Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Wagon Facelifting

Łukasz, 2 lata temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : kultura pracy i wyciszenie
Inne : ergonomiczne wnętrze
4,0
Całokształt
Godny polecenia, silnik wystarczający do normalnej jazdy, tanie części, intuicyjna obsługa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wolnossący silnik, w przypadku awarii koszty dużo mniejsze niż turbo. Cicho pracuje, przyjemny dzwięk, kultura pracy wzorowa. Nie bierze oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Na 6 biegu i prędkości autostradowe 130-140 około 4tyś obrotów. Oprócz tego trzeba dużo wachlować bo są krótkie przełożenia. Precyzja, eksploatacja bez uwag. Ogólnie sprawuje się b.dobrze.
5,0
Układ jezdny
Wystarczający dla większości użytkowników. Aktywny asystent pasa ruchu działa dobrze na jezdniach z narysowanymi pasami ruchu, jeżeli nie ma środkowego pasa należy go wyłączyć (centruje do środka), uruchamia się powyżej 60km/h. Inne asystenty bez zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Na ten moment wszystko ok. Dobrze spasowana, wiele elementów przemyślana pod kątem eksploatacji dla użytkownika i mechanika (np. wymiana filtrów).
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność z każdej strony. Nic nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, pod ręką. Obsługa przycisków na kierownicy intuicyjna, tak samo klimatyzacji i innych opcji. Na duży plus fizyczne przyciski (a nie jak w większości dotykowe). Na minus brak regulacji przedniego podłokietnika, za mało gniazd USB z przodu- z tyłu nie ma w ogóle. Lusterko elektro chromatyczne tylko w najwyższej opcji tak samo bezprzewodowe android auto/apple car.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko i sprawnie działa. W zimne dni szybko nagrzewa kabine i odparowuje szyby. W lato sprawnie schładza kabinę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wystarczająca do komfortowej podróży dla 4 dorosłych. Dwa duże foteliki bez problemu można zamontować. Problem mogą mieć tylko osoby wysokie np.1,9m. Jeżeli z przodu usiądzie taka osoba to z tyłu robi się ciasno, prawdopodobnie fotelika dziecięcego nie zamontujemy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie w mieście jak i na autostradzie. Praca silnika mało słyszalna. Trochę słychać wiatr ale tylko przy dużych prędkościach. Wyciszenie lepsze niż w Citroen, Fiat, Opel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania, spasowanie, ergonomia auta w stosunku do ceny jest rewelacyjna. U konkurencji za podobne wyposażenie, do ceny zakupu +20%.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii, wszystko chodzi perfekcyjnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Wagon Facelifting