Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus IS III Sedan

Dj, 9 lat temu
Silnik 250 207KM 152kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus IS III Sedan 250 207KM 152kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Generalnie polecam wszystkim is lecz w wersji 250 inna bajka V6 i tradycyjna skrzynia i perfekcyjny środek ciężkości daje dużą frajde z jazdy za przyzwoitą kase . I w brew pozorą jest cichszy od hybrydy w normalnej jezdzie bo nie wyje jak przyspieszamy ze wzgledu na bezstopniową skrzynie hybrydy , a w miescie silnika V6 poprostu w kabinie i tak nie slychac lecz ekologia wypiera tradycyjną motoryzacje , trudno taki mamy klimat :)
5,0
Całokształt
Bardzo ciekawy wygląd , i mała ilość na ulicach w stosunku do audi czy bmw , polecam kolor białaperła wygląda super i łatwy w utrzymaniu czystości nie widać plam po myciu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Genialne brzmienie i dosyć oszczendne w relacji osiągów i dynamiki , silnik pięknie wchodzi na obroty powyżej 6000 co cieszy ucho , przy mojej dynamicznej jezdzie spalanie srednio 10 litrów zwazywszy ze inne moje auta paliły okolo 8,5 litra to jest w/g mnie bardzo dobrze .
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi wręcz intuicyjnie w pozycji sport jest poprostu rewelacyjnie w połączeniu z silnikiem daje naprawde frajde i fan , trzeba mieć na uwadze fakt ze auto kosztuje srednio zaleznie od doposazenia ale okolo 150000 zl i wzamian dostajemy nie gołe niemieckie autko z ubogim silniczkiem niestety lecz V6 2,5 litra bez turbodziury bo brak turbo :) .
5,0
Układ jezdny
Czujemy sie zaleznie od ustawien eco normal sport jak w limuzynie lub w miare sportowym aucie jest poprostu bardzo dobrze dobrana sztywność wersja sport była dla mnie zbyt twarda co niosło za sobą nerwowe podskakiwania przodu niestety na nasze drogi się nienadaje zbytnio :( . Wersja hybrydowa w moim odczuciu daje mniejsze wyczucie w kwestji wyważenia i reakcji kierownicy poprostu trzeba pojedzdzić is250 oraz is300 . Mam tylko niedosyt w kwestji hamowania powinno być bardziej wydajne co nie znaczy ze jest zle lecz trzeba uważać nie staje w miejscu :)
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba uwazac na ustawienie fotela pasazera przod bo zaslania okno i mozna nadziać sie ale generalnie ok, w mojej wersji dodatkowo jest kamera cofania i jest super ale z przodu by się też przydała bo ciężko wyczuć czy juz walnelismy w kraweznik niskim spojlerem .
4,0
Ergonomia
Generalnie po paru dniach przyzwyczailem sie do obsługi joystica wszystko na miejscu nawet często zle opisywane menu jest po paru dniach bardzo przyjazne nie mam zadnych problemów , troche wolno reaguje ale za to nagłośnienie pioniera w wersji z nawigacją jest niebywałe wreszcie przy mocnych basach z sabwofera wszystko wybrzmiewa bez żadnych trzasków i swistów głosniki są bardz dobrze osadzone w drzwiach i półce tylniej , w insigni infinity mnie załamało o 407 nie wspomne tu zostawiam fabryczne nagłośnienie jest power .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozwiązanie nawiewów bardzo przemyslane nie dmucha na twarz są 3 nawiewy siatkowe na szybę przypomina mi to komfort z 407 ki , Bardzo ciche i sprawne działanie . Jest funkcja wstepnego przechlodzenia ale wtedy za głośno przydala by sie parametryzacja tej funkcji , i wyłączyłem ją całkiem lecz jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Daje minus za zbyt wąskie siedzisko fotela kierowcy jak dla mnie zbyt wyprofilowane wysoko boczne trzymanie i uwiera troszke w bok uda ci japonczycy to mają chude dupk... chyba , jezeli chodzi o plecy jest ok., Przyzwoicie przestronne miejsce na szerokosci wnętrza i na nogi z tyłu az jestem zaskoczony , z pozoru większa Insignia nie dawała w tym zakresie nic więcej w sumie jak nie gorzej .
5,0
Wyciszenie
Cichszym w sumie nie jeździłem w tej klasie i cenie jest to wzór a jezdzilem wieloma autami z różnych półek i po pirwszej jedzdzie szczenka opadła , i ktoś kiedyś napisał na forum ze lexusem trzeba się poprostu przejechać i wtedy po tobie bracie .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najlepiej jak by paliwo było po 1zł . A serwis gratis przez 7 lat :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez uwag
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to moje 8 me nowe auto z salonu i każde już na początku dawało o sobie znać w IS250 nie mam uwag , jedynie jestem przekonany ze rozwalenie przedniego zderzaka o nasze chore krawężniki na parkingach to tylko kwestia czasu auto jest z przodu za niskie :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nuda

Pb - zużycie paliwa dla silnika 250 207KM 152kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus IS III Sedan