Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I (410) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 354 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~tomojnik
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Jak dla mnie najwieksza wada auta-halas generowany przez silnik jest bardzo dobrze niwelowany-natomiast znacznie gorzej jest z odglosami dochodzacymi z ukladu jezdnego-slychac wyraznie uderzajace kamyki przy jezdzie szutrowa nawierzchnia-w czasie deszczu takze spore szumy dochodzace z nadkoli. Mimo iz sylwetka jest bardzo oplywowa szumy oplywajacego powietrza sa znaczne i pojawiaja sie juz od okolo 80km/h-dokuczliwe najbardziej w wietrzny...
3,0
~spokojny kierowca
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Tu niestety musze być obiektywny. Silnik: tak jak pisałem-spodziewałem sie traktora,a jestem bardzo mile zaskoczony-jest OkK(nawet na tle benzyniaków nie najgorzej). Pierwszy minus: NADKOLA- słabo wyciszone,na suchym w porządku, lecz na mokrym słychać jakby drobne kamyczki. Ostatecznie da sie przełknąc,ale jak na klasę średnią to troszkę irytuje. Drugi minus: szum wiatru przy większych prędkosciach-znowu: nie ma tragedii,ale konkurencja...
3,0
~spokojny kierowca
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
No cóż,pisałem juz o tym jakis czas temu..Gdyby mazda zapatrzyła sie chociażby troche na rodaczkę toyote w kwestii wyciszenia to mazda 6 byłaby dla mnie idealnym samochodem klasy średniej. Na szczescie nie ma trgedii,tym bardziej ze zawieszenie leciutko nastawione raczej na sportowe (całe szczescie ze nie tak twarde jak w hondach-to oczywiscie bardzo subiektywna ocena,wszystko kwestia gustu),zatem dostajemy coś w rodzaje złotego środka...
3,0
~Ja
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
To chyba najsłabsza rzecz w tym samochodzie. Silnik dość głośny, szczególnie podczas przyspieszania (raczej wina mizernego wyciszenia ściany grodziowej, niż samego silnika) Na dodatek słabo wyciszone nadkola, hałas z kół przenosi się szczególnie na mokrych nawierzchniach, słychać również kamyczki odbijające się od nadkoli. Oczywiście nie ma tutaj wielkiej tragedii - jeżdziłem znacznie głośniejszymi samochodami- jednak jeśli spojrzy się na...
4,0
~Marek
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Odgłos silnika do 3000 obrotów jest przyjemny, powyżej staje się głośny. Generalnie jadąc trasą z prędkością ok 100 - 120 km/h obroty są w okolicach 3 000, więc silnik nie przeszkadza. Przeszkadza natomiast szum opon. Niestety tu trzeba wybrać dobre ogumienie, żeby cieszyć się ciszą w kabinie. Na zimę mam GoodYear UltraGrip 7+ (rewelacyjne - cisza i komfort podróży gwarantowane), na lato wybrałem GoodYear Ealge F1 (niestety zły wybór - może są...
4,0
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Kolejna pięta Achillesowa tego auta. Silnik diesla jest dość głośny, co słychać w kabinie. Przy większych prędkościach dość mocno słychać przepływające powietrze. Natomiast nie ma jakiejś tragedii. Przy prędkościach 115-120km/h podróż 7-8h nie męczy. Auto w swojej klasie i w swoim roczniku nie będzie miało jednak zbyt wielkiej konkurencji jeśli chodzi o wyciszenie. A czemu 4 gwiazdki aż? Ano dlatego, że w benzynie problem wyciszenia...
4,0
~Summit
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
To diesel, więc go słychać, ale ma jedną zaletę. Nie trzeba go wkręcać na obroty, więc wychodzi na to samo, co rycząca benzyna. No i dźwięk ma ładny. Przy 160 km/h silnik ma 2900 RPM, więc nie słychać go wcale. Człowiekowi się wydaje jakby jechał 100. Szumy powietrza prawie niesłyszalne. Trochę słychać hałas z nadkoli. BOSE gra bardzo klarownie. Nie przypadnie do gustu miłośnikom techno, ale każdego melomana powinno zadowolić.
4,0
~Lukas
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Tu jest troszkę słabiej.W odróżnieniu do dobrego wyciszenia silnika do kabiny dostają się odgłosy piaskowania progów podczas jazdy szutrową nawierzchnią.Słychać mocniej niż u konkurencji szumy opływającego samochód powietrza.Zaletą jednak jest brak skrzypień w tapicerkach i desce,jeśli jednak ktoś stosuje preparaty w aerozolu do czyszczenia tapicerki to wtedy mu będzie wszystko skrzypiało.
2,0
~maniek
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Tutaj wg mnie Mazda się nie postarała. Do 3 tys. obrotów jest w miarę cicho, powyżej zaczyna robić się głośno. No i o zgrozo, jadąc po szutrowej drodze, bardzo głośno słychać wewnątrz wszystkie obijające się kamienie o nadkola i podwozie. Jeżeli w tej kwestii chce się mieć cicho w samochodzie, to trzeba po prostu poprawić fabrykę i na własną rękę wygłuszyć samochód.
2,0
~Wojtok123
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Jeśli chodzi o wyciszenie to zdecydowanie mogło być lepiej. Przy przyspieszaniu słychać głośny ryk silnika, przy wyższych obrotach w środku trzeba rozmawiać troche większym tonem lecz jadąc tak do 70 km/h można swobodnie przeprowadzać rozmowę. Przy ok. 120 km/h ciężko się rozmawia nawet przez zestaw głośnomówiący. Podobno słychać głównie szum.
Mazda 6 I