Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery II

Dariusz Matuszczyk dem4@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 4.0 i V8 185KM 136kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Discovery II 4.0 i V8 185KM 136kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pomruk V8 , wirtuozerski projekt wnętrza i wykonanie , przestronność , bajery "napędowe , zawieszeniowe , wnętrzowe " i ( przekornie ) brak lęku projektantów przed wyśmianiem zewnętrznego designu ala Kareta Królowej Victorii ;-P .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Pada pneumatyka , trudna do poskromienia .
Karoseria : Polskie Landy są po " dzwonach " wyłazi szpachla kładziona na rdze
Układ elektryczny : Podobno klimatronik bywa słabawy .
5,0
Całokształt
Samochód z totalnie innej planety . Absolutne dzieło sztuki inżynieryjnej ( znam sie na tym ) Oczywiście nie ma rzeczy doskonałych .. Japończyki to przaśni muraże udający prezenterów sprzedawców a Land to prawdziwy arystokrata ( mimo że lekko podpija i gania za babami )
Wrażenia
5,0
Silnik
Mruczenia V8 nie da sie porównać z niczym ... Zestrojenie , wyciszenie , pełna arystokracja ! Jednak przy tej masie pojazdu dopiero jakieś 400 KM dało by pełną satysfakcje .
5,0
Skrzynia biegów
Jak nie jest zajeżdżona na śmierć to naprawde absolutnie niczego zarzucić jej nie można .
4,0
Układ jezdny
Troche za twardy ale sama budowa i inżynieria ... dzieło sztuki !
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu troche słabo ale to nie najważniejsze . Z przodu widoczność jest taka że w pogodny dzień widze przedni most ;-P .
4,0
Ergonomia
wisi sie na drzwiach kierowcy , lekko niezrozumiałe bo w kabinie jest miejsca od groma . Rozmieszczenie niektórych włączników jest niezrozumiałe , nie ma w tym planu .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
lepiej sie nie da . Totalny Idioten aparat ( czytaj obsługa intuicyjna ) . Działanie perfekcyjne .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia niezrozumiale rozsunięte na boki , wisi sie na drzwiach ale wnętrze jest " Hummerowate " potęga ! Jak komuś nie pasuje zapraszam do Samuraja .....
4,0
Wyciszenie
Odgłos silnika to pomruk dyskretnej elegancji ..Niestety wiatr szumi w " drzwiach od karety " jak je nazwałem i niewiedzieć czemu słychać opony .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
V8 4l spala mi na trasie 10 l !! w mieście też nie ma tragedii . Co do przeglądów i napraw . Kochani . Czu nam sie to podoba czy nie żyjemy w Polsce więc nikt kto ma IQ większe niż 0,75 nie jeździ z naprawami do serwisu bo tam nie dość że nie potrafią to ceny mają w starych złotych a kasują w nowych ... Ceny na Allegro są znośne ( to w końcu nie maluch ) a fachura też sie znajdzie .
5,0
Stosunek jakość/cena
za cene Jakiegoś koreańskiego dramatu na kołach można mieć superluksusowy pojazd , poza dyskusją .. Jak to dobrze że większość ludzi preferuje Daewoo Tico bo gdyby nie to , ceny Discovery urealniły by sie i nie stać by mnie było na niego ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie dzieje .. To w końcu nie karpik stojący na telewizorze tylko pracujące urządzenie , coś czasem padnie .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raczej sie nie psuje ale jak padnie to może właściciela z lekka sponiewierać .

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i V8 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Discovery II