Szukaj

Lista ocen Jeep Wrangler II (13) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wranglerzysta
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Legendarny rzedowy szeciocylindrowy silnik 4.0, poprostu bulletproof, duzy moment obrotowy, daje rade w terenie i na ulicy, nie do zajechania, bardzo dobrze dziala z LPG. Wystarczy dbac, wymieniac to co trzeba i odwdzieczy sie dluga, bezawaryjna praca.
5,0
~trenek
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 192KM 141kW
Kto nie jechał ten nie wie jaka to frajda jechać tym autem. Zwłaszcza wersja sport 4.0 L :) ODLOT można konkurować z prawie każdą osobówką na szosie, aczkolwiek nie do tego został stworzony, w terenie jak czołg.
5,0
~mecenas
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 183KM 135kW
typowy dla duzych jednostek szum silnika V6, po za tym swietna elastycznosc i kultura pracy(prawdziwy amerykanin) oraz piekne bulgoczace brzmienie, jednym slowem miodzio
3,0
~klosiak@op.pl
Jeep Wrangler II
Terenowy 2.5 i 118KM 87kW
4-litry to jest to, przy 2.5 torszkę brakuje na szosie - na oponach 31" 120 km/h max, w terenie wystarczy w zupełności
4,0
~Guban
Jeep Wrangler II
Terenowy 2.4 i 16V 147KM 108kW
To naprawdę niedoceniany silnik , który pracuje cicho , a kiedy trzeba to mocy troszkę ma.
5,0
~Corwinb
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
To jest właśnie to czego oczekuję od 4.0 l klasycznego silnika. Praca w rejonie od 1200 do 3000 obrotów :-)
4,0
~krzysztof
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
slabo wspolpracuje z LPG za duzo elektroniki, za to daje mily halas ( straszy wyprzedzanych) no i spalanie..
4,0
~Waldek
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 192KM 141kW
Duży i paliwożerny. W połączeniu z automatem mulasty.
3,0
~Borsuk
Jeep Wrangler II
Terenowy 2.5 i 118KM 87kW
Trochę za słaby przy podjazdach w terenie.
4,0
~batlamp@op.pl
Jeep Wrangler II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
silnik pracuje równo i cicho
Jeep Wrangler II