Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Hatchback (118) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 134 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~marcin85
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
dopoki nei zmienilem tlumika na spotowy (basowy) i nie wstawilem strumienicy to w sodku oaz na zwnatz auta nei slychac bylo silnika ;| dopieo dmuchawa wskazywala na to ze silnik pacuje, a w kabinie patzac na obotomiez widac ze silnik chodzil (na jalowym biegu).. teraz mam basowy tlumik i kecac silnik do max 3000 obr/min jest wysmienicie (jakby pod maska byl silnik 8 - garowy) a powyzej 3000 obr/min (jak wypzedzam albo cisne dla wlasnej...
4,0
~mazdafan
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Silnik świetnie wyciszony, czasem się zastanawiam czy jeszce chodzi. Są maty wygłuszające na powierzchni maski i na grodzi kabiny pasażerów. Jednak wyciszenie z podwozia nie jest tak dobre jak w przypadku niemieckich aut. Jak ktoś ma zużyte opony lub krzywo starte przez złą geometrię, to mogą mu się dać we znaki. Obecnie kupiłem nowe opony zimowe i jest na prawdę bardzo cicho. Wcześniej jeździłem na krzywo startych letnich i jest spora różnica.
4,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Jest to auto wyższej klasy, dzięki czemu jest przyzwoicie wyciszony. Zastosowano dużo mat wygłuszających. Jednak trzeba się liczyć z tym, iż przy prędkościach powyżej 120-130 km/h zaczyna się robić głośno w samochodzie (praca silnika oraz szum opływającego powietrza), ale jest to do zniesienia.
4,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Dla mnie OK jak na tą klasę. W Xsarze jest wyraźnie głośniej mimo, że jest dużo nowsza (2008), ale to Xsara jest segment niżej i ma diesla. Tutaj cichutkie V6, dopiero powyżej 4000 obrotów zaczyna mruczeć i ochoczo kręci się do ponad 7000.
4,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Dla mnie OK jak na tą klasę. W Xsarze jest wyraźnie głośniej mimo, że jest dużo nowsza (2008), ale to Xsara jest segment niżej i ma diesla. Tutaj cichutkie V6, dopiero powyżej 4000 obrotów zaczyna mruczeć i ochoczo kręci się do ponad 7000.
3,0
~kiler00718
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
nie jest źle jak na tak stare auto choć wiem że mogło by być o wiele ciszej na wolnych obrotach praktycznie nie słychać silnika problemy zaczynają się dopiero od obrotów powyżej 3000 i po dłuższym czasie męczy ten warkot przynajmniej mnie
5,0
~ToYo
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Wyciszenie jest doskonałe jak na tą klasę auta. Przy 120 - 130 silnika nie słychać, są szumy opon i powietrza ale w wielu innych autach są one większe. Nie ma najmniejszego problemu ze słuchaniem pięknej muzyki ;)
4,0
~a-gadula
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Jak poprzednio napisałem, hatchback i japończyk z połowy lat 90tych ma swoje prawa. Z przodu nic nie trzeszczy jedynie z tyłu. Zdjąłem półke i nadal trzeszczy ale tylko na powaznych nierównościach.
5,0
~nicholai
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Silnik słychać dopiero przy ok 3000obr/min więc jadąc sobie 110km/h na 5-ce możemy zapomnieć, że w ogóle pracuje. jak jeszcze włączymy jakieś radyjko to każda trasa jest tylko przyjemnością.
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
7,4
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~ediada
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Powyżej 160 km/h jest już trochę głośno. Przyczyną są uszczelki w drzwiach, które niestety nie są najlepszej jakości. Auto ma już 15 lat ale widziałem w starszych VW uszczelki w dużo lepszej kondycji.
Mazda 626 IV Hatchback