt
Auto ma dwa obliczy przy spokojniej jeździe jest fajnie i miło jak się jedzie, natomiast jak chcemy depnąć to już jest słabo. Do miasta spoko poleciłbym, i dla pyrkających sobie w trasie 90 km/h też ok, natomiast jak ktoś jeździ w trasy i dynamicznie lub szybko i agresywnie to odradzam ze względu na słabą przyczepność i za małą moc, pod względem przyczepności focus jest milion razy lepszy co nie jest bez znaczenia nawet dla pyrkających przy nagłych sytuacjach na drodze. Jak jedziemy i w nagłej sytuacji nie mamy przyczepności lub nie mamy pojęcia jak się auto zachowa (bo zachowuje się bardzo nieprzewidywalnie) to jest nieciekawie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę mało mocy, wyprzedzić tira który jedzie 90 już jest problem, sytuację ratują trochę bieg że są długie i auto idzie do 4 tyś i na 3 biegu ponad 110 km/h, trzeba go wkręcić na obroty słabo idzie od spodu.
3,0
Skrzynia biegów
Jak się jedzie spokojnie to biegi wchodzą OK, natomiast jak się jedzie agresywnie i szybko chce się zmienić bieg to jet problem że nie chce wejść, i ogólnie długo trwa zmiana biegów, jeździłem wcześniej focusem i tam biegi wchodziły błyskawicznie w ułamkach sekund.
1,0
Układ jezdny
układ jezdny to porażka, zawieszenie miękkie nie trzyma się w zakrętach, auto przy dynamicznym pokonywaniu zakrętów zachowuje się nie pewnie, przy gwałtownym omijaniu przeszkody ucieka tył i to bardzo, powyżej 160 km/h (niemiecka autostrada) auto już powoli zaczyna pływać po drodze im większa prędkość tym jest co raz gorzej, bardzo wrażliwe na podmuchy na autostradzie.
4,0
Karoseria
Jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK, mam kamerę cofania także cofa się super
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje dobrze, klimy jeszcze nie sprawdziłem bo zima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest OK mam ponad 1,95m dla kierowcy jest ok, za kierowcą przy tym wzroście jest tak sobie osoba do 1,70m to jest max z tyłu
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie super silnika w ogóle nie słychać, tu jestem pod wielkim wrażeniem, naprawdę szacun za wyciszenie nawet przy 200 km/h (niemiecka autostrada) jest cicho i słychać prawie tylko opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
cena dobra ale są mankamenty, brakuje bez korkowego wlewu paliwa co jest bardzo wygodne, Wycieraczki powyżej 160 km/h (niemiecka autostrada) już nie zbierają co jest dramatem i kpiną bo auto ma prędkość maksymalną ponad 190 km/h ale nie w deszczu, tempomat tylko do 180 km/h co jest też minusem, brak wyświetlenia na jaką prędkość jest ustawiony tempomat, termometr kłamie i zawyża temperaturę o 2 stopnie, co jest niebezpieczne szczególnie w zimie, gdzie termometr pokazuje +1 a w rzeczywistości jest -1(jedziesz z świadomością że jest na plusie temperatura a faktycznie jest na minusie i może być przymarznięte).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z czujnikiem parkowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnych na razie ale to dopiero 11000 km w 1 miesiąc

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDI 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback