Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Sedan (61) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 91 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kriss
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Zawieszenie wymienialem z przodu amortyzatory i wszystkie laczniki met-gum, gdy wszystko jest w dobrym stanie to jedzie sie super, obecnie mam juz wybite amortyzatory i auto plywa, ale to nie wina samego auta oczywiscie tylko braku dobrych amortyzatorow. Jedyna wada to hamulce, tylne tarcze slabo biora, podobno ten model tak ma. Mam go wyczutego i ja nie widze roznicy, hamuje OK ,ale pewnie nowsze konstrukcje robia to lepiej
4,0
~deha_@op.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
bardzo podoba mi sie miekka charakterystyka zawieszenia. Niektorym moze przeszkadzac mocne pochylanie na zakretach i przy hamowaniu,ale za to na dziurach sie"plynie".Nawet po dlugej podrozy nie jest sie zmeczomym. Jesli chodzi o naprawy to lepiej kupic oryginaly,bo tanie zamienniki dlugo nie wytrzymuja. Bardzo dobre hamulce-jak na te czasy,ale tloczki maja tendencje do zapiekania sie.
5,0
~Rave
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Dobre wspomaganie precyzyjny układ kierowniczy. Zawieszenie dość miękkie, komfort jazdy duży. Dobrze się prowadzi, jak na auto tej klasy. Polskie "drogi" dają się we znaki, koszt wymiany zawieszenia jest duży, nie polecam instalowania zamienników. Auto dobrze trzyma się drogi. Duuuża średnica zawracania, w mieście trzeba się sporo nakręcić
4,0
~Piotr
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
W RUCHU MIEJSKIM JEZDZI SIE NAPRAWDE SUPER, ZAWIESZENIE ŁADNIE TŁUMI WSZYSTKIE DZIURY I NIERÓWNOŚCI, JEST KOMFORTOWE. NA TRASIE ZWŁASZCZA PRZY WIĘKSZYCH PREDKOŚCIACH PRZY POKONYWANIU ZAKRETÓW TRZEBA TROCHE ZWOLNIC, BO MOZE ZABUJAC. POLECAM OPONKI O ROZMIARZE MIN 195 LUB 205 I OCZYWIŚCIE SPRAWNE AMORKI TO WTEDY JEST SUPER. NAPRAWDE TRZYMA SIE DROGI.
3,0
~Marek
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Gorzej z zawieszeniem a szczególnie kiedy zamienniki są gorszej jakosci. Głównie sworznie wachacza i łączniki stabilizatora.Natomiast ogromny plus dla amortyzatorów. Po tylu latach dopiero niedawno zmieniałem amortyzator z przodu. Lewy pozostał jeszcze orginalny.Jeżdziłem niemcami i tam amoryzatory nie wytrzymywały mi dłuzej niż 2 lata
5,0
~Karol K.
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Autko prowadzi się naprawdę przyzwoicie, nie rzuca na boki, nie trzęsie kierownicą. Wspomaganie jest dobrze ustawione, nie jest za "czułe", że wystarczy lekko dotknąć a już sam skręca. Jednak skręt mógłby być troszkę lepszy, choć nie ma co narzekać (to przecież nie stary Merc "beczka") :)
5,0
~Gremlin
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Prowadzi się pewnie i precyzyjnie,nigdy nie zaskoczyła mnie jakaś niemiła niespodzianka.Zawieszenie na polskie drogi w sam raz,nie za twarde nie za miękkie,jak niewielkie nierówności to przyjemnie buja jak coś większego to czuć jak plastiki w środku zagrają,ale dla mnie w sam raz.
4,0
~Mateusz, 20l.
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Bardzo komfortowe auto, bardziej niż mercedes!!!zakrętów trzyma się jak przyklejona, ale częste zmiany łączników na drążku stabilizatora, itp(drobiazgi)to normalka-jeżdże po b.dziurawych drogach. Poza tym przy prędkościach powyżej 170km/h droga robi się trochę wąska.
4,0
~michu
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Miękkie i co 10 tys na naszych dziurach trzeba wymienić jakiś łącznik za 20 zł, co mozna zrobić nawet na lewarku. W zakrętach dobrze. na wprost też oki. Trzeba uważać na hamulce, mogą się zapiec, warto przesmarować tłoczki czy cuś takiego.
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
6,0
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Typowe drobne usterki spowodowane chyba raczej naszymi polskimi drogami i masami (coraz modniejszych) makabrycznych, masakrycznych zwalniaczy na drogach osiedlowych "policjantów" ("łamaczy zawieszenia").
Mazda 626 IV Sedan