Szukaj

Lista ocen Lexus NX I SUV 300h 197KM 145kW 2014-2017 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~http://netpoint.systems
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
To zdecydowanie najslabszy punkt Lexusa, nie potrafie zrozumiec dlaczego producent przy aucie za takie pieniadze zdecydowal sie zrobic z niego taczkę, jezdzilem przed zakupem wieloma suvami w tym X3 oraz X4, ja tam nie wiedzialem po czym jade pomimo ze na kołach miałem naleśnik o profilu 45, tutaj specjalnie kupilem auta na balonie 65 liczac ze zyska cos na komforcie, powiem tak, jest znacznie gorzej niz w BMWx3/x4 na profilu 45, ba, jest o...
4,0
~Butrus
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Lexie są zalety np. brak nurkowania na progach zwalniających, wystarczający prześwit by nie haczyć podwoziem o byle przeszkodę, nie miałem wcześniej 4x4 ale uważam że działający z lekkim opóźnieniem (ok. 0,5s zwłoki) układ 4x4 z dołączanym elektrycznie tyłem mógłby być szybszy. Dotychczas nie zatrzymał się na podjazdach kamienisto piaszczystych czy w wysokim śniegu w górach - jako SUV dla mnie OK. Przełożenie i precyzja układu kierowniczego...
5,0
~Adam
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Tak jak napisałem wyżej, zawieszenie idealne na nasze drogi; świetnie wybiera nierówności, jest odpowiednio sprężyste, przez co nie ma obaw w szybko pokonywanych zakrętach. Układ kierowniczy elektrycznie wspomagany, ale mimo to daje czucie drogi i jest odpowiednio zestopniowany, przez co manewrowanie i szybka jazda jest jak najbardziej przyjemna. Napęd E-Four sprawdza się w zimie i na mokrych nawierzchniach. Nie można zapominać, że nie jest to...
4,0
~Karter27
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Bardzo przyzwoity jeśli nie interesują nas sportowe osiągi. Cichy, dobrze wytłumiony, ale jak ktoś marzy o przyklejeniu do asfaltu to nie jest to te auto. Jazda zgodnie z przepisami to czysta przyjemność, zarówno w mieście, jak i na autostradzie.
4,0
~Gege
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Bardzo dobry uklad jezdny, dobrze wybiera nierównosci i fajnie wchodzi w zakret, po przesiadce z hatchback nie mam zadnych zastrzezen jak wchodze w zakret - jest naprawde pewnosc prowadzenia i dobre tlumienie jedynie Audi moim zdaniem ma lepsze tlumienie.
4,0
~Leex
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Nic nie dociera do uszu. Nie jest to jednak zawieszenie sportowo precyzyjne. Jest zestrojone komfortowo i w moim subiektywnym odczuciu poprawnie. Koła 18 cali. A profil opony jest wysoki i te 18 cali gdzieś ginie.
3,0
~sławek
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Bez zastrzeżeń jak do tej pory. Nie jechałem w terenie, eksploatacja głównie w mieście i na trasach bez szarżowania. Spalanie 8.6l. Pewnie z oszczędności samochód nie ma opon niskoprofilowych ale na dobre mu to wyszło.
1,0
~Adam
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Czasami słychać stuki, drobne awarie, na łukach przy prędkości lubi nurkować więc ostrożnie powyżej 100km/k na zakrętach.
5,0
~Marcisz
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Tylko BMW w tej klasie może mieć w tej kwestii porównanie. Oczywiście Macan jest poza konkurencją, ale to inna bajka i inna cena.
5,0
~Piotr
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Bardzo czuła kierownica, reaguje na nawet drobne ruchy, ale na autostradzie to przeszkadza.
Lexus NX I SUV