Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

ciecierro, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i Komfort z jazdy:)
4,0
Całokształt
Niestety są wady, system mazdaConnest kiepski-oferuje niewiele, maska przy nieodpowiednim wietrze i sporych prędkościach faluje. Pozytywnie wykończenie, ergonomia, HUD, wrażenia z jazdy!
Wrażenia
5,0
Silnik
TO jest główny atut auta! Przyjemna praca silnika wraz z dozą dynamiki.
5,0
Skrzynia biegów
TO jest jeszcze większy atut niż silnik:) Przełożenia, zestrojenie i sportowe krótkie przeskoki między biegami dają miłe doznania
5,0
Układ jezdny
Autko wydaje się kleić do drogi. Kierownica czule przekazuje każdy ruch na koła samochodu. Wymaga to nieustannej uwagi i zaangażowania kierowcy podczas jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupek A nieco przysłania pola ale to w każdym aucie jest podobnie. mimo 4,8m długości nawet żona czuje sie w niem komfortowo, dzięki kamerze cofania i czujnikom oraz systemom przeciwkolizyjnym
4,0
Ergonomia
PRAWIE IDEAŁ, jednak niedokońca! Przycisk do dzwonienia przy kierownicy uruchamia tylko listę kontaktów a nie pozwala na wybranie numeru. Angażuje lewą rękę do uruchomienia listy ostatnich połączeń ale prawą dłonią trzeba zatwierdzić kontakt klikając pokrętło na konsoli środkowej. Ustawianie i obsługa tempomatu również nie jest 100% ergonomiczna :/ Szczegóły ale jednak
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Siedzenia grzeją, kierownica grzeje ale na godzinie 2-4 i 8-10, wentylacja grzeje jednak czasem wrażenie jest ze przy 21 stopniach jest za zimno a przy 21,5 za ciepło ;... czepiam się?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca jest wystarczająco dużo, dla pasażerów jest sporo ale osobom nieco wyższym lub z dziecięcym fotelikiem może być ciasno zwłaszcza z tyłu
3,0
Wyciszenie
Na zimówkach przy najechaniu na pobocze lub piasek strasznie słychać odbijanie się grudek o nadkola, na letnich jest to dużo mniej słyszalne. Poza tym przy wyższych prędkościach szum jest spory.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasach spalanie jest bardzo dobre, w mieście nie wiem bo niewiele jeżdżę po miastach- i to na zimówkach. Zobaczymy czy wynik się poprawi na letnich 19"?
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena 123 tys. za takie auto jest chyba adekwatna, Estetycznie piękne auto, serce-silnik bez turbiny wolnossący powinien być bezawaryjny ale to zobaczymy, reszta w postaci kilku asystentów poprawiających bezpieczeństwo i komfort warta swojej ceny ( żona to potwierdzi)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System mazda connect musi zostać zaktualizowany i najlepiej połączony z apple i androidem aby nabrał większej funkcjonalności. Wyciszenie do poprawy, Klapa bagarznika sporadycznie sie niedomyka ( na mrozach częsciej).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016