Szukaj

Lista ocen Kia Venga (70) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 38 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mrysiek
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Tutaj daję ocenę dobrą ze względu na bardzo twarde zawieszenie. Wraz z dociążeniem samochodu nieco mięknie ale i tak samochód na nierównościach zachowuje się jak piłeczka. Nie odrywa się co prawda od drogi, ale dość poniewiera kierowcą co czuje się przede wszystkim na szyi. Ponadto przyczepność jest bardzo dobra, nie wylatuje z zakrętów, można jeździć szybko, ale kosztem komfortu. Pewnie lepiej byłoby na kołach 15", ja mam akurat...
2,0
~bzzz
Kia Venga
Mikrovan 1.4 CRDi WGT 90KM 66kW
No to jest porażka. Tyle zawieszenie jak u niezaładowanego dostawczaka. Dla porównania, mam taki zakręt z poprzeczoną muldą i 17-letnim BMW kombi (318) przejeżdżam tam 90km/h i możnaby szybciej nawet, ale w końcu to zakręt - w każdym razie muldy praktycznie nie odczuwam. Pierwsza przejażdżka Vengą zakończyła się niemalże wypadkiem. Maksymalna prędkość możliwa do pokanania na tej muldzie to 60km/h, przy 65km/h tylko oś prawie odrywa się od...
3,0
~Baha
Kia Venga
Mikrovan Facelifting 1.6 DOHC 124KM 91kW
zawieszenie tłumi nierówności w miarę komfortowo , słychać odgłosy jazdy po dziurach ale nie jest to jakoś męczące , więc układ jezdny nastawiony jest raczej na komfort ale nie może też być zbyt miękki ze względu na stosunkowo wysokie nadwozie które jest niestety trochę podatne na boczny wiatr i dlatego nie jest to demon prędkości na autostradzie gdyż jadąc ok. 130-140km/h odczuwa się już pewien dyskomfort w prowadzeniu ze względu na wyższy...
4,0
~Dd
Kia Venga
Mikrovan Facelifting 1.6 DOHC 124KM 91kW
Znów porównam do ix20 - takie samo zawieszenia, ale tak jakby odrobinę miękksze. Nic nie dobija, zawieszenia nie słychać. Jechałem ostatnio ceedem 1,4 i powiem, że ceed bardziej podskakuje/drży na drobnych nierównościach. Kierownica chodzi lekko, ale usztywnia się w raz z prędkością pozostając dalej komfortowym ;) Jest lepiej/inaczej niż w ix20 - tam na postoju i przy niskich prędkościach kierownica chodziła lżej -naprawdę bardzo lekko),...
5,0
~fr3sh
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Zawieszenie dość twarde. Mi to nie przeszkadza za to dzięki temu układ kierowniczy pracuje wyśmienicie. Wada? Nie sugerowałbym jeżdżenia po dziurach z dużymi prędkościami. Ponadto zawieszenie jest nieco za głośne, ale w tej klasie aut i za tę cenę nie można się do niczego przyczepić. Hamulce świetne. ESP sprawdzałem - działa;) Działa także asystent podjazdu. Podśmiewałem się z tej opcji, ale jest naprawdę bardzo wygodna. Hamulce same...
3,0
~klos21@wp.pl
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Jest duże przełożenie na kierownicy skutkiem czego nie trzeba tak dużo kręcić aby całkowicie skręcić koła.Wspomaganie o.k.Zawieszenie nie nadaje się na polskie drogi na łatach i nierównościach ma się wrażenie że zaraz się rozleci,mam nadzieję że nie będę musiał co roku go robić(szczególnie tył)i że jeszcze trochę zmięknie(tak do 3tyś KIA Soul kumpla też tak ,mówił, miała)Faktycznie trochę zmiękło. Hamulce dość dobre.
4,0
~AW
Kia Venga
Mikrovan 1.6 DOHC CVVT 125KM 92kW
Samochód jest bardzo szytwny co niestety czuć przy jeżdzie po polskich drogach. Bardzo trzeba uważać na wszelkie progi i spowalniacze. Kierownica pracuje bardzo lekko, a do tego niewiele trzeba kręcić - przełożenie jest trochę takie jak w samochodach sportowych - niewielki skręt kierownicy przekłada się na natychmiastowe skręcenie kół. Świetnie sprawdza się to w mieście, natomiast trzeba uważać przy szybszej jeździe.
4,0
~oremi
Kia Venga
Mikrovan Facelifting 1,6 DOHC CVVT 125KM 91kW
Mały podwyższony samochód, który niestety nie jest idealny. Trzeba mieć spore doświadczenie by przy szybkim wyprzedzaniu samochodu by nie wylecieć z drogi. Jeśli wyprzedzasz samochód powoli, będzie dobrze. Ale jak nie, jest to naprawdę zaskakujące, jak się zachowuje. Mimo mocy nie jest to samochód do szybkiej jazdy i slalomów. W mieście jest naprawdę super, zwrotny niesamowicie.
3,0
~Łukasz
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Tłumienie niewielkich nierówności nie jest problemem. Przy miejskiej jeździe braki w układzie nie są odczuwalne. Problemem staje się nerwowe zachowanie tyłu przy porównywaniu poprzecznych nierówności drogi z dużą prędkością - tył zaczyna podskakiwać. Braki widać również w zawieszeniu przy pokonywaniu progów zwalniających z prędkością większą niż nakazują znaki drogowe.
4,0
~Blad
Kia Venga
Mikrovan 1.4 DOHC CVVT 90KM 66kW
Samochód jest sztywny co umożliwia napradę dobre trzymanie sie drogi. Mocno mnie dziwiło jak dobrze i pewnie samochód o tych wymiarach i kształcie zachowuje na drodze. Oczywiście nic za darmo sztywne zawieszenie jest mało komfortowe, czyje się nierówności polskich dróg, a na nierównościach poprzecznych auto wręcz podskakuje.
Kia Venga