Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Sedan (60) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 163 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~uzytkownik mazda6
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
wymina silmika, po mojej awarii teraz wzywaja wszystkich posiadaczy tego samochodu do serwisu i beda wymieniac cos tam cos tam- a stalo sie tak ze rozbiegl sie silnik jesli komus cos to mowi mi juz tak - skutek tego taki ze wylaczasz kluczyk a samchod jest na chodzie na ok 10,000 obtorow do puki sie \"nie skonczy - naprawa na gwarancji ok- 65.000 zł - zenujacy poziom Gwaranta - nie mialem auta przez 3 miesiace chcialen doplacic do nowej Mazdy...
2,0
~jimmm
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Ten silnik lubi pociągnąc olej, nie trzymają uszczelki przy pompowstryskiwaczach. Radzę regularnie wymieniać i czyścić smoka, co pomoże zaoszczędzić przy konsekwencjach. U mnie wykończyło to filtr DPF i nieomal nie załatwiło silnika. Klimatyzacja straciła szczelnośc przy ok 180tyś, koszty naprawy zabójcze... Najgorsza była awaria układu hamulcowego - nagle stracił szczelność przy 90km/h... Pękł przewód przedni hamulcowy - a cena jakby był z...
4,0
~PF
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Przez 3 lata zepsuły sie: 1.sprzęgło i koło dwumasowe (jak w każdym nowszym dieslu) 2.pęknięty wężyk wysprzęglika, to właściwie drobna i mało kłopotliwa w naprawie usterka ale w trasie może przysporzyć sporo kłopotów bo sprzegło przestaje działać 3.rdza zżera tylne nadkola To wszystko:) Jak na 200tys km wypada chyba nieźle:)
5,0
~endrju1
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
Miesiąc męczyłem się z hamulcem. Zaczął grzać się na autostradzie, wezwałem lawetę bo gorąca była też alufelga. 4x byłem u mechaników, wymienili różne rzeczy aż w końcu okazało się, że warstwa cierna klocka odkleja się od warstwy mocującej. Po wymianie kloców nie ma już żadnych problemów.
4,0
~RZ
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Typowe usterki: - podkładki pod wtryskami padają po 100 tysiącach wymiana w dobrym serwisie diesla w Krakowie 400 zł plus 100 zł części w serwisie - zapchany smok olejowy - efekt walniętych podkładek należy wyczyścić przy wymianie podkładek cena 200 - 400 zł w zależności od serwisu
5,0
~michnik
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
Poki co bez zarzutu. Nawet jesli cos bedzie to czesci sa tanie, znajdzie sie nawet kilka zamiennikow. Tanie mam na mysli dla porownania z autami w tej samej klasie (na Lagune przez 1,5 roku wydalem okolo 5000zl... co jest calkowita zenada... - wlasnie dlatego zmienilem auto).
4,0
~Brayli
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
Wada fabryczna: korozja rurki powrotu wspomagania kierownicy. Ekstremalna korozja sanek zawieszenia przedniego. Generalnie korozja wszystkiego co tylko może korodować. Oczywiście można to olać, aż któregoś mało pięknego dnia auto złamie się w pół.
3,0
Mazda 6 I
Sedan 1.8 MZR 120KM 88kW
Chciałbym tutaj powiedziec jedno.Niemcy moze i maja jakosc,ale do niezawodnosci MAZDY jeszcze im daleko.W tym aucie kompletnie nic sie nie dzieje!!To absolutna zaleta tego samochdu.Według mnie jest to marka nr 1 jezeli chodzi o bezawaryjnosc!
3,0
~Aquarius
Mazda 6 I
Sedan 2.3 MZR 166KM 122kW
No i tu cały problem tego wspaniałego samochodu. Wersje z USA (jak moja) ze starszym 4-biegowym automatem często mają poważną usterkę. Przy zmianie z 1 biegu na 2 mocne szarpnięcie. Skutkuje wymianą skrzyni (najgorszym wypadku), ale ja na razie jeżdżę.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
5,4
l/100km
10,6
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~ddkk
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
niestety po 60 tys. zaskrzypiało w zawieszeniu i po dużej dziurze w jezdni łożysko zaczęło huczeć- tu uwaga: sprowadzane są zawswze po cięzkich wypadkach i się sypią (znam sytuację, gdy sprzęgło a nawet silnik był do wymiany). nie polecam więc używanych
Mazda 6 I Sedan