Szukaj

Lista ocen Lancia Lybra Sedan 1.8 16V 131KM 96kW 1999-2006 (18) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~petrusm@wp.pl
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Co 10/20 tys. km. wymieniałem gumy stabilizatora. Nie wymienisz, to wali, jakby młotkiem. Wymianę tych gum opisałem dokładnie na forum lanciaklub\'u. Gumy kosztuja 20-30 zł. ale roboty jest przy tym trochę. Stabilizator idzie pod silnikiem, a nad ławą. Nawet klucze to 16mm. Taki drobiazg, a upierdliwy. Przejechane 96-168 tys km. W tym czasie kilka kompletów gumek, dwa komplety łącznika stabilizatora (ok. 25 zł. zamienniki), wahacz (160 zł....
3,0
~gov
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Ekstremalnie wygodnie, ale coś za coś. Jest wiele aut, które prowadzą się lepiej w zakrętach (nastawy zawieszenia są raczej miękkie - ale dobre na polskie drogi). Duży plus to prostota konstrukcyjna zawieszeń. Pomimo dzielenia podłogi z alfą 156 są one zupełnie inne. Po 120 000 "odezwała się" końcówka drążka kierowniczego. Pozostałe elementy zawieszenia to wciąż elementy z pierwszego montażu, a na wyboistej drodze nie dociera do kabiny nawet...
5,0
~Stanisław
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Wspaniały! Auto po prostu płynie po drodze, z pewnością jest nastawione na komfort a nie na sportową, agresywną jazdę, ale nigdy jeszcze nie zachowało się na drodze niepokojąco nawet podczas szybko pokonywanych zakrętów. Komfort nad wyraz wysoki. Bardzo ciche zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy. Hamulce jak brzytwa.
3,0
~Petrus
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
W LYBRZE można dostać choroby morskiej. Jest konfortowo, tylko nie można na krętych drogach odpoczywać. Trzeba kontrolować to autko. Nasze łuki, koleiny, łatki itd. powodują, że auto skacze, jakby było z mniejszego segmentu. Dałem ocenę "3", ale ze względu na współpracę tego zawieszenia z polskimi drogami.
5,0
~Marek ( madamaxx )
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Nieźle trzyma się drogi. Poza tym zawieszenie niezwykle komfortowe. zawieszenie bez wymian sworzni i tulei przejechało już ponad 90tyś km i nic nie stukało....więc uważam również że jest trwałe.
3,0
~Carlos 270477@polbox.com
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Stabilizatory do wymiany, stukał, piszczał. Zbieżność po 1,5 roku ponieważ zdarte całkowicie przednie opony. Koszt wymiany w serisie dwóch opon Pirelli jakieś 1100 zł .
3,0
~yyllaaw@poczta.onet.pl
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
dobre wspomaganie układu kierowniczego, średnio dobre wybieranie nierówności, zbyt delikatne zawieszenie choć komfortowe
5,0
~Marek
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Rewelacja. Bardzo precyzyjny układ pozwala na pełną kontrolę samochodu. Zawieszenie zapewnia niesamowity komfort.
5,0
~Joanna
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Znasz to uczucie bezwzględnego posłuszeństwa? Ona jest taka! Reaguje na każdy Twój ruch, nie ma własnych pomysłów i "skoków w bok".
4,0
~qbi2@interia.pl
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
bardzo dobrze tłumi nierówności, dobre trzymanie, troszeczkę hałasuje
Lancia Lybra Sedan