Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,3
Deklaracja producenta
5,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.1

Lista raportów zużycia paliwa (7)

7,4
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
7,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
7,4
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
7,7
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przy 80km/h da się zejść do 5,5 litra. Przy 140km/h to już około 8-9litrów przy 170km/h będzie lekko ponad 10litrów co jest świetnym wynikiem. Po mieście mam około 8litrów jakkolwiek bym nie jezdził
9,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
6,2
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Na trasach spalanie jest bardzo dobre, w mieście nie wiem bo niewiele jeżdżę po miastach- i to na zimówkach. Zobaczymy czy wynik się poprawi na letnich 19"?
6,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto mam 3 miesiące, zrobiłem 5000 km. Wynik na zimowych oponach, dopiero teraz założyłem letnie. Spalanie w trasie można spokojnie osiągnąć na poziomie 5.5 i nie trzeba jechać 80km/h - wystarczy płynna jazda do 110km/h. Po mieście zima robiąc odcinki około 4km spalanie w granicach 10. Start-stop działa bardzo sprawnie, wręcz nieodczuwalny - silnik włączy się nim sprzęgło wciśnięte do końca. Auto komfortowe, szybkie i piękne. Bez okropnego downsizingu. A do tego w atrakcyjnej cenie - w pełni wyposażone za 120 tys złotych. Do tej pory brak usterek. Wymiana oleju z filtrem po 2000 km 500zł, pierwszy przegląd po 20tys ma kosztować 700zł.
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016