Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Cherokee II

juhas, 18 lat temu
Silnik 4.0 i 185KM 136kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 311 tys. km
Jeep Cherokee II 4.0 i 185KM 136kW 1984-2001 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dobry samochod terenowo-osobowy. Niezly silnik, zawieszenie, spalaie w miare. Jesli chcemy zeby byl typowo w teren, nie obejdzie sie bez liftu. Samochod jest dlugi i sie lubi wieszac w przejazdach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na taki przebieg i zastosowanie LPG, silnik spisuje sie swietnie. Moze bierze toche (0,5L) oleju na 10tys km, ale da sie przezyc. W miescie w korkach lubi sie przegrzewac. Wystarczajaco duzo mocy by nie przejmowac (o ile mamy odpowiednie opony) sie wjezdzajac w teren. Nie zdarzylo mi sie zeby go zdusilo, czy zeby zgasl. 185KM to calkiem przyzwoite osiagi dla terenowki.
5,0
Skrzynia biegów
Zmian biegow (automat) bez problemu, lekko, bez szarpniec. przelozenia terenowe wchodza ciezej ale wszystko dziala. Troszke problemu sprawia przejscie z 4x4 na naped jednej osi. Przelozenie skrzyni na POWER swietnie sprawdza sie w konfrontacji na drodze z lysymi panami w BardzoMalychWozach;)
5,0
Układ jezdny
Dawno nie wymieniane sworznie, silentbloki daja znac lekkim stukotaniem. Swietnie trzyma sie na zakretach, brak przechylow prawie jak w limuzynie. Twarde zawieszenie (zastosowalem 5 pior w resorach, standard to 4).
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, o ile nie mamy foli na szybach. Z nia w nocy przy cofaniu to tragedia. Zostaje nam wystawic glowe przez szybe i zaufac twardym zderzakom ;)
5,0
Ergonomia
Tempomat, kompas, elektryka foteli, lusterek, klima i takie inne pomniejsze pierdolki czasem sie przydaja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze jak dziala. A jak nie to zostaje nam zaopatrzenie sie w kufajke (zima) lub otwarcie wszystkich szyb (w lecie).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na niewielka terenowke to dosyc duzo miejsca w bagazniku. Z przodu luksus, tyl gorzej, w sumie to mamy wytlumaczenie zeby tesciowej nie zabierac, bo za malo mijsca ;)
4,0
Wyciszenie
Na oponach szosowych w miare (ale kto na nich jezdzi), na ATkach lub MTkach gorzej. Da sie przezyc, nie kupuje sie takiego samochodu tylko po to zeby bylo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 4.0 lubi papu;), ale biorac pod uwage LPG nie jest tragicznie. Czesci w rozsadnych cenach, robi sie coraz lepiej, hurtownie zaczynaja sciagac czesci ze stanow, samochodow tych jest coraz wiecej wiec czuje ze bedzie jeszcze lepiej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za przyzwoite pieniadze dostajemy przyzwoita terenowke. Przy dobrym farcie bedzie jeszcze dlugo jezdzic i nie sprawiac problemow.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto troche trzeszczy - plastiki. Slyszalem ze lubi rdze, ale ja jakos nie moge sie z tym zgodzic. Tylko progi troche zlapalo, a glownie dlatego ze dostaly konarami w terenie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic powaznego mi sie jeszcze nie przydarzylo naprawiac (odpukac). Zmienilem tylko cale zawieszenie - lift 3cale. Pojezdze jeszcze z 50 tys. i dam dzieciom sasiadow do rozbiorki ;)))

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Cherokee II