Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I (403) - Silnik

Na liście zabraknie 213 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek z Wroc
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik dynamiczny, choć mam subiektywne odczucie że 126 KM powinno bardziej ciągnąć to autko. Jest dobrze, ale nie rewelacyjnie. Przy 3000+ obrotów zaczyna mocno ciągnąć do przodu, wcześniej jest (za) spokojnie ale oszczędnie Co do elastyczności, to 1.6 CVVT preferuje jak najszybsze przełączanie na wyższy bieg. Ekonomiczna jazda oznacza 1.5 - 2.5 tys obrotów na 4 lub 5 biegu. Wtedy spalanie wynosi 5,5 - 6,5 l (teoretycznie). Zimą notowałem...
1,0
~wlozby
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
silnik bardzo głośny, paliwożerny, jak na razie.Po niecałych 1000 km już dwukrotnie czuć było w kabinie bardzo mocny zapach spalonej parafiny (pewnie dpf sie oczyszczał). Zużycie paliwa porównywalne do benzynowej fabii 1.4 16v ale komfort jazdy (kultura pracy silnika) bez porównania gorszy od skody. Dodam małe porównanie jeśli chodzi o uczciwość względem klientów firm skoda i kia. Otóż kupując w 2004 skode fabię podano mi w danych katalogowych...
5,0
~santafe
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Na razie spisuje się bardzo dobrze ale to dopiero początek gdyż samochód kupiłem niecałe osiem miesięcy temu. Jest elastyczny i prawidłowo reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Właśnie dopiero co dojechałem do miejsca wypoczynku nad morzem. Trasę ponad 660 km pokonałem spokojnie. Jechałem z różną prędkością od 100 do nawet 190 km/h. Powiem szczerze,że na autostradzie te 190 km/h osiągnął bardzo szybko i bez problemów z bardzo niewielką ilością...
4,0
~robert
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Ludzie ten samochód to katastrofa. Po przebiegu 40000 rozlatuje się w drobny mak. Jedyny pozytyw to silnik reszta jest tak awaryjna że ja nigdy nie spotkałem się czymś takim. Wymienię kilka usterek: - zakleszczona skrzynia biegów przebieg 41000 - Upalona masa która spowodowała kolejny przejazd na lawecie p.43000 - potężne stuki w zawieszeniu (myślałem że wypada silnik)okazało się że moje auto podlega akcji skręcenia przednich sprężyn...
5,0
~Darek
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Silnik jest niewielki, jak na diesla, niby mało koni oraz moment też niewysoki, ale na lekki samochód okazuje się wystarczający. Mała pojemność okazuje się oczywiście negatywem jeśli chodzi o charakterystykę przebiegu momentu obrotowego: nie lubi się wkręcać powyżej 3tys obr. Jest wyraźnie zdławiony. Kultura pracy jest przeciętna, wibracje nie są gorsze niż inne silniki. Jest bardzo elastyczny w niskim zakresie (1,5-2tys obr). Umiejętne...
5,0
~Markus
Kia Ceed I
Hatchback 1.6 122KM 90kW
silniczek 1.6 (benzyna) ładnie ciągnie nawet w zakresie niskich obrotów. zawraca uwagę bardzo cicha praca. bardzo dobra elastyczność jak na benzynę. w zakresie wyższych obrotów trochę głośniejszy - ale nie przesadnie. ze względu na dość dużą wagę auta /rozmiar i zabezpieczenia zwiększające sztywność nadwozia/ aby dynamicznie wyprzedzać w warunkach drogowych trzeba redukować do IV a nawet III biegu. bardzo dobra kultura pracy - żadnych drgań...
5,0
~bantak
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Silnik to chyba największa zaleta tego auta. Wyłącznie w zimowe poranki można poznać, że to diesel, ale po rozgrzaniu jest naprawdę cichy. Jak dla mnie mocy ma wystarczająco. Szybko przyspiesza też na wyższych biegach i ma niezłą elastyczność. Mam porównanie z Vectrą 1,6 16V i opel nie ma żadnych szans, w żadnej kategorii (różne epoki). Co istotne samochód mało pali-w zimie jeżdżąc głównie po mieście średnie spalanie to 5,6 l/100 km, bez...
4,0
~mieczyslawek
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Na pierwszym i drugim biegu nie powala dynamiką, choć nie może być też mowy o tragedii. Od trzeciego przełożenia zaczyna się bardzo przyjemna jazda (by nie powiedzieć: zabawa). Zasada jest prosta: silnik najlepiej ciągnie między 1800-3000 obrotami/min. i jeśli tylko utrzymuje się go w tym zakresie, można się przemieszczać z naprawdę sporą frajdą. Z perspektywy ekonomii najbardziej wskazaną prędkością obrotową jest bodaj 1500 obrotów/min. Z...
5,0
~Czarny
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi VGT 115KM 85kW
Jak dla mnie bardzo dynamiczny silnik jak na te wartości. W trasie jeżdże praktycznie na 5 biegu cały czas w zakresie obrotów 1700-3000. Najlepiej się zbiera od 2200, ale spokojnie można od 1700 żwawo jechać do przodu. Jedyna mała wada jak dla mnie, przy niskich obrotach silnik jakby lekko.... tyrczy. Taki specyficzny dźwięk, wyczuwalne jest to nawet na kierownicy. Aczkolwiek do przyzwyczajenia. Maksymalna prędkość po prostej 195 km/h. Z górki...

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 37

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~R-adzi-O
Kia Ceed I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Silnik jak najbardziej ok jeśli chodzi o bezawaryjność. Gorzej natomiast jeśli chodzi o wyciszenie. Nie wiem czy to zasługa samego silnika ale powyżej 130 km/h w aucie robi się bardzo głośno. Powyżej 160 to prawie nie słychać co mówi pasażer po prawej ;). Ja jednak używam samochodu głównie do dojazdów do pracy więc nie często przekraczam 120/h i polecam ten silnik. Jak na wolnossaka przystało, nie zbiera się jakoś specjalnie ale gdy wcisnę...
Kia Ceed I