Szukaj

Oceny Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008

Podsumowanie 56 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,19
średnia ocena z 56 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
71%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008

4,0
~O ! E... Mazda
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Rozwiązanie z elektrozaworami podciśnienia doprowadza do szału. Nowe nie są produkowane, pozostają tylko używane, których żywot po 14 latach się kończy i pozostaje wymiana na takie same - używane. Działają parę miesięcy i koniec. U mnie już po roku i 4 miesiącach wysiadł trzeci komplet (dziewczyna poradzi sobie sama z wymianą) Padają zarówno te Mazdy, jak i Mitsubishi. Jazda ze świecącym się check enginem - brak dołu od 1250, zaczyna jechać od...
4,5
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Niesamowicie pojemne, rodzinne auto i do miasta i w trasę. Jazda tym samochodem to czysta przyjemność. Pozycja za kierownicą bardzo dobra, co przekłada sie też na bardzo dobrą widoczność, nie będąc jednak zbyt mocno odsłoniętym. Auto świetnie się prowadzi, pokonuje zakręty jak po szynach. Jeśli zawczasu pomyśli sie o konserwacji podwozia, to nie zaskoczy nas wyskakujący nagle rudzielec. Bagażnik ogromny, a po złożeniu siedzeń człowieka ogarnia...
4,6
~tom
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
samochód kupiłem w Niemczech przy 60tys przebiegu, (co sprawdziłem bezpośrednio w serwisie niemieckim), sporo zapłaciłem w stosunku do naszych Polskich cen, czy warto było przepłacać zobaczymy? w Polsce zrobiłem gruntowny przegląd w dobrym serwisie (powiedzieli, że dopiero drugi raz spotkali się z 5-cio letnią mazdą 6 w tak dobrym stanie), przez 5 m-cy przejechałem 14 tys, trochę mało, żeby coś konkretnie powiedzieć o niezawodności (w każdym...
4,1
~JohnnyB
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Ogólnie dobrze, trafiłem auto zadbane z niewielkim przebiegiem jak na diesla, dbam o nie i nie oszczędzam na nim , zatem auto jest cały czas na chodzie. Zona jest zachwycona, ja trochę żałuję ze nie kupiłem benzyny, bezobsługowe diesle skończyły się na W124, dlatego jeśli ktoś jest zdecydowany na diesla niech przekalkuluje sobie wszystko dokładnie, bo ja jeździłem już kilkoma dieslami i stwierdzam ze w cale nie są tańsze przynajmniej na...
3,5
~pawel, niemcy
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Ogolnie jestem rozczarowany bo ogolnie lubie Mazde. Plusy: 1. Precyzyjna skrzynia biegow, 2. Ladny wyglad, 3. Duzo miejsca w srodku, 4. Dobra dynamika., 5. Dobre radio. Minusy: 1. Jezdze duzo po miescie. Mieszanka oleju napedowego z olejem silnikowym podnosi sie czesto z powodu filtra czasteczek stalych, co jest bardzo upierdliwe. Powstaje smrod w silniku a czasem i bialy dym. 2. Bardzo slabe wyciszenie. Nie mozna spokojnie pogadac przy...
2,9
~agrafa
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Ogólnie to jestem totalnie niezadowolony. 1. Silnik padł przy 130tkm. 2. Korozja to jakaś zmora mojej Mazdy. Przecież to nie jest samochód z \'\'tamtej\'\' epoki by korodował jak polonezy. Czemu nikt nie jest w stanie wystawić obiektywnej opinii na tym forum skoro korozja dotyczy prawie każdej szóstki. Naprawa w ASO to tylko półśrodek. Za rok czy dwa ruda i tak wraca. Kupując szóstkę kierowałem się przekonaniem że Mazda to pewna firma....
3,5
~Śląsk
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
KATASTROFA !!! Auto przy przebiegu 120tkm miało wymieniany silnik (uwaga!!! nie jest to odosobniony przypadek!!!). Dlaczego nikt nie wspomina o tym, że tylne błotniki w prawie każdym egzemplarzu przy przebiegu powyżej 100tkm mają ogniska korozji? Przy okazja ostrzegam przed serwisem PRO-MOTO w Katowicach!!! W moim egzemplarzu błotniki nie zostały pomalowane na gwarancji mimo, że auto było ciągle nią objęte (warunki: coroczne przeglądy...
2,5
~jankiel887
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Bardzo kosztowne auto w utrzymaniu, z wieloma wadami. Zaczynając od silnika przez wtryski, maglownica, dwumas, elektronika silnika po korozje tylnych błotników. Kosmiczne ceny u mechanika w naprawie i po 150 tyś. to wszystko zaczyna padać. Na końcu padł silnik pękł korbowód.
3,6
~Mirek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Auto mechanicznie bardzo dobrze się sprawowało co prawda zaraz po zakupie musiałem wymienić kompletne sprzęgło i przednie wahacze ale liczyłem się z takimi wydatkami (1800zł). Jednak jeśli chodzi o blacharkę to jakaś katastrofa po zimie miałem do zrobienia wszystko: przednie błotniku przerdzewiały na wylot, tylne również, klapa bagażnika i spody drzwi jednym słowem masakra.
4,5
~voox1
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Samochód sprawuje się dobrze. Mam go od października ub. roku, czyli 2014 i nie miewam z nim żadnych problemów wynikających z winy serwisu. Jedynie z winy użytkownika wymiana tarczy i klocków mnie czekała po niecałym roku od poprzedniej wymiany.
Mazda 6 I Kombi