Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Wagon Facelifting

Piotr i Kinga, ponad rok temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW od 2020 - Oceń swoje auto
3,14
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ergonomia, prowadzenie i wygoda.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : układ hamulcowy
2,0
Całokształt
Witam! Samochód mam od nowości. Oceniam słabo. Posiada wiele wad elektroniki (ciągle gubi zasięg Android auto, start stop czasem nie odpala auta, jeśli zgasisz samochód z aktywnym tempomatem to już go nie uruchomisz...i tak dalej, dalej), tworzywa skrzypią i trzeszczą jak jest gorąco a serwis woła o pomstę do nieba....
Wrażenia
4,0
Silnik
To jak na razie najmocniejsza strona samochodu. Stosunkowo oszczędny (potrafi miło zaskoczyć) i do spokojnej jazdy wystarczy. Dynamika słaba, ale ja jeżdżę spokojnie to mi wystarcza. Do 120 km/h cichy.
3,0
Skrzynia biegów
Działa dość precyzyjnie - wsteczny haczy , czasem trzeba kilkukrotnie wrzucić i zaskoczy. Stopniowanie biegów tak , że często trzeba sięgać do lewarka zmiany biegów. Można było zrobić to nieco lepiej. W salonie po zakupie poinformowano mnie, że i tak będzie "lać" ... no cóż. :(
1,0
Układ jezdny
Jest ok. Dość precyzyjny i naturalny. Wspomaganie dobrze dostrojone. Brak awarii. Układ hamulcowy dobrze hamuje lecz jego trwałość na tragicznym poziomie!!! Po 8 tys. km zgłosiłem się z reklamacją, lecz ASO Hyundai twierdz, że to część eksploatacyjna i koniec. Nie ma szans, że to marna klocki i tarcze .
4,0
Karoseria
Nie mam większych uwag. Brak odprysków. Ładna stylistyka. Jest to wersja wagon i siłowniki klapy tylnej trzymają na jedno oko. Raczej szybko trzeba będzie je wymienić.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok. nie mam uwag jak we współczesnym kompakcie.
5,0
Ergonomia
Tu wysoka ocena! Panel klimatyzacji - sterowanie z kierownicy tak jak powinno być. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Wszystko działa poprawnie i cicho. Wersja z podgrzewanymi siedzeniami i kierownicą. Przyjemne dodatki.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wzorowo z tyłu na 3+ , wygodne siedzenia w obu rzędach siedzeń.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/ h cichutki. Powyżej 110 km/h szumią lekko uszczelki, ale nie jest to uporczywe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo - bardzo ok. Serwis średnia półka - klasyfikuje go na poziomie Fiata .
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena - jakość - no cóż . Przed zakupem wahałem się nad Toyotą Corollą kombi (jakieś 7,5tyś. droższa) i się skusiłem na tańsze. Źle zrobiłem. Dziś bym dopłacił.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektronika i multimedia. Jeszcze dużo pracy przed Hyundaiem.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ hamulcowy....jakość Tipo, Logan...Jak ktoś będzie ciekawy to udzielę więcej informacji tel. 696733360. Ku przestrodze.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Wagon Facelifting