AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
323
VI
F
1.8 16V 114 KM 84 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
(23) - Wyciszenie
Na liście zabraknie
5
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnika przy spokojnej jeździe po mieście praktycznie nie słychać. Przy nieco ostrzejszej jeździe tak przy ok. 4 tys rpm słychać bardzo przyjemny rasowy dźwięk silnika. Kręcąc silnik do odciny zaczyna nieprzyjemnie wyć. Optymalnie go kręcić do 5.5 tys rpm jeżeli chcemy uzyskać rasowe brzmienie. Natomiast bardzo przeszkadza wyciszenie nadwozia. Nawet w miejskiej jeździe, słychać praktycznie każda najmniejsza nierówność. Przy 130kmh robi sie...
Dodane
8 lat temu
3,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Tutaj jest słabo. Jeżeli chodzi o silnik, to jest bardzo cichutko. Niestety, bardzo uciążliwe jest wyciszenie podwozia. Z przodu tego aż tak nie słychać, ale z tyłu jest tragedia. Ledwo słychać rozmowy osób z przodu, siedząc na tylnej kanapie. Niestety, jadąc po naszych pięknych dziurawych jak ser Szwajcarski drogach musimy liczyć się z ogromnym hałasem, słychać praktycznie każda najmniejszą dziurę siedząc na tyłach. Z przodu jeszcze nie ma...
Dodane
9 lat temu
3,0
~mlodyldz
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Chyba jedyny słaby punkt Mazdy...i nie chodzi tu o dźwięk silnika bo on może się podobać, ani o szum wiatru- z tym też nie jest najgorzej nawet w okolicach 180km/h ale słychać wszystko co dzieje się pod kołami, zwłaszcza gdy pada deszcz, lub gdy jedziemy polną drogą lub zimą-słyszymy generalnie wszystko co odbija się od nadkoli. Dobre radio i sprawne wszystkie 4 głośniki rozwiązują ten problem;)
Dodane
14 lat temu
3,0
~PAWEŁ
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
DO 100 KM/H JEST NAPRAWDĘ CICHO. DO 130 KM/H TROCHĘ GŁOŚNIEJ. DO 160 KM/H ZA GŁOŚNO JAK DLA MNIE. POWYŻEJ 160 KM/H NIE WIEM BO TAK SZYBKO NIE JEŻDŻĘ. OGÓLNIE TO JEDYNY SŁABY PUNKT MAZDY.
Dodane
18 lat temu
3,0
~Adam
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Niestety brak slupkow ktory dlamnie jest zaleta pod wzgledem wizualnym da sie odczuc przy wiekszych predkosciach(dosyc glosno szumi, wtedy podkrecasz radio i jest ok)
Dodane
18 lat temu
3,0
~adam w.
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
rzeczywiscie przecietnie a nawet glosno przy wiekszych predkosciach ale ten samochod tak ma i wiedzialem o tym kupujac go wiec nie jecze
Dodane
13 lat temu
1,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Fatalne. Jazda z prędkościami autostradowymi to kosznmar. Koniecznie kupcie słuchawki takie jak mają operatorzy koparek na budowie...
Dodane
13 lat temu
4,0
~rock
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Przy wiekszych prędkościach prawda jest iż swisty mogą troszke dokuczac, aleee te drzwi ber obramówek :) Reszta komętarza powyżej
Dodane
18 lat temu
3,0
~jajco
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Tu już trochę gorzej, powyżej 100km/h muzyką się nie podelektujemy. No blachy cieniutkie, co widać po rdzy..
Dodane
11 lat temu
Usterki
Mazda 323 VI
Liczba wpisów:
24
Mazda 323 VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Wycieki w okolocach pompki paliwa
Zawór przestawiacza kąta wtrysku (diesel).
Włączanie i rozłączanie klimatyzacji
Zobacz więcej
usterek
4,0
~MAROKO
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Powyżej 150km/h słychać silnik i lekkie "gwizdanie" spod uszczelek okien w wyniku braku oramowania szyb.
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 49 aut
od ręki
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
4,2 (28 ocen)
Wybierz inny silnik
1.3 16V 73 KM
1.5 16V 88 KM
1.6 16V 95 KM
1.6 16V 98 KM
1.8 16V 114 KM
2.0 16V Sport 131 KM
2.0 D 71 KM
2.0 DiTD 101 KM
2.0 TD 90 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 323 w pigułce
Mazda 323
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 323
Dane techniczne
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Raporty zużycia paliwa
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Opinie
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Usterki
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Publikacje
Mazda 323
Newsy
Mazda 323
Galerie
Mazda 323
Nasze pomiary
Mazda 323
Filmy
Mazda 323
Ogłoszenia
Mazda 323
Ceny aut używanych
Mazda 323
Dziennik kosztów
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 323 VI F
Dane techniczne
354 raporty
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
9 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy