Szukaj

Lista ocen Land Rover Range Rover II (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~jerrymajkel
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
I tu zaczyna się jazda...Jeśli wszystko działa jak należy to samochód prowadzi się świetnie. Układ pneumatyczny fantastycznie znosi nierówności. Czujesz ,że auto płynie.Niestety...W przypadku awarii jednego z wielu elementów ten samochód zwyczajnie może Cię zabić!Standardowe problemy z EAS to czujniki. Na szrotach po 100 złotych za sztukę. Z poduszkami powietrznymi już drożej bo po 200 za sztukę.Dodatkowo jesli jest luz na drożkach lub...
5,0
~Jarek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
To jest latający dywan. Dziury w jezdni, koleiny łyka jak poseł łapówkę. Właśnie komfort jazdy, na poziomie limuzyny ostatecznie podbił moje serce ( a chyba był to po prostu ugłaskał błędnik). Tego najbardziej bałem się w terenówce. Jeździłem Jeepem Grand Cherokee, Toyotą Land Cruiser, Land Roverem Discovery. W tamtych samochodach po pół godzinie miałem wszystkiego dosyć. I wsiadłem do Range Rovera - to było to. Na zakrętach nie ma przechyłów,...
5,0
~Yatzeek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 218KM 160kW
Bajka. Auto płynie a nie jedzie. Na autostradzie bezdyskusyjny komfort. Po naszych polskich dziurach także jeździ się znakomicie. W lekkim terenie buja jak na wielbładzie, ale auto przejeżdża przez przeszkody, które zablokują 90% innych luksusowych terenówek. Na zakrętach o niebo lepiej niż inne terenówki a to dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. Regulacja wysokości auta - super. Po zaparkowaniu (opuszczeniu auta) - mamy wysokie kombi. Po...
5,0
~wojtas
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
no tu jest bardziej niz ideal!!!! ktoz ma w swim aucie mozliwosc zmiany przeswitu w zaktesie 13 sentymwtrow w czasie miejszym niz 5 sek! auto stoi na miehach i kompresor reguluje wysokosc, a jakie jest resorowanie, slyszalem ze jest to usterkowy element, ale jesli ma sie ktoche oleju w glowie i wie jak tym poslugiwac bedzie dzialalo niezawodnie!
3,0
~Waldek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 218KM 160kW
bardzo dobrze się jeżdzi, zawieszenie pneumatyczne wcale nie jest awaryjne, jednak jego osprzęt tak, wariuje komputer, eas się zacina, trzeba jechać na odbojach do serwisu (maks 55 km/h) aby odblokować. Kiedy zużyją się elemtny przedniego zawieszenia auto nie chce się trzymać drogi.
5,0
~krzys1961
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
Zmieniłem po 2 latach - poduszki,sprężarke i jeden czujnik położenia nadwozia.W tym roku wszystkie gumy w zawieszeniu przód koszt całkowity 700,- zeł na orginale.Ludzie nie piszcie głupot - czujnik położenia kosztuje niecałe 400,- zeł.Takie są Polskie drogi.Aha jeszcze 8 szt kapsli bo pogubiłem na dziurach.
2,0
~Zygmunt Gdańsk
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.0 185KM 136kW
Układ jezdny to ja miałem w Mercu! tam czy to długa prosta trasa czy górskie zawijasy czujesz pewność i przyczepność. Ten buja jak Żuk albo gorzej jak Nysa. Co prawda w terenie radzi sobie nieznacznie lepiej ale z drugiej strony gdzie jeździ się w teren? Po piaskowej drodze na plażę. dlatego tylko 2
5,0
~Artur M
Land Rover Range Rover II
Terenowy 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
najlepiej prowadzi sie w niezbyt trudnym terenie - idealnie jezdzi sie po zasniezonym polu. na asfalcie zwłasza jak sa koleiny nie jest to pełnia komfortu - przypomina to wtedy troche jazde samochodem ciezarowym: czyli albo gładki asfalt, albo lekki teren i wtedy super
4,0
~Markus
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Zupełne zaskoczenie. Na szosie niemal \"płynie\" jak jakaś Jankeska limuzyna, po wjeździe w teren komfort w porównaniu z Jeepem, mimo tego trzyma się świetnie w terenie, trochę zachowuje się jak okręt na fali, ale idzie do przodu jak czołg.
Dziennik kosztów dla Land Rover Range Rover II
Średni koszt przejechania 100 km
68,67 zł
12,8
l/100km
18,1
l/100km
20,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~m57mtdi
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
do 136koni jest ok , 3 tylne mosty zmieliłem przy mocy silnika 200km , docelowo trzeba wsadzać tylne dyfry z wersji 4,6hse i jest ok , oba mosty mam przerobione tak
Land Rover Range Rover II