Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (196) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 113 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Tylne zawieszenie wielowahaczowe zostało chyba stworzone z myślą o polskich drogach. Mimo tysięcy zaliczonych dziur, nic nie stuka, nic nie puka, nic nie jest luźne. Przed kupnem bałem się wielowahaczy, bo w wymianie jest to dość drogie zawieszenie. Jednak obawy były nieuzasadnione, bo to zawieszenie jest po prostu niesamowicie wytrzymałe! Raz nie używałem auta przez blisko 4 miesiące, to podczas pierwszej jazdy po tej przerwie, auto kilka...
5,0
~Szeryv
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Prowadzenie to bajka (oczywiście w tej klasie). Samochód zawsze pewnie trzyma się drogi, układ kierowniczy jest precyzyjny i wyczuwalny. Auto jest na prawdę sztywne co czuć i to może denerwować na dziurach, ale przez to dobrze się je prowadzi na równych drogach w łukach. Jazda sprawia frajdę. Nawet z czterema osobami i zatankowanym pod korek. Na początku miałem wrażenie, że jest krótszy niż w rzeczywistości i "mieści się w zakrętach" jak auto...
5,0
~Marek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Wielowahaczowe zawieszenie z tyłu i z przodu - pewne prowadzenie, bezpośredni układ kierowniczy daje dobry obraz tego co się dzieje pod przednimi kołami. Co bardzo ważne... nawet w polskich warunkach układ (mimo, że wielowahaczowy) nie sprawa żadnych problemów! Nawet głupie łączniki stablizatora itp - nic się nie dzieje! Obecna Mazda ma 115 tys. przebiegu, po ponad 10 tys. w Polsce - zawieszenie ciche. Poprzednia Mazda przedliftowa też 20...
3,0
~Piotr
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Mazda 6 jak dla mnie jest dość delikatna na Polskie drogi - ale to chyba problem większości mobilków :-). Dość precyzyjne prowadzenie, chociaż już przy 50 000 wymieniałem maglownicę (na regenerowaną - koszt 1200 pln z robocizną pod W-wą). Prowadzi się ok na felgach 16', układ jest dość twardy i do wnętrzna przedostająs się hałasy z wnęk kół i poprzeczne nierówności - może też to wina opon, ktore już muszę wymienić po 7 latach (letnie z...
4,0
~alex
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Co tu pisać. Jest taka droga z Karpacza przez Legnicę, Rawicz, Gostyń, Śrem. Cała poklejona, z wybojami i koleinami. Mazda to kocha. Czujesz się jak na jachcie, wznoszenie i opadanie, przyjemne bujanie, jak na krążowniku. Nie skacze, nie myszkuje, nie drży i nie denerwuje, tylko płynie... Ps. mam opony 65, zamiast typowych 55. Ale też oryginalne, zalecane przez producenta na tabliczce znamionowej. Mazda uwielbia poklejone wyboiste drogi.
5,0
~DEZ
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Uklad jezdny jest bodajze z Forda - nie oczekiwalem rewelacji ale jest dobrze, auto trzyma sie drogi i nawet przy ciasnych zakretach nie ma sie wrazenia ze jedzie sie kombi (tak jak np. w Megane II Kombi na zakretach \"przechylalo bude\", Laguna II jezdzi sie jak lodzia...). Wlasciwosci jezdne w porownaniu jak wyzej Audi i BMW....testow losia itp. nie przeprowadzalem. Czytalem iz Mazda posiada duzy promien skretu...nie zauwazylem ! Generalnie...
4,0
~MichalVTS
Mazda 6 I
Kombi 2.3 MZR 162KM 119kW
Układ jezdny jest bardzo dobry, wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach świetnie się sprawdza, a dodatkowo napęd na 4 koła powoduje, że auto pewnie prowadzi się w każdych warunkach. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny, dlatego kierowca zawsze wie, co dzieje się z kołami. Problemem zawieszenia jest jego skomplikowana budowa, co podnosi koszt jego serwisu i znacznie go utrudnia.
5,0
~Minos
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Auto stworzone do szybkiej jazdy po krętych drogach,. W zakrętach trzyma się pewnie - bez znacznych, niepokojących przechyłów - seryjny EPS też robi swoje. Większy problem, a wręcz wyzwaniem dla kierowcy to parking, auto ma dość małą średnicę skrętu, na wąskich osiedlowych drogach trudno jest się wcisnąć na wolne miejsce parkingowe - ale być może wymaga to przyzyczajenia ze strony prowadzącego
4,0
~JohnnyB
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Dobry +, byłoby 5 gdyby te nieszczęsne ściąganie w prawo, niestety ale auto to drobne wady konstrukcyjne. Auto prowadzi się dobrze, jak przyklejone, reaguje bardzo szybko na zamiary kierowcy, jak na kombi prowadzi się dość pewnie, pozwala na jazdę z większą prędkością w zakrętach, co do komfortu to z Citroenem przegrywa, ale daje sporą frajdę z prowadzenia,a do twardości można się przyzwyczaić i polubić
5,0
~Tymek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Tu znowu daję \"doskonale\",ale z czystym sumieniem.Układ jezdny-marzenie,komukolwiek dałem się przejechać był pod wrażeniem świetnego prowadzenia. Sportowa charakterystyka w rodzinnym kombi w silnikiem diesla TO JEST COś. Radość z jazdy?? Gdzieś to słyszałem. Chyba nigdy jej nie sprzedam. Wyszła nowa 6 w dieslu:185 KM za 138 000. Siakieś 100 000 musiałbym dołożyć ;)
Mazda 6 I Kombi