Szukaj

Lista ocen Jeep Wrangler IV (8) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jacek
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nierównie drogi to sama przyjemność. Zawsze czujemy po czym jedziemy. Zakręty wiadomo, trzeba pamiętać czym się jedzie. Opony mają profil 70, trzeba pamiętać. Super jest ta nowość w JL czyli napęd 4x4auto do jeżdżenia na co dzień.
5,0
~Baca
Jeep Wrangler IV
Sport 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Bez zarzutu. Szkoda, że nie mam 4H auto, nieraz na mokrej nawierzchni asfaltu potrafi zarzucić zadkiem przy tej mocy. Trochę ciągnie na bok przy ostrym hamowaniu - następny temat dla serwisu.
4,0
~oski
Jeep Wrangler IV
80th Anniversary 4d Seria 6 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
do terenu 5 gwiazdek na drodze max 3 myszkuje. jak policja jedzie za Toba i sa nie daj Bog koleiny to biora Cie na balonik bo nie ma szans jechac prosto. Sytuacja polepsza sie powyzej 120kmh
4,0
~Wojciech
Jeep Wrangler IV
Sahara 2d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Wymaga przyzwyczajenia i nauczenia się jazdy autostradowej. Trzeba jedynie zrozumieć, że jego budowa różni się od innych współcześnie produkowanych samochodów.
4,0
~oskitransport
Jeep Wrangler IV
80th Anniversary 4d Seria 6 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nie przewidywalny podczasz szybszej jazdy.myszkuje strasznie
5,0
~Borys
Jeep Wrangler IV
Rubicon Plug-In Seria 6 2.0 4xe 381KM 280kW
Poprawiony w stosunku do Wranglera JK
5,0
~Borys
Jeep Wrangler IV
Rubicon Plug-In Seria 6 2.0 4xe 381KM 280kW
Poprawiony w stosunku do Wranglera JK
5,0
~A. jak Alfa
Jeep Wrangler IV
Rubicon 2d Seria 5 2.2 CRD 200KM 147kW
Rewelacja , dokładnie o to mi chodziło.
Jeep Wrangler IV