Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Cherokee II

Marek, 10 lat temu
Silnik 4.0 i 178KM 131kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Jeep Cherokee II 4.0 i 178KM 131kW 1984-2001 - Oceń swoje auto
2,31
46% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zaskoczyły mnie wygodne przednie skórzane fotele elektrycznie sterowane. Brakuje tylko aby były podgrzewane i pompowane. Bardzo fajna kierownica wielofunkcyjna. Komputer spalania, który jest raczej rzadkością w innych autach w tych rocznikach. Tanie części i dużo miejsca pod maską.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza jest wszędzie. To auto strasznie koroduje
Układ hamulcowy : Źle działający ABS, Brak hamulca tarczowego z tyłu, słabe hamulce.
Układ elektryczny : Jak w większości starych lat awaryjny. Lata wilgoć i powietrze robią swoje.
2,0
Całokształt
Auto ma dużo miejsca pod maską i jest łatwe do remontowania. Tanie i dostępne części. Ma wygodne fotele, funkcjonalną kierownicę oraz komputer spalania. Poza tym ma wiele wad. Silnik jest słaby jak na swoją pojemność i ma wycieki. Wnętrze jest ciasne. Mało miejsca z tyłu i niewygodna kanapa. Bardzo mało miejsca w bagażniku oraz na podszybiu. Toporna sylwetka. Strasznie dużo plastików słabej jakości. Nawet lewarek zmiany biegów jest z plastiku.Klamki zewnętrzne też są z plastiku. Słabe blachy. Auto koroduje prawie wszędzie. Najbardziej wrażliwe miejsca to podłoga i progi. Rynny dachowe odprowadzające wodę też korodują i są przestarzałym sposobem odprowadzania wody. Spalanie duże w stosunku do osiągów. Słabe hamulce, źle działający ABS i brak hamulca tarczowego z tyłu. Brak ramy nie pozwala nazwać tego auta terenowym. (brak ramy i zgnite progi) Brak wyciszenia wnętrza. Dłuższa trasa jest męcząca przez duży hałas.
Wrażenia
2,0
Silnik
Przydała by się jednostka widlasta. Silnik 4,0 rzędowy jest mulasty, auto słabo przyspiesza. 178KM to za mało. Silnik ma spore wycieki.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów starej generacji. Zmienia zbyt wolno biegi. Duża zwłoka przerzucania biegów. Raczej bezawaryjna.
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny przeciętny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność niezła.
3,0
Ergonomia
Fajna kierownica wielofunkcyjna, komputer spalania. Kiepskie plastiki wszechobecne. Nieergonomiczny lewarek skrzyni biegów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele wygodne, tylna kanapa bardzo niewygodna i mało miejsca na nogi.
1,0
Wyciszenie
Wyciszenia nie ma wcale. W kabinie jest bardzo głośno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo duże. Jest to nieekonomiczne auto. Ceny części są małe i łatwo dostępne.
1,0
Stosunek jakość/cena
To nejwiększa wada tego auta. Nie jest one warte swojej ceny. Moim zdaniem nie jest więcej warte za rocznik 98 niż 5-7tys zł.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-liczne przecieki na silniku -awaria centralnego zamka i pilota -skorodowane lampy przednie wewnątrz
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- ABS Radzę odpiąć ABS szczególnie na luźnej powierzchni, bo można łatwo się rozbić. -korozja progów, podłogi, nadwozia w okolicy uszczelek szyb i w wielu innych miejscach (w tym podłoga i progi przegnite na wylot) -awaria przekładni kierowniczej -przegnity kolektor wydechowy oraz układ wydechowy -luzy na kolumnie kierowniczej

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW [l/100km]

Średnie zużycie
21,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
20,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
30,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Cherokee II