Szukaj

Lista ocen Lexus NX I SUV (40) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~http://netpoint.systems
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Powiem tak, dzwiek tego silnika jest nawet przyjemny dopoki nie przekraczamy polowy podzialki POWER na zegarach EKO, fajnie sie zbiera gdy sie wcisnie pedal do samej podlogi czuc nawet leciutkie kopniecie w plecy, niezaleznie od predkosci jazdy. Dosc dobra elastycznosc niezaleznie od predkosci jazdy ale to co ten silnik prezentuje soba pod kątem spalania zimą w mieście to jest jakaś porażka. Moje poprzednie auto BMW serii 5 w dieslu mialo...
5,0
~Butrus
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Silnik i napęd to największy plus tego auta. Auto jest wyjątkowo ciche gdy wskazówka jest na ECO. Jest też zrywne i głośne kiedy jest potrzeba docisnąć. Zasadniczo większość km kręcę po Poznaniu i okolicach więc idealnie przeznaczenie napędu zgodne z moimi potrzebami. Na autostradzie OK ale przy dynamicznym rozpędzaniu silnik słychać wyraźnie. Super jest to, że zawsze przy każdych obrotach silnika każde muśnięcie gazu to natychmiastowa reakcja...
1,0
~sławek
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Jedyny jego plus to cicha praca przy ruszaniu i małych prędkościach. Jazda po autostradzie - jakbym jechał na odkurzaczu, silnik wyje i "pływa".Każde mocniejsze dociśnięcie gazu to natychmiastowe wycie odkurzacza, które po kilkunastu sekundach opada , by ponownie w najmniej spodziewanym momencie zacząć znowu wyć. Przyspieszenie akceptowalne choć przy takiej mocy oczekiwałbym większego. Nigdzie nie znalazłem wartości momentu obrotowego (...
4,0
~andrzejP
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Silnik cichy przy niskich i średnich obrotach. Przy wysokich dzwięk przypomina suszarkę. Masakra... Przyspieszenie zadowalające, ale liczyłem na wiecej. Prędkość maksymalna za mała (ograniczona elektronicznie do 180km/h. Licznikowe 195) Silnik elektryczny zaskakuje pozytywnie. Do 55km/h sam potrafi poruszać auto. Nie słychać kiedy uruchamia się spalinowy. Wrażenie jakbym jechał Melexem :)
5,0
~Adam
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Nie można mu nic zarzucić; jest to niewysilona jednostka pracująca w cyklu Atkinsona, totalnie bezawaryjna, ekonomiczna, pracująca z wysoką kulturą jak na 4 cylindry. W połączeniu z całym układem hybrydowym zapewnia dobrą dynamikę, wyprzedzanie czy jazda w górach nie jest żadnym wyzwaniem. Wielki plus za brak często psujących się udogodnień - turbo, dwumas, alternator, itd...
5,0
~Leex
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Układ hybrydowy jest w moim subiektywnym odczuciu idealny. Dynamiczna jazda jazda skutkuje pracą silnika spalinowego na podwyższonych obrotach. Mało kto rozumie, że jest to podyktowane ochroną silnika. System w miarę zwiększania obciążenia, zwiększa odpowiednio obroty. Dlatego zajechać silnik w hybrydzie jest wręcz niemożliwe. Trwałość tych silników jest legendarna.
4,0
~Karter27
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
jednostka już mało spotykana tzn. benzyna o pojemności powyżej 2 litrów. Dodatkowo to (reklamowo) niezawodny napęd hybrydowy. I coś jest fajnego w tym silniku i hybrydzie. Niby niezbyt dynamiczny, niby wolny ssak a jednak mi dał się polubić. Może niektórym się nie spodobać, ale mi podoba się pomruk na wyższych obrotach.
5,0
~spike14
Lexus NX I
SUV 200t 238KM 175kW
Moc adekwatna do tego auta, zapewnia przyspieszenie na przyzwoitym poziomie. Co ważniejsze przy wyprzedzaniu również nie można narzekać na elastyczność. Jak dla mnie w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszania się zarówno w mieście jak i na autostradach. Trzeba tylko mieć na uwadze, że V Max ograniczone do 200 km/h
5,0
~Ciro
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
W połączeniu z hybryda działa rewelacyjnie i bardzo szybko startuje. Wiele razy na światłach sportowe i mocne samochody były daleko za mną. To dzięki połączeniu baterii i silnika 2,5 l. Bardzo dynamiczna i cicha jednostka. Minus to ograniczenie prędkości ok 180 km , szybciej go odcina.
5,0
~JakościFan
Lexus NX I
SUV 200t 238KM 175kW
Właściwy do tego samochodu. Daje radę, nie grzebie się przy starcie ze świateł, przyjemnie pokonuje odległości autostradowe - na tempomacie żeglujesz przyjemnie ze stałą prędkością. Po przejechaniu 85.000 km bardzo dobrze wiem jak ze sobą współpracować :) Elastyczny.
Lexus NX I SUV