Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV (66) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 76 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na pochwałę zasługuje precyzyjny układ kierowniczy, dzięki czemu bardzo dobrze czujemy zachowanie samochodu podczas jazdy. Zawieszenie, mimo wszystko, zestrojone zostało zbyt twardo do komfortowego przemieszczania się, w szczególności "wokół komina". Ale to podobno domena większości japońskich marek. Wyczuwa się każdą nierówność i niedoskonałość nawierzchni. Niewątpliwym plusem takiego zawieszenia jest za to bardzo dobra przyczepność kół, co...
4,0
~Łukasz
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Największy minus jak dla mnie to belka skrętna z tyłu. Niestety zrobił się już z tego standard i większość producentów w tej klasie oferuje belkę skrętną. Nie wiem czy wynika to z oszczędności czy po prostu z tego, że więcej przestrzeni można wygospodarować na bagażnik. Gdybym miał wybór wolałbym niezależne zawieszenie szczególnie w opcji z 18" felgami. Auto ogólnie rzecz biorąc prowadzi się bardzo dobrze ale fizyki się nie oszuka i są takie...
4,0
~Damian
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bez zaskoczeń jak na 18" felgi. Komfortowy i dobrze wspólgrający z całością w trakcie jazd poza miastem. Można nim jeździć szybciej po łukach, ale po co, mam wrażenie że to nie ten typ i tak, za bardzo to czuć w środku. Wszelkie mocne nierówności zbiera powiedzmy z jednej strony jak jakaś taczka, z drugiej na charakterystycznych typowo dla lepszych jakościowo dróg wybiera nierówności jak lepszej klasy kompakt. Układ kierowniczy, bardzo lekki...
5,0
~Michał
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Świetnie zestrojony, nadaje autu usportowionego charakteru nie ujmując zanadto komfortu; zawieszenie jest raczej sztywne i pozwala na świetne czucie auta w zakrętach; na początku przyzwyczajenia wymaga układ kierowniczy o stałym, niezbyt szybkim przełożeniu, ale na dłuższą metę okazuje się bardzo wygodny szczególnie przy miejskich manewrach
5,0
~Piotr Seb
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Sztywno, normalnie, bezpiecznie. Super na drogi ekspresowe. Na innych bardziej "normalnych" drogach lepiej omijać studzienki i nierówności. Trochę to wina kół 18cali i oponek z niskim profilem. Wygląda ładnie, ale odbiera komfort. Ostatecznie wybieram ładnie. Dlaczego 5 gwiazdek? To nie wina mazdy, że mamy taką infrastrukturę drogową...
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Prowadzenie wyśmienite, trzymanie w zakrętach również, uczucie bezpieczeństwa podczas jazdy porównywalne z markami premium. Jedynym negatywnym zaskoczeniem dla mnie jest dość twarde zawieszanie, które dość mocno przenosi nierówności do wnętrza. Mimo wszystko Mazda wypada tutaj porównywalnie z konkurencją - a szkoda.
4,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jest dobrze, ale jednak nie aż tak dobrze jak w np. BMW 3 (2016). Trochę irytuje domyślne włączanie asystenta pasów, który chce poprawiać kierowcę. Po jeździe focusem, bmw 3, skodą superb nie jestem rozczarowany, ale też nie ma jakiegoś wielkiego zachwytu. Przydałby się prześwit wyższy o 1-2 cm.
4,0
~Kamil
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Jeżeli chodzi o układ kierowniczy to napiszę tylko tyle z jest znakomity ostatnio mialem okazję przetestować auto na krętych drogach w Bieszczadach po prostu super szkoda tylko że na nierówności (np studzienki) są wyczuwalne w kabinie
5,0
~Magda & Mariusz
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Przyjemnie prowadzi się na trasie, systemy automatycznego tempomatu oraz utrzymania pasa ruchu działają z grubsza bez zarzutu. Jako plus Mazda ma możliwość dostosowania ostrożności hamowania (odległości od poprzedzającego auta)
5,0
~piotr
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
AWD - próbuję usilnie wprowadzić go w poślizg, ale do tej pory mi się nie udało - widać jestem za miękki, żeby skręcać w boczną, poprzeczną, uliczkę szybciej niż 50 km/h, sniegu niestety Mazda nie miała okazji zaznać dotąd
Mazda 3 IV