Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson III SUV

Robert, 4 lata temu
Silnik 2.0 CRDI 185KM 136kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Dwa lata naszych dróg i bez odgłosów zużycia.
Silnik : W trybie sport bardzo żywo reaguje na gaz.
5,0
Całokształt
Bardzo dobrze ocenić można na plus dynamikę silnika. Zawieszenie oraz prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Ogólnie samochód godny polecenia (zwłaszcza że poprzedni ix 35 też mnie nie zawiódł).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w trybie sport naprawdę dynamiczny. Niestety mocne traktowanie gazu daje też się odczuć przy dystrybutorze.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na klasyczną hydrauliczną bardzo płynnie zmienia biegi. Może czasem przy niskiej prędkości i normalnym trybie jazdy można wyczuć brak zdecydowania skrzyni na którym biegu powinna pozostać.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i naprawdę bardzo dobrze reaguje na ruchy kierownicą. Przy włączonym układzie utrzymania pasa ruchu dość zdecydowanie pomaga utrzymać właściwy tor jazdy. W trybie sport i wyłączonym układzie utrzymania pasa ruchu lekko się usztywnia i naprawdę bardzo precyzyjnie daje prowadzić auto.
5,0
Karoseria
Po dwóch latach eksploatacji nie zauważyłem większych śladów zużycia. Linia nadwozia w wersji Premium nadal pomimo czterech lat produkcji może się podobać (oczywiście to moje subiektywne odczucie).
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie można ocenić ją na bardzo dobrą (przy wstecznym bardzo pomocna kamera). Drobna uwag może należy się (oczywiście może to wina moje pozycji za kierownicą) widoczności do przodu przy wchodzeniu w zakręt.
5,0
Ergonomia
Większość wyposażenia jest naprawdę poukładana w dość intuicyjnym układzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno ogrzewanie jak i klimatyzacja działa naprawdę bardzo dobrze. Dodatkowe wyposażenie w postaci chłodzenia foteli oraz ogrzewania (również kierownicy) dobrze wpływa na komfort podróży.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża możliwość regulacji foteli pozwalają każdemu znaleźć dogodną pozycję do podróży. Ilość miejsca z przodu w zasadzie bez uwag. Na tylnych może dość wygodnie zasiąść dwie osoby (w tej klasie auta trzy dorosłe osoby raczej na krótkich odcinkach).
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie można ocenić jako dobre. Przy silniku diesla da się wyczuć trochę głośniejszą prace przy wyższych prędkościach. Ogólnie odgłosy z zewnątrz nawet przy 160-180 pozwalają prowadzić normalną rozmowę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poziom spożycia paliwa raczej nie należy do najniższych i to chyba jedna z niewielu wad tego samochodu. Spalanie z katalogu to raczej tylko marzenie. Przez dwa lata eksploatacji żadnych wizyt w serwisie ( jedna po aktualizacje mapy).
4,0
Stosunek jakość/cena
Poziom wykonania (spasowanie wnętrza oraz karoserii bez uwag) oraz użyte materiały naprawdę nawet przy na dobrym poziomie. Może mogło by być trochę więcej tworzyw miękkich w dotyku. Ogólnie przy wersji Premium wyjściowo 176 tyś. (po opuście 156 tyś ) do przyjęcia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie bez uwag. Jedyny drobiazg to gdy nikt nie podróżuje na tylnej kanapie czasem denerwujący "świerszczyk".
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych napraw i brak usterek (odpukać oby tak dalej).

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Tucson III SUV