Szukaj

Lista ocen Kia Sorento I (104) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lee
Kia Sorento I
Terenowy 3.5 i V6 24V 195KM 143kW
Miękkie auta jakie serwują nam producenci z Azjii i Stanów,są na naszych drogach,dla wiekszości uzytkowników,uznawane za bujające.Fakt,Sorento buja się lekko na boki i sprawia wrażenie miękiego.Należy natomiast zadać sobie pytanie-czy to z uwagi na drogi(jedne z najgorszych w Europie)tak się nie dzieje.Poza tym,autko sztywne nie poradzi sobie w terenie.Jest to samochód szosowo/terenowy,więc myślę,że postawiono na kompromis.Jaki samochód nie...
4,0
~maxicorp
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
szkoda że nie ma ocen 4,5 :))) a tak na poważnie jeśli ktos jeżdził autem osobowym typu Audi A4 i oczekuje takiego konfortu w aucie terenowym to jest niepoważny !!! Takim ludziom polecam SUV-y z samonosnym nadwoziem i niezaleznym zawieszeniem to jest auto terenowe zawieszone na ramie z sztywnym tylnym mostem, mimo tego nie wychyla sie na zakrętach nie buja jest jednak dość sztywne zwłaszcza na poprzecznych nierównościach coś w stylu golfa 4 na...
5,0
~jedrass17@wp.pl
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
Rewelacja !!(BYLE PAMIĘTAĆ O TYM ŻE NIE DOŁĄCZAMY PRZODU NA SUCHEJ NAWIERZCHNI ZE WZGLĘDU NA BRAK CENTRALNEGO MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO !!!!!!!!) nigdy mnie nie zawiódł rewelacyjnie sprawuję się zarówno w terenie jak i na ośnieżonej drodze. \"Wszędołaz\" zawieszenie idealne amortyzatory wytrzymały 210 tys km i nikt mi nie powie że ten samochód jeździł wolno, wiadomo dziury omijane ale nieraz się nie da w terenie spędził większość kilometrów z...
4,0
~Holio
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
Seryjne opony Kumho nadają sie jedynie na śmietnik, nie da sie na nich ostrzej pojechać. Układ jezdny pozwala na naprawdę dużo w terenie (po włączeniu reduktora), na asfalcie nadwozie przechyla się na zakrętach - ale to domena chyba większości terenówek szczególnie tych zabudowanych na ramie - sytuację pogarsza sztywny tylny most, który ma oczywiście też parę zalet, ale w końcu to przecież nie wyścigówka. Duża przyjemność z jazdy po dziurawych...
4,0
~gringo7
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
Dlaczego dobrze. Autko świetnie trzyma się drogi ale nie na seryjnych oponkach. Na prostej śmiga jak po torach. W zakręcie łudkuje jak po wodzie ale w granicach bezpieczeństwa---to mi się nawet podoba. Ale mimo tego sztywność pogarsza komfort podczas przejazdów przez poprzeczne przeszkody, tarke przed światłami i tym podobne. Spróbuje zmniejszyć ciśnienie do 2,2 bara. Jaki efekt? Popraktykujemy. Najważniejsze że nie ma problemu z zawieszeniem....
4,0
~Jacek Daniel W
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
Układ jezdny w pojazdach 4x4 można jedynie przetestować w zimę albo w terenie.Strasznie niedoceniany napęd ale daje radę wszędzie. Na slizgim kiedy działa poprawnie układ różnicowy słychać ja wybiera poślizg. wyprzedzałem kolumnę samochodów na ośnieżonej jezdni i pasażerowie byli w małym szoku. UWAGA na zajechane napędy w wielu Kijankach przednie napędy są zajechane innymi słowy nie istnieją:). w wersji 4X4 high głównym napędem jest tył ale...
4,0
~Mirek58
Kia Sorento I
Terenowy 3.5 i V6 24V 195KM 143kW
Ogolnie bardzo dobrze, ale jak w kilku innych opiniach zbyt slabo wybuera poprzeczne nierownosci i stosunkowo slabo tlumi dziury, studzienki i "laty" na asfalcie co troche denerwuje przy stanie naszych ulic w miastach. Na trasie prz sredniej jakosci drobi bez problemow. Coz, zawieszenie zestrojone na kompromis "cos za cos". Duzo lepiej niz w Hondzie CR-V ale gorzej niz w Grand Cherokiee 2005. Mam porownanie bo posiadam oba w/w auta.
4,0
~Robert
Kia Sorento I
Terenowy 3.5 i V6 24V 195KM 143kW
Zawieszenie przeciętne. Twarde - tylny most. Na krótkich nierównościach trzęsie budą. Porównywalne do zawieszeń sportowych aut, tylko na zakrętach jest dużo gorzej. Laguną wchodziłem spokojnie w dany łuk 140 tu nie więcej niż 120. W terenie jeździłem tylko soft. Reduktor włączyłem może 3 razy. Wyciągałem różne auta z piachu lub błota - największe to star 220 z dwiema paletami cementu na odcinku 20 metrów i udało się.
4,0
~Tomi
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
sorento w terenie jest genialne - dzieki reduktorowi wjedzie wszedzie. na asfalcie: 1) jesli chodzi o wlasciwosci jezdne to jak na SUV´a sa bardzo dobre (dobrze sie trzyma drogi na zakretach) 2) ale ma to odbicie na komforcie seryjne opony (hankook) - smiech na sali. nowe gumy kupilem po 1500 km (letnie michelin, zimowki good year) gdyby nie dzielnosc w terenie byloby 3
4,0
~Ceban
Kia Sorento I
Terenowy 2.5 CRDi 140KM 103kW
Charakterystyka prowadzenia bliższa ciężarówce niż zwykłej osobówki. Rama i sztywny most z tyłu, wyższy środek ciężkości. Osobiście nie mam z tym problemu, ale jeśli ktoś nastawia się na szybkie pokonywanie krętych dróg, to się rozczaruje. Napęd 4x4 jest bardzo dobry na luźniejszych nawierzchniach czy w deszczu. W terenie też nie ma się czego wstydzić, ciężko coś uszkodzić.
Kia Sorento I