Szukaj

Lista ocen Jaguar S-Type (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~400PS
Jaguar S-Type
Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW
Zawieszenie z systemem CATS rzeczywiscie działa i jazda z predkoscia 160 km/h po łuku nie powoduje przechylania pojazdu. Nic nie stuka, nic nie puka, ale zawieszenie twarde. Jak juz pisałem to jest auto sportowe, więc nie dziwne ze przy takiej mocy i oponach o profilu 35-40 jest twardo. Poza tym Rka tzryma sie drogi jak przyklejona, pod arukiem ze nie wylaczymy kontroli trakcji i nie zaczniemy udawac Holowczyca. Bez ESP trzeba bardzo uwazac...
3,0
~Tom
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Układ jezdny super na autostradę i gładką nawierzchnię. Wygoda, komfort i brak zmęczenia. Płynie jak po sznurku. Ale w miejskiej dziurawej dżungli czar pryska. Mam wrażenie, że jadę autem o klasę niżej. Tutaj chrysler 300M lepiej i dostojniej znosił miejskie nierówności. Dodam, że oba auta miały serwisowane na bieżąco zawieszenie więc nie ma tutaj mowy o jakimkolwiek niedomaganiu któregokolwiek.
5,0
~Wojtek
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Zdecydowanie na pochwałe zasługuje układ kierowniczy. S-Type wyposażony jest seryjnie w servotronic (wspomaganie kierownicy zależne od prędkości). Jeśli chodzi o komfort nie mozna nic zarzucić, a przy szybszej jeździe nie ma problemów z panowaniem nad autem (seryjnie montowany jest ASR-system antypoślizgowy, niezawodny w samochodach z nepędem na tylnie koła)
4,0
~sincro
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Przednie zawieszenie zbyt delikatne na nasze drogi, szybko wybijające się elementy dają znać o sobie co kilka tysięcy kilometrów. Poza tym naprawdę precyzyjne, dobrze trzymające się się drogi. Nawet na śliskiej nawierzchni po wyłączeniu kontroli trakcji ciężko wyprowadzić go z równowagi...
5,0
~Maciek
Jaguar S-Type
Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Poezja bardzo dobrze się trzyma drogi a komfort niesamowity jest to model po liftingu tak ze ma nowsze zawieszenie i praktycznie wszystko można dokupić tulejki itp bez konieczności kupowania całych wahaczy i ceny normalne!
3,0
~Miror
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
\"trzyma się drogi\" dobrze ale te stuki puki wcale nie zdezelowanego zawieszenia to następna porażka! Wiem ,ze to również zasługa naszych dróg ale w porównaniu do merca czy bumy to klops!
4,0
~tomwerk@tomwerk.pl
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Auto niezaprzeczalnie ma być bardzo komfortowe, przez co "miękie"i "kanapowate" - przy tej mocy i rozwijanej prędkości maksymalnej, w zakrętach czuje się lekką nadsterowność.
3,0
~manolo.stach@op.pl
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Zawieszenie stuka i puka, nawet po wymianie w serwisie Jaguara. Wyciek plynu hamulcowego z prawgo tylnego kola, kilka miesiecy po naprawie to samo sie stalo z kolem lewym.
4,0
~Tasman
Jaguar S-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Tanie części, tanie koszty wymiany, proponuję wymianę na poliuretany - znacznie poprawiają komfort i rzadziej się wymienia, o ile w ogóle!
4,0
~Michal Ciew
Jaguar S-Type
Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW
Do normalnej jazdy jest wystarczająo precyzyjny. Do szybkich manewrów trzeba troche czasu aby go wyczuć.
Jaguar S-Type