Szukaj

Informacje o Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja Mazdy 6 zadebiutowała w roku 2012 na wystawie samochodowej w Moskwie, a jesienią na targach w Paryżu zaprezentowana została odmiana kombi. Pierwowzorem koncepcyjnym tego modelu z klasy średniej był prototyp z roku 2011 o nazwie Takeri Concept. Trzecia generacja „Szóstki” czerpie także po części ze stylistyki wcześniejszego prototypu – Shinari Concept. Wprowadzając nowy model na rynek, Mazda zaniechała koncepcji stylistycznej „Stylish, Insightful and Spirited” na rzecz filozofii „Kodo Soul of Motion” (z której skorzystano wcześniej tylko w modelu CX-5). Auto zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej CD3 2 platform, stworzonej we współpracy z Fordem.
czytaj więcej
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Długość 4805 mm
Szerokość 1869 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2090 mm
Wysokość 1475 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 1100 mm
Prześwit 165 mm
Prześwit 4x4 165 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 950 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1648 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 522 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,8
~M 6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Auto wykonane z dobrych materiałów z małymi wyjątkami , silnik daje sporo frajdy przy niskim spalaniu ( miasto od 7,7 do 9 trasa 160 - 170km/h spalanie 10 l 140km/h 7,5 l 60 -90 km/h od 5,5 do 6,5 wyniki bardzo zadawalające moim zdaniem ) i na dodatek na 99% przejedzie 3x tyle co turbo benzyny . Magiczne słowo wiązane z Mazdą korozja BRAK to mit i tyle ( są jednak wyjątki auta z USA czy tez po kolizji ale tam się trzeba z tym liczyć lub korozja w głowach innych ale to norma w PL ) . Auto prowadzi się wspaniale a to nie jest moje pierwsze z segmentu D .System adaptacyjnych świateł drogowych LED super sprawa jak i jego działanie . W 2017r uporano się z bolączkami auta trapiące starsze modele i poprawiono wręcz idealnie wyciszenie .Wadą jest przeciętna info rozrywka ( za dopłatą 1200zł można to zmienić w ASO nowy moduł ale jednak płatna dopłata ) . Auto nie zawiodło mnie ani razu ,części zamienne są w cenie takiej jak do innych aut a stwierdzenie o niedostępności lub wysokich cenach to po prostu kłamstwo !!!!! ( 5min na stronach od części i wiadomo co ile kosztuje ) . Auto ma obecnie 134 .tys km ( wymienione klocki + tarcze 1-raz przód klocki tył , obecnie zastanawiam się nad nowym akumulatorem )
4,4
~Zenon234
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Dawno mi się nie trafiło tak dobre auto po przygodach z Volvo i Vagiem miła odmiana . Pozdrawiam trolli co nie mają i płaczą dając tak fałszywe opinie, że czytając poniektóre pewno bym nie kupił tego auta ale stało się inaczej i mam super auto Obecnie zastanawiam się nad nową Mazdą 6 ( rok i się pojawi ) lub CX -5 zobaczymy co :) Jednak nie jest idealnie część plastików np: półka pasażera zrobiona jest słabego plastiku skutek rysy ryseczki . Tapicerka skórzana fotela nie jest na pewno w pełni prawdziwa bardziej taka eko-skureczka , kierownica nie lubi natomiast pocących się rąk jak nie zadbamy raz w roku to będzie świecić się nam jak pomalowana olejem :) Reasumując auto warte swej ceny.
4,2
~wal0r
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
To jest początek użytkowania tego samochodu. Pierwsze wrażenie wow jak wygląda jak sie prezentuje, szczególnie gdy przesiada sie z 8 letniego V50. Potem szybka irytacja tym, ze nawyk których się nabyło tu się nie sprawdzają. Teraz przychodzi realne docenianie samochodu ale i obiektywne podejście. Ok relacja cena do jakość jest dobra. To jest kawał niezłego samochodu, z duszą. Ok zaraz posadzicie mnie o to iz jestem przekupionym pismakiem Mazda Polska , nie nie jestem, jeśli juz to cześciowo podatnym na pseudo marketingowe filozofie konsumentem. Ok troche tak ale troche jest w tym prawdy te wszystkie zumzumy jezdzcy i konie to jest w tym samochodzie. Ten samochód na prawde daje przyjemność (bo radość to inna marka daje) z jazdy. I to za kwotę
Średnie spalanie dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016
6,7 – 8,4
l/100 km
7,3
l/100 km
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,8
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jazda miejska zawsze około 10 litrów +/- 1 litr w zależności od korków. W trasie bardzo dużo zależy od prędkości. Trasa 500km z prędkościami do 150km/h wychodzi mi średnia 9 litrów. Jeśli ktoś bardzo trzyma się przepisów bez problemu wyciągnie 8. Mój rekord przejazdu nocą przez miasto (około 40km) to 6l/100. Nie przekraczając dozwolonych prędkości i operując gazem baaardzo delikatnie. Auto bardzo wrażliwe na dodatkowe obciążenie. Rowery na dachu na trasie przy prędkości do 130km/h dodawały od siebie 2l/100. Przyczepa lekka zabudowana bardzo mocno podnosi spalanie. Nie ma co się łudzić, że wolnossąca benzyna będzie niewrażliwa na dodatkowe opory powietrza. To nie jest to co moja poprzedniczka Mazda 6 2.0TD, która przy 180km/h paliła mi 9litrów ON.
9,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Instalacja Prins DLM 3.0 Dane podałem z faktycznego spalania na dystansie 1100km ( ilość zatankowanego paliwa do przejechanych kilometrów). Jadąc na wakacje z Katowic do Gdańska w nocy 99% autostrada/expresówka (tempomat na 140km) - spalanie dokladnie 10,5l Trasa Bytom - Olkusz - Kraków jazda na emeryta max 110km wiekszość 70-80km, spalanie 7,2l Po mieście wiadomo rozpiętość ogromna bo od 9l do 12l to wszystko przy LPG!!! instalacja nie spala już ani kropli benzyny, jeżdżę cały czas na LPG włącznie z odpalaniem silnika. Jestem mega zadowolony z instalacji.
6,9
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Autko posiadam od 6 miesięcy, nie jeżdżę dużo więc dotychczas zrobiłem jedynie 5000km. Myślę jednak, że wystarczająco do wskazania w miarę precyzyjnych danych spalania. Miasto spokojna jazda 7,1 - 8,5l (w zależności od pory dnia) Poza miastem 70-90 km/h 5,6-5,9l (większość na tempomacie) Poza miastem 90-100 km/h 5,8 - 6,3l (większość na tempomacie) Poza miastem 100-120 km/h 6,1- 6,8 (większość na tempomacie) Autostrada 140 km/h tempomat - 7,3l Autostrada 200 km/h test około 50 km 12l Ważna informacja !!! to jest model z 2017r po modernizacji silnika!!! Jest znaczna równica w spalaniu w porównaniu do poprzedniej generacji silników !!! Mamy w firmie Mazde 6 kombi z 2013r 2,0 benzyna w manualu, spala minimum 1,5l więcej !!!!

Usterki Mazda 6 III

Liczba wpisów: 34
Zapiekający się sworzeń w zacisku hamulca ręcznego - hamulec nie odbija.
  • Mazda 6 III Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2012
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Podczas użytkowania po kilku latach hamulec ręczny zaczął wyraźnie powodować usterkę w postaci nieodbijania ręcznej dźwigni. Powodem było brak odpowiedniego uszczelnienia sworznia w zacisku hamulcowym naprawa polega na regeneracji zacisku. Naprawa samemu w garażu polegała na zdjęciu koła i rozruszaniu sworznia i smarowania go dostępnymi środkami smarującymi ale wcześniej próba odrdzewienia tego elementu ponieważ usterkę powodowało właśnie utlenianie się stali i zapieczenie sworznia wewnątrz zacisku. Naprawa pomagała na kilka miesięcy.
1 komentarz
Pojawiające się błędy SCBS, i-stop, check engine, TCS, TPMS
  • Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW 2016-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Witam. Podczas jazdy (niema reguły kiedy) załączają się na wyświetlaczu wszystkie wymienione błędy. Od SCBS,i-stop, tcs, tpms do abs. Auto wchodzi w tryb awaryjny. Automatyczna skrzynia biegów z trudnością przerzuca bieg na wyższy/niższy, manualnie nie da się zmienić biegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta błędy kasują się i jest możliwość dalszej jazdy. Ponowne załączenie się błędów nastepuje w nie oczekiwanych momentach. Niema reguły kiedy. Raz z 2 minuty jazdy, raz za kilka godziny. Mechanik po podłączeniu komputera widzi masę błędów i nie umie określić co jest przyczyną. NIE polecam...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Pojawiające się błędy SCBS, i-stop, check engine, TCS, TPMS
  • Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW 2016-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Witam. Podczas jazdy (niema reguły kiedy) załączają się na wyświetlaczu wszystkie wymienione błędy. Od SCBS,i-stop, tcs, tpms do abs. Auto wchodzi w tryb awaryjny. Automatyczna skrzynia biegów z trudnością przerzuca bieg na wyższy/niższy, manualnie nie da się zmienić biegów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta błędy kasują się i jest możliwość dalszej jazdy. Ponowne załączenie się błędów nastepuje w nie oczekiwanych momentach. Niema reguły kiedy. Raz z 2 minuty jazdy, raz za kilka godziny. Mechanik po podłączeniu komputera widzi masę błędów i nie umie określić co jest przyczyną. NIE polecam...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016