Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I (403) - Silnik

Na liście zabraknie 213 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lukaszz
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Mały 1.4 90 KM po mieście wystarcza, na trase zdecydowanie za mały ale i tani w utrzymaniu, puki co bezawaryjny, na łańcuchu zamiast paska. Pracuje trochę jak mały diselek :) ale mechanicy mówią że ten typ tak ma :) i chyba co w tym jest jak go kupiłem miał 79 tys przebiegu teraz ma 120 dalej pracuje tak samo :)
4,0
~Maciej
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Moje auto pochodzi z roku 2009 (końcówka), więc nie mam DPF-a. Do tego rozrząd na łańcuchu, sprzęgło bez dwumasu. Kulturą pracy zawstydzi każdego VW, ale Peugeot 1.9 hdi jest cichszy Niestety mały zakres użytecznych obrotów i dynamika nie powala na kolana, choć mnie wystarcza. Spalanie od 4,7 do 6,5 litra, zależy od nogi i warunków
5,0
~Trollu
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 CRDi 115KM 85kW
Ogromna przyjemność z jazdy, odpowiedni zrywny i dynamiczny w bardzo szerokim zakresie obrotów. Ekonomiczny przy ekonomicznej jeździe - rekord to 4l/ w trasie. Rekord w drugą stronę to 8l/na autostradzie. Ilość koni wystarczająca. Najlepszy element auta. I łańcuch rozrządu powoduje, że jest tańszy nieco w eksploatacji.
5,0
~Diterus
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Jak czytam niektóre komentarze, to mam wrażenie jakby reka Boża skarała nabywcę Kijanki!? To bardzo dobre auto i tak za zbyt duże pieniądze. Nie zauważam żadnych trzeszczeń, rdzy i innych przypadłości. Pali 6,3 l/100km, jest pojemne i zrywne. I oby tak dalej!!!! Silnik jest super... praca kulturalna i równa.
4,0
~DeDe
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Silnik 1,6 Crdi 115 KM wydaje się OK. Wystarczający, nawet pod pełnym obciążeniem samochodu daje radę pod wzniesienia. Ładnie się wkręca na obroty, jest dość cichy i ekonomiczny. Duży moment dostępny od ok 2000 obr/min i tak do końca - wyprzedzanie tym samochodem to przyjemność. Dynamika: od 80 do 120 Km/h w około 10 - 11 s.
5,0
~wlos
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
Silniczek naprawde "ciagnie" te bude... to czuc (bez skojarzen) ze auto jedzie nie toczy sie (milo zobaczyc jak wiekszosc zostaje na starcie :)), elastycznosc na dobrym poziomie, rakcja na nacisniecie pedalu gazu bardzo dobra. Na poczatku myslalem o kupnie z 2L silniczkiem ale teraz wiem ze nie wiele stracilem.
5,0
~Michał
Kia Ceed I
SW Facelifting 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
Z mechanicznego punktu widzenia samochód jest bardzo solidnie zbudowany. Zawieszenie czy silnik nie stwarzały dotąd żadnych problemów. Z tyłu wielowahacz poprawiający jakość prowadzenia. Spalanie na programie 170km i 360 Nm po autostradzie spadło o 2l przy zdecydowaniu lepszej dynamice.
3,0
~Raf
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 DOHC CVVT 105KM 77kW
Głośny silnik i dość mocno odczuwane drgania na biegu jałowym. Przez kilka miesięcy jeździłem i zastanawiałem się czy wszystko jest o.k. Siedziałęm w 2 modelach z podobnym silnikiem i nie zauważyłęm tego problemu. Wizyta w serwisie i gdzieś przeczytana opinia o głośnej pracy uspokoiłą trochę.
5,0
~severdrz
Kia Ceed I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik w mojej opinii wypada bardzo dobrze. Spalania średnie na poziomie ok. 6.5/100 dla benzyny i ok.8-8.5/100 dla LPG. Ilość koni wystarczająca by dać niezłą frajdę z jazdy. Po zagazowaniu nie zauważyłem spadku mocy. Póki co przejechałem 26kkm na LPG i absolutnie żadnego problemu z pracą silnika.

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 37

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Istvanek
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik jest w miarę dynamiczny, chętnie jedzie nawet z niskich obrotów. Największą sprawnośc uzyskuje jednak w przedziale powyżej 4 tys.obr. /min. Przypuszczam, że gdyby przebieg momentu i moc były nieco wyższa (jakieś 10-15%) w niższym przedziale obrotów - silnik byłby idealny, a tak jest mocna \"4\".
Kia Ceed I