Szukaj

Informacje o Hyundai Tucson

Lata produkcji: 2004 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Hyundai Tucson został zaprezentowany w roku 2004 jako bliźniaczy model Kii Sportage II generacji. Jego nazwę zapożyczono od miasta w stanie Arizona. Miało to być kontynuacją, zapoczątkowanego w roku 2000 przez model Santa Fe, trendu nadawania SUV-om marki nazw miast. Na wielu rynkach (także w Polsce) druga generacja modelu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji zaprezentowania III generacji modelu oznacza rezygnację przez Hyundaia z nazw literowo-liczbowych aut klasy crossover/SUV. Hyundai Tucson klasyfikowany jest jako kompaktowy crossover. Jego rywalami są takie samochody jak Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara, Nissan Qashqai czy Volkswagen Tiguan.
czytaj więcej
Powagosław
Fantastyczna metamorfoza, której efekt przyćmiewa wiele marek o ugruntowanej pozycji w tym segmencie. I te proporcje nadwozia! Gdyby Hyundai tak nie szalał z ceną, mielibyśmy stuprocentowego faworyta w klasie kompaktowych SUV-ów. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwszy Tuscon rymował mi się w głowie ze słowem salceson. Podobne wrażenia. Teraz natomiast Tuscon ma fason. Salceson to jest teraz u konkurencji. Tu jest uczta na orbicie okołoziemskiej i anieli przygrywają na harfach. ~Luzacjusz

Hyundai Tucson – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Hyundai Tucson

Cena od: 109 900 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Hyundai Tucson

Liczba ocen: 337
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Anonymous
SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW
Hyundai Tucson III
Posiadam wersję Hyundai Tucson N Line 1.6 GDI Jestem bardzo zadowolony z całości włącznie z silnikiem - wybór świadomy, przesiadka ze 150 konnego TDI. Wygląd? jak dla mnie rewelacja, większości osób bardzo się podoba, uznana stylistyka, natomiast N Line na prawdę robi robotę. Moja ocena tego samochodu: 1. Wygoda i przestrzeń! jazda tym samochodem to czysta przyjemność, zawieszenie, układ kierowniczy i elastyczność całości nawet przy tym silniku jest bardzo dobra, jazda na długich trasach? bajka, fotele bardzo wygodne, nie czuć zmęczenia. 2. Świetne spasowanie elementów i bardzo bogate wyposażenie, jest praktycznie wszystko na pokładzie. 3. Bardzo dobre hamulce oraz światła BiLED. 4. Bardzo dobry silnik, pomimo negatywnych ocen jednego Pana testera z autocentrum na YouTube nie mogę się z nim zgodzić, wystarczyło kilka dni z tym silnikiem, aby opanować jego najlepsze zachowanie w konkretnym przedziale obrotów, co daje mnóstwo przyjemności z jazdy (silnik jest znacznie bardziej żwawy, aniżeli myślałem, że będzie) na mieście zbiera się bardzo dobrze, jest wyraźnie ekonomiczny jak na benzynę w tych gabarytach, na autostradzie po osiągnięciu prędkości przelotowej pięknie przyspiesza z tempomatem i nie ma żadnego problemu (nie ma odejścia jak w mocnych turbo, ale nie o to tutaj chodzi), pełny komfort jazdy jest gwarantowany! 5. Pięknie zestrojona manualna skrzynia 6 biegowa, 6 bieg można wbijać w zasadzie od prędkości 60km/h i to sobie jedzie, a nie męczy się, w mieście jazda na 5 biegu żaden problem, po osiągnięciu 6 biegu na trasie w zasadzie jedziemy jak automatem, bo nie trzeba manewrować biegami, wystarczy ustawić tempomat i z kierownicy zmieniać prędkość, skrzynia pięknie klika pierwszy raz mam do czynienia z tak dopracowanym manualem. Moje pomiary zużycia paliwa w zimę na autostradzie z tempomatem: 120 km/h - 7,0 litrów na 100 130 km/h - 7,5 litra na 100 jazda mieszana 140 - 150 km/h autostrada, miasto i drogi wiejskie, pomiar na odcinku 300 km, średnie 6,9 litra na 100.
4,6
~Krzysztof455
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Hyundai Tucson III
Auto użytkuje od nowości. Kupiłem go z silnikiem wolnossącym bez turbo. Po koncernie VW miałem dosyć awaryjności turbin. Co do Tucsona jestem bardzo z niego zadowolony. Silnik w mieście zachowuje się idealnie przyśpieszenie jest wystarczające. Do 50km/h jak i do 30km/h rozpędza się żwawo. Jadąc w trasę w pięć osób plus pełen bagażnik na haku 4 rowery auto paliło więcej. Natomiast ja nie narzekam biorąc pod uwagę mały silnik duży opór powietrza i pełen samochód jest ok. Spalanie wszystko zależy od nogi ja mam ciężką więc spalanie znaczne. Przy zabawie ecodriwing na poziomie 7,8 w mieście. W trasy polecam nadal diesla. Do miast jak na użytek własny z ręką na sercu Polecam.
2,7
~marzena
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 135kW
Hyundai Tucson III
Hyunday Tuscon 20 CRTi 8AT 4WD Premium kupiony 09.2019, komfortowa porażka jezdna. 185 KM, których kompletnie nie ma z uwagi na beznadziejne przełożenia skrzyni. Pierwsza wizyta w serwisie -awaria systemu DPF, po 3 miesiącach od zakupu. Oczekiwanie na części kolejne 3 miesiące. Po wymianie DPF, powtórka z rozrywki po 5 m (11m. od zakupu), oczekiwanie na części 4 m. Wymiana DPF i tekst: "będzie pani zadowolona, Hyundai się teraz już nauczył." Niestety po 20 km od wyjechania z serwisu, powrót. Daruję tłumaczenia. Samochód w serwisie, usterka nie usunięta, a panowie dalej nie widzą czemu. Czas spędzony w serwisie -8 godzin. Wcześniejsze moje samochody z napędem 4x4, wszystkie bez wyjątku (Kuga, Audi A6, Lexus, Jeep Grand Cherokee) wszystkie bez wyjątku dawały pełne poczucie kontroli nawet przy fatalnych warunkach. Hyundai jeszcze w takich nie miał okazji być, ale notorycznie ma problem ze zjechaniem z górki przy domu, mimo dodatniej temperatury i suchej nawierzchni. Promil skrętu to auto ma fatalny. Drogi trzyma się mocno przeciętnie. Zdecydowanym plusem jest komfort i estetyka wnętrza. Dobrze -co mnie zaskoczyło działa również asystent świateł. Na tym koniec pozytywów. Reszta niestety to porażka. System start stop to gotowa przyczyna stłuczki w mieście -opóźnienia reakcji 1 s, dokładnie tyle aby manewr włączenia się do ruchu doprowadził do kolizji. W innych samochodach spokojnie można z tym jeździć, ale nie tu. Na stałe dezaktywować się nie da. Światła są tak mocne, że odbijają się od znaków i oślepiają kierowcę, powodują też fatalny efekt "przejścia z jasnego pomieszczenia do ciemnego". Są tak jaskrawe, że poza ich linią jest ciemność. Pominę już kierowców z naprzeciwka, na zwykłych światłach mijania. Doświetlenie zakrętów uruchamia się przy mijaniu zakrętu, chyba po to aby kierowca widział jak coś próbuje uderzyć w bok samochodu -porażka. Ustawienia czujników parkowania -porażka. Po co komu czujnik, który sygnał ciągły uruchamia przy 30 cm od przeszkody? Parkowanie z tym badziewiem jest irytujące -wiadomo, że jest kupa miejsca, ale czujnik drze się w niebogłosy. Nigdy więcej nie kupiłabym tego samochodu.

Usterki Hyundai Tucson

Liczba wpisów: 36
brak mocy na 3 cylindrze
  • Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020
  • układ wtryskowy
  • 16 tys. km
w czasie jazdy w wiekszosci wrzucaniu biegu z 3 na 4 silnik dostaje dran faluje i wlacza sie czek i silnik traci moc . jak sie okazało po podłaczeniu pod komputer brak mocy na 3 cylindrze . wymieniłem swiece sam bo gwarancja tego nie obejmuje i nadal objawy byly takie same to juz ASO wymieniło cewke ale to nic nie dalo a teraz beda rozbierac rozrzad juz nie mam sily bo nowe auto a co jakis czas silnik w czasie jazdy traci moc i faluje . jak wylacze auto na 10 min usterka nie wraca po wlaczeniu silnika czek sie nie wlacza ale za jakis czas znowu sie pojawia jak ktos ma cos podobnego to prosze o kontak 669 547 365
Problem rozwiązany
2 komentarze
nieokreślone stukanie z przodu pojazdu podczas jazdy
  • Hyundai Tucson I
  • zawieszenie
Po kupnie na przeglądzie okazało się, że zawieszenie, amortyzatory, stan hamulców, tarcz bez uwag, jedynie podczas jazdy coś pukało w momencie puszczania nogi z pedału gazu, po wciśnięciu gazu pukanie ustawało, pukanie odczuwalne było z przodu samochodu lekko po prawej stronie, moja diagnoza po studiowaniu internetu była straszna........przegub wewnętrzny ten od strony skrzyni biegów miał on pukać podczas jazdy i przy puszczaniu pedału gazu, przy wciskaniu gazu stukanie ustawało , (zewnętrzny przegub stukałby przy skręcaniu), ustaliłem, że takiego przegubu nowego w żadnym sklepie nie dostanę, zadzwoniłem do kilku ASO w Polsce, podałem objawy , VIN i ustaliłem że taki przegub jest do kupienia za około 913 zł lecz muszą sprowadzać z Korei bo w Polsce byłby to pierwszy przypadek i takiej części nie maja na stanie, ponoć w tym modelu to się nie psuje :) Na miejscu w ASO, po krótkiej jeździe, zdjęciu koła okazało się.....że padła tuleja wahacza i wahacz uderzał. naprawa z przeglądem podwozia i nadwozia zajęła 2,5 h, koszt oryginalnej części wraz z robocizną 120 zł
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Czuć spaleniznę
  • Hyundai Tucson I
  • silnik
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Podczas jazdy zaczęło się coś kopcić ! Po zatrzymaniu czuć było smrodek z lewej strony w okolicy rozrządu . Nic nie piszczało -myslalem że to jakieś lozysko stanęło ! Ale coś by było słychać ! Czy ktoś miał coś takiego ?

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
4,3
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Hyundai Tucson I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Niestety kiepska opinia. Samochód miał instalację zamontowaną w salonie regularnie serwisowaną. Przy około 70 tys. zaczęło się niewielkie telepanie na wolnych obrotach. Wymiana przewodów do świec nie pomogła. Przy 80 tys. kontrolka silnika zaczęła sygnalizować wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Wymiana cewek, znowu przewodów (wszystko oryginał), świec, nawet wtrysku gazu...
5,0
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Hyundai Tucson I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 106 tys. km
użytkowana przez: 88 tys. km
Przede wszystkim przy montażu kierowałem się niezawodnością instalacji i wybrałem polskiego zenita z agcentrum. do zestawu mam wtryskiwacze hercules, numer jeden na rynku. reduktor z KM. Montaż na najwyższym poziomie. silnik pracuje prawidłowo, bez szarpania etc.
5,0
SUV Facelifting 2.0i CVVT 141KM 104kW
Hyundai Tucson I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Dużo jeżdżę, więc się szybko zwrócił montaż. Mam instalację blue box z reduktorem kme silver, wtryskiwaczami hercules na przewodach north fighter. zbiornik mam 55/630. użytkuję od dawna, to moje kolejne auto na lpg. spalanie korzystne. serwis przeglądowy. jestem zadowolony z instalacji i z warsztatu. dostałem pierwsze tankowanie gratis przy montażu, choć to dawno temu było....
Hyundai Tucson