Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 I Kombi

adis, 12 lat temu
Silnik 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 154 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
3,38
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wrażenia miałem ekstra jak go kupiłem, ale to co potem miałem z tym autem (a to okres tylko dwóch lat) to koszmar. UWAŻAJCIE NA RDZE-jest wszędzie, największa porażka tego auta-KOROZJA, ale i silnik nie jest bezawaryjny. Ja wydałem ponad 15 000 PLN na naprawy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Silnik
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Bardzo drogie części i serwis. Awaryjny silnik diesla, o czy piszę wyżej, zawieszenie siada po 120 tys km, słabiutkie hamulce, no i najlepsze RDZA, RDZA i napiszę jeszcze raz RDZA. Odradzam wszystkim, którzy szukają auta za 30000PLN i chcę się nim jeszcze długo cieszyć.Będą płakać i płacić, a Mazda się cieszy, że jest tyle durni w Polsce, co na wygląd polecieli.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Nieźle
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na zakrętach przy włączonym ogrzewaniu wieje chłód. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jest dość głośno od 130 km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle jeśli idzie o spalanie, często pokonuję 1600 km za jednym razem i na dwóch pełnych zbiornikach (55 l) daje radę z mocno obciążonym autem. Ale serwis, części i usterki w dieslu to porażka. Zdzierają na czy się tylko da. A serwisy mają oprócz drogich części bardzo drogą robociznę.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mój samochód ma 8 lat, kupiłem go za 32 000 PLN w 2009, a wydałem na naprawy do lipca 2011 24 000 PLN. Dziękuję Mazdo, za to że nauczyłaś mnie pokory. Następnym razem głęboko przemyślę zakup nowego samochodu. Odradzam.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo łatwo mozna uszkodzić i porysować panel z radiem itp. Dwukrotnie w serwisie, przy wymianie żarówek został porysowany, ale nikt się nie przyznał. Zarówki które podświtlają pokrętła (klima) koszt jednej 50 zł, ja miałem 3 do wymiany. W razie kłopotów z żarówkami (stop tylna na przykład) trzeba jechać do serwisu, nigdzie się takich nie kupi-porażka. Koszt-40 zł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniane :intercooler, 2 rury miedzy intercoolerem i turbiną, turbo po 120 tys.(cena 1750 euro) Wymiana wtryskiwacza, czyszczenie smoka olejowego. Po 120 tys km zawieszenie:wymieniono wahacze tylne oraz łączniki stabilizatorów tył oraz amortyzatory (koszt ponad 3000 zł) a także wahacze przednie dolne i amortyzatory z przodu, cena tez koło 3000 razem z geometrią. A więc policzcie dobrze zanim kupicie Maździę, super wypas furę, bo potem będzie płacz.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 I Kombi