Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II (181) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 106 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Bartek
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
To chyba największy mankament tego auta. Nie rozumiem jak marka Mazda, która gdzieś podlizuje się pod marki premium może tak spartaczyć wyciszenie. Dla porównania, mój ojciec jeździ Citroenem C5 w klekocie(!!), auto z tej samej półki, ten sam rocznik a wyciszenie to jakieś dwie klasy wyżej, nie słychać tam kompletnie nic, Mazda niestety baaardzo odstaje. Mam też porównanie do moich poprzednich aut (Audi i Mercedes) i chyba nie muszę pisać...
5,0
~Adam
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Nie jeździłem Rolls-Royce, który pewnie jest cichy. Tu miło słychać silnik benzynowy. Czasem go nie słychać i zdarza mi się na parkingu zapalić zapalony już samochód. Szum jazdy wiele zależy od opon. Oryginalne Bridgestone Potenza dają słyszalne szumy toczenia, ale są cichutkie na nierównościach. Zimowe Continental TS830 mają praktycznie niesłyszalne szumy toczenia więc w samochodzie jest jeszcze ciszej. Jednak na nierównościach w asfalcie...
4,0
~Tryq
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Wyciszenie silnika jak już pisałem rewelacyjne. Głośność nawet przy prędkościach powyżej 160km/h prawie niezauważalna, można spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu i przy włączonej muzyce. Przy 200km/h słyszałem przyspieszone oddechy współpasażerów więc chyba nie jest źle. Jedyna wada jest przenoszenie hałasu przez twarde zawieszenie i słabo wyciszone nadkola. Wadą są tez słabo wyciszone drzwi co przy głosnym słuchaniu muzyki na...
3,0
~Slavoo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Niestety tutaj nie mogę mazdy w pełni pochwalić, mogłoby byc lepiej. Silnik słychać, ale do prędkości 130-140 km/h jest to w normie. Powyżej tej prędkości jest już głośniej, ale to raczej typowe dla każdego auta tej klasy. Bardziej przeszkadza mi wytłumienie pracy zawieszenia i kół. W poprzednim aucie tylne wnęki były wytłumione specjalną matą, więc nie słuchać było tłuczenia kamyków o nadkole czy też uderzenia wody spod kół. W maździe...
4,0
~Mariusz
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
Silnik na postoju absolutnie niesłyszalny. Przy przyspieszaniu natomiast za głośno, jak na tę klasę auta. Szczęśliwi na pewno będą melomani bulgotu 155 koni mechanicznych dochodzącego z seryjnego podwójnego wydechu. Rekompensuje to jednak wyciszenie kabiny przy dużych prędkościach. 200 km/h pozwala na swobodną rozmowę i słuchanie muzyki niekoniecznie na cały regulator. Do 140 km/h naprawdę cicho, potem trochę głośniej, ale więcej, niż...
5,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik słychać delikatnie w mieście na wolnych obrotach ale dźwięk nie jest absolutnie męczący. Byłem przyzwyczajony do boxera i zmienionego wydechu w Subaru... a tu dla mnie jest... cisza :). Porównywalnie do BMW 3. W trasie silnika nie słychać w ogóle przy jeździe stałą prędkością. Przy dodaniu gazu - nawet przyjemne brzmienie. Gang lepszy jest tylko w Alfie 159 diesel 170 KM.
5,0
~Przemo
Mazda 6 II
Sedan 2.0 MZR 147KM 108kW
Doskonale z jednym minusikiem.Za dużo odgłosów dochodzi z nadkoli.To nie praca zawieszenia lecz słabe wyciszenie nadkoli. Powinni to poprawić.Poza tym to naprawdę cisza podczas jazdy do momentu kiedy przekroczysz 140 - 150 i więcej to pojawia się szum powietrza oraz głośniejsza praca silnika. Lecz jest to naprawdę nie drażniące.Wciąż można sobie bez problemów porozmawiać.
4,0
~Marek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Nie zgodziłbym się z opiniami, że jest cichy. Klasa premium to to nie jest. Do 3000 obrotów czyli jakieś 120 km/h na 6 biegu jest o.k., ale powyżej zaczyna robić się głośno i w dużej mierze za sprawą szumu opon i chlapiącej wody czy śniegu (słabo wyciszone nadkola i drzwi). Po zmianie opon nie zauważyłem poprawy. Dźwięk silnika nie jest drażniący.
5,0
~WA
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Auto jest bardzo ciche, nie słychać denerwujących szumów powietrza nawet przy dużych prędkościach. Niestety z tym silnikiem i skrzynią biegów nie ma co liczyć na jazdę autostradową powyżej 140km/h - robi się po prostu za głośno od obrotów silnika. Natomiast jadąc drogą krajową między 90-120km/h po prostu się odpoczywa.
3,0
~Przemek
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 155KM 114kW
To jest coś czego nie mogę zrozumieć przy tej klasie auta. tragedii nie było, ale spodziewałem się więcej. Niestety nie jest to auto, w którym na autostradzie przy prędkościach autostradowych spokojnie da się posłuchać radia czy rozmawiać - niestety musimy ruszyć potencjometrem w górę.
Mazda 6 II